夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


男爵府

積分: 6830


1#
發表於 06-10-27 17:36 |只看該作者

下世仲想唔想嫁比依家個老公

以前有人問過我同1個問題, 我答想. 依家答唔想. 有得再選擇, 呢世都唔會'簡'嫁比佢, 莫講話下世. :-(


洋房

積分: 567


2#
發表於 06-10-27 17:42 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

別哭啊!為什麼?有什不開心嗎?


大宅

積分: 4949


3#
發表於 06-10-27 17:42 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

想!但最好佢下世係有錢佬!YEAH!


子爵府

積分: 11561

2018復活節勳章 好媽媽勳章


4#
發表於 06-10-27 17:46 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

我想,雖然我老公又粗心大意又唔識dum我,又無記性,又無手尾,又無情趣,但佢係真心愛我,對我嚟講就夠喇,我下世都會嫁比佢

雙子媽媽,
做乜咁傷心,你老公激嬲你呀 我同事同佢老公都係咁成日吵吵鬧鬧,又成日話同佢老公有今生無來世,仲話下世千祈咪遇到,遇到都要申佢一腳,但到佢老公出事時佢就好後悔喇,所以有時真係唔好計咁多喇


子爵府

積分: 11561

2018復活節勳章 好媽媽勳章


5#
發表於 06-10-27 17:48 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

happydaughter 寫道:
想!但最好佢下世係有錢佬!YEAH!


我寧願有錢嗰個係我呀


男爵府

積分: 6830


6#
發表於 06-10-27 17:48 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

呢1年bb出世後反而同老公感情轉淡, 回想以前的sweet sweet 日子, 覺得好sad.
mcmung 寫道:
別哭啊!為什麼?有什不開心嗎?


洋房

積分: 543


7#
發表於 06-10-27 17:48 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

我都有同感,如果有得選擇,我今世都吾會嫁比佢 :-( :-( :-( :-( :-( :-(


民房

積分: 27


8#
發表於 06-10-27 17:49 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

我都想同老公下世都一齊,不過學你話斎有多d$就最好啦~

happydaughter 寫道:
想!但最好佢下世係有錢佬!YEAH!


男爵府

積分: 9895


9#
發表於 06-10-27 17:52 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

雙子媽媽 寫道:
以前有人問過我同1個問題, 我答想. 依家答唔想. 有得再選擇, 呢世都唔會'簡'嫁比佢, 莫講話下世. :-(



我都贊成 :-(


洋房

積分: 567


10#
發表於 06-10-27 17:52 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

第一年有bb,大家都在適應,有沒有跟老公傾談一下感受?我也試過啊!後來大家決定每星期最少有一天二人世界,情況好轉了!現在比拍拖前還親密呢!


侯爵府

積分: 24052


11#
發表於 06-10-27 17:55 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

唔好啦呱, 下世比我嫁個高大威猛, 靚仔有錢架啦!


男爵府

積分: 6830


12#
發表於 06-10-27 17:56 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

我老公無同我吵鬧, 只係唔出聲, 好冷淡. 成日係度默哀, 一副父仇未報咁的樣.
雙子媽媽,
做乜咁傷心,你老公激嬲你呀 我同事同佢老公都係咁成日吵吵鬧鬧,又成日話同佢老公有今生無來世,仲話下世千祈咪遇到,遇到都要申佢一腳,但到佢老公出事時佢就好後悔喇,所以有時真係唔好計咁多喇


男爵府

積分: 6830


13#
發表於 06-10-27 17:58 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

有試過每星期最少有一天二人世界, 但佢一d都唔投入. 最後連我都覺的無癮而放棄
mcmung 寫道:
第一年有bb,大家都在適應,有沒有跟老公傾談一下感受?我也試過啊!後來大家決定每星期最少有一天二人世界,情況好轉了!現在比拍拖前還親密呢!


洋房

積分: 567


14#
發表於 06-10-27 18:07 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

有否直接問先生,為什麼不投入呢?


複式洋房

積分: 108


15#
發表於 06-10-27 18:28 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

我想!有無錢都唔緊要!不過一定唔會咁快生bb!(因為我同老公係奉子成婚)
豬李小兔 該用戶已被刪除

16#
發表於 06-10-27 18:39 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 572


17#
發表於 06-10-27 18:42 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

嫁!!! 佢俾我好多安全感, 最重要係佢好愛我同囡囡!!


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 06-10-27 18:59 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

呢世都未完﹐好難講下世會唔會禾。


子爵府

積分: 11639

熱血勳章 2016畫展勳章


19#
發表於 06-10-27 19:36 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

要呢個老公但5要99


大宅

積分: 3295


20#
發表於 06-10-27 20:30 |只看該作者

Re: 下世仲想唔想嫁比依家個老公

如果有下一世, 我唔會結婚, 我會拍散拖, 太大o既責任唔係太好, 加上, 一山還有一山高, 一個還好過一個.那裡有最好呢?

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo