立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 24357
大宅
積分: 1253
男爵府
積分: 6441
伯爵府
積分: 18610
nicky127 寫道: maggiejane, 真係後悔當初唔一早搵余醫生,反正我仲住喺將軍澳tim,我book咗30號去睇佢(第一次睇),而家唔知佢有冇時間可以幫我開刀tim :cry:
積分: 18078
積分: 3390
BUNNYLEE 寫道: 我剛有B(第2胎).....第1胎是在仁安陳帆接生,陳帆是好醫術,但醫德1般!! 想請問余醫生的診所地址和電話,pls pm to me,thx
BUNNYLEE 寫道: 其實陳帆佢的醫術應該不錯ga 但我覺得佢對client的態度不夠細心 :wink: 好似"佢係醫生,你係病人".....好似我上次生B,係順產的......係人都知生B時會手忙腳亂,連之前學的生仔時的呼吸法也忙了,她l邊提你....我記得她最後說'"我不理你了時.....(不理我怎呼吸)"我心想,你是醫生來的,這麼沒耐心.... 最後我把鬼火,用9牛2虎之力生了臭B........ 你放心找她吧!!陳醫生都OK的!!
nicky127 寫道: 仁安好似唔包束腹帶,請問大家買邊隻牌子?我唔知買邊隻好
積分: 9254
happyvv 寫道: [quote] nicky127 寫道: 仁安好似唔包束腹帶,請問大家買邊隻牌子?我唔知買邊隻好
nicky127 寫道: happyvv, 點解我打去仁安問,果個人(聽電話果個)話唔包,要自己買去,佢話醫院都有,不過要比錢買
積分: 2623
babydoris 寫道: 各位媽咪 我想問那位媽咪是洗醫生開刀的, 因我book 了他 6月中開刀, 但好似冇嘜人說這位醫生. (只是多數聽他是幫準媽咪照結構??). 有冇comment 這位洗醫生開刀的手勢????
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy