夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11775


101#
發表於 06-11-17 17:38 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

唔係太想.因為佢太冇情趣,悶疍.

或者下世選擇一個孤兒,無父無母無兄弟姐妹.


大宅

積分: 2794


102#
發表於 06-11-17 18:05 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

tfhung150:

我好明白你既感受! 我都身體麻麻, 小產後每當看見bb 都會喊, 好想幫老公生番個!
我囡囡而家2歲, 四處去幼稚園面試, 現正等通知, 有間仲未in. 想佢英文好報左私校, 好彩被取錄, 學費貴, 要節約.
倆公婆要返工,冇人湊, 迫住請工人, 為了囡囡的教育費, 又要買教育基金. 金錢上, 時間上和精神上, 全部比哂佢, 完全係無哂自己!
有時候我會問自己點解要生bb, 人有我有! ?
講真 ! 如果比我重頭黎過, 我一定唔會生bb !
倆公婆得閒去撐下 檯腳, 買下自己鐘意既野, 放假去下旅行,有時間睇下電視, 唔知幾" 正 ".
到我可以過 lay D 生活既時候, 個囡出左身後, 我已經70 歲, 唔知等唔等到呢?
今年我冇人工加, 如果出年又冇, 個女又讀k1..........
放工後回到家已6:45p.m. , 同個囡傾下計, 食飯, 沖埋涼已經9:00p.m., 講完故事比佢聽, 佢訓左會狂標汗, 幫佢抹完汗已經10:30p.m., 我才可以訓, 午夜個囡又會醒叫你陪佢, 好彩1-2次, 不好彩就5-6次, 我真係好辛苦 !
根本就冇左自己, 真係好耐未好好敢睇過電視!
台慶呀! 港姐呀! 亞姐呀! 想睇都冇時間!
其實有bb, 就想從未生過!
做人真係好辛苦 ! 做父母的更甚!





--------------------------------------------------------

tfhung150

我想講下世我五嫁我老公,我五系嫌我老公五好,而系覺的自已五好,五想累左佢,我五單止身子弱成日病,總搞到連BB都為佢生誤到,有時五開心仲亂發脾氣,搞到要佢陪埋我五開心,我都五想甘樣,但又控制五到自已,每當見到人地兩公婆帶住d仔女去街就好羨慕,覺的自已欠左佢,但老公從來都冇話過我,佢仲系獨仔添,所以搞到自已仲自卑,有時有唸過離開佢,但一唸到離開佢,佢就會好傷心,好傷心,我個心就好痛好痛,所以我要我老公下世娶個又靚,又健康老婆,仲要為佢生好多好多仔女 :-( :-(


大宅

積分: 1888


103#
發表於 06-11-17 18:09 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

下世唔結婚啦 :-(


別墅

積分: 671


104#
發表於 06-11-17 19:45 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

LIZTZE
我好羨慕你啊!雖然你話好辛苦,但我覺得你好幸福啊,如果我可擁有自已仔女,再苦我都願意,我依家日日都抽時間去跑步,做下運動,我想自已健康d,五想老公再為我擔心,因為佢份工都幾大壓力,我五想再增加麻煩俾佢,只要佢開心我就得啦。


子爵府

積分: 14607


105#
發表於 06-11-17 20:10 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

想. 仍然希望係今世既配搭, 佢係男, 我係女


男爵府

積分: 8590

好媽媽勳章 環保接龍勳章


106#
發表於 06-11-17 23:49 |只看該作者

Re: 仲想唔想嫁比依家個老公

No, if we don't have a baby, we must separate. :-( :-( :-(


民房

積分: 87


107#
發表於 06-11-17 23:55 |只看該作者

Re: 仲想唔想嫁比依家個老公

我都係咁話, 俾我再來1次,我一定唔嫁佢!!! :-(
不過而家........我原來無路可退
願愛我和我所愛的人都幸福快樂! Uwants Forum :-? :-D :-D :-D


民房

積分: 87


108#
發表於 06-11-17 23:59 |只看該作者

Re: 仲想唔想嫁比依家個老公

係咪好多人都有小產經驗架,我到而家都有唔開心(小產咗半個月), 好唔想接受同發生
願愛我和我所愛的人都幸福快樂! Uwants Forum :-? :-D :-D :-D


洋房

積分: 168


109#
發表於 06-11-18 00:16 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

下世唔做人, 佐陣"風"算了, 鍾意吹去邊就邊, 鍾意點吹就點吹, 吹咩!(嘻.....講笑)




大宅

積分: 1054


110#
發表於 06-11-18 00:43 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

梗係唔嫁佢啦 ~
我老公脾氣差到冇人得及, 講錯一句說話都會黑面冷戰幾星期, 同埋我發覺佢好似有燥狂症


別墅

積分: 763


111#
發表於 06-11-18 01:18 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

可以的話,再來一次也無妨


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


112#
發表於 06-11-18 01:28 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

絕對唔會,就算下世無男人得佢一個都唔嫁.情願做老姑婆


男爵府

積分: 5281


113#
發表於 06-11-18 01:29 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

想 :mrgreen:
太陽伯伯起得早, 拖主寶寶做早操.........e, 寶寶不見了, 在園裏一二一二做早操......... :-D  :-D  :-D


別墅

積分: 748


114#
發表於 06-11-18 01:33 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

真心話...............想

但我老公話佢下世要做我老婆喎!


男爵府

積分: 5226


115#
發表於 06-11-18 12:05 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

都會o既


男爵府

積分: 5396


116#
發表於 06-11-18 13:30 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

唔想啦, 但想要回我今世的女兒, 今世的老豆
有捨必有得 有得必有失


男爵府

積分: 8777


117#
發表於 06-11-18 17:25 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

唔嫁佢


男爵府

積分: 6531

好媽媽勳章


118#
發表於 06-11-18 19:08 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

老公

雖然你唔係有錢, 又唔係好高大, 好靚仔(都ok既)

但你對我地真係好好好好, 每樣野都擺我地第一位

雖然我d脾氣係臭左d, 但你都可以忍讓我


我想喺度好大聲咁同大家講:

老公我下世都要做你老婆呀~!


別墅

積分: 780


119#
發表於 06-11-18 21:42 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

想佢下世做我老婆
kudoma 8-)


大宅

積分: 1308


120#
發表於 06-11-18 22:53 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

一個不懂得欣賞自己的人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo