懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24357


101#
發表於 07-4-18 13:01 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

我04年都係搵余醫生ga, 佢呀, 無得頂. 除左照顧你生理外, 亦都照顧埋你心理. 成日同你傾計, 又安撫你ge憂慮, 又成日講笑話"tum"你, 又讚你靚呀, 面色好咁, 所以我駝得好開心.
到生時, 因為亞b唔聽話, 順產唔到要開刀, 佢一路講笑等你唔好驚, d姑娘又一路同你閒話家常. 講你都唔信, 姑娘話余醫生好叻, 沖個杯麵時間攪掂. 由入手術室開始到攞亞b出o黎, 係兩分半鐘! 勁!
之後個傷口係零痛楚, 我連止痛藥都無食過咁滯! 另外個傷口又低到唔低, 得o個3吋幾長, 佢話知我貪靚開低d, 我e+著比堅尼都完全無問題! 而且余醫生話對我唔住, 如果一早決定開刀我就唔駛受十級痛, 所有醫生費收左一個超低價!
所以, 余醫生真係一個好好, 好有醫術之餘, 仲好有醫德ge醫生!


大宅

積分: 1253


102#
發表於 07-4-18 15:07 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

maggiejane,
真係後悔當初唔一早搵余醫生,反正我仲住喺將軍澳tim,我book咗30號去睇佢(第一次睇),而家唔知佢有冇時間可以幫我開刀tim :cry:


大宅

積分: 1253


103#
發表於 07-4-18 15:12 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

想問各位媽咪,生小b果時係搵邊位兒科醫生?


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


104#
發表於 07-4-18 16:52 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

各位媽咪

我想問那位媽咪是洗醫生開刀的, 因我book 了他 6月中開刀, 但好似冇嘜人說這位醫生. (只是多數聽他是幫準媽咪照結構??).

有冇comment 這位洗醫生開刀的手勢????


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


105#
發表於 07-4-18 18:17 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問


nicky127 寫道:
maggiejane,
真係後悔當初唔一早搵余醫生,反正我仲住喺將軍澳tim,我book咗30號去睇佢(第一次睇),而家唔知佢有冇時間可以幫我開刀tim :cry:


如果你簡日子唔簡時間就應該無問題


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


106#
發表於 07-4-18 22:51 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

我剛有B(第2胎).....第1胎是在仁安陳帆接生,陳帆是好醫術,但醫德1般!! 想請問余醫生的診所地址和電話,pls pm to me,thx


大宅

積分: 3390


107#
發表於 07-4-18 23:16 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

BUNNYLEE 寫道:
我剛有B(第2胎).....第1胎是在仁安陳帆接生,陳帆是好醫術,但醫德1般!! 想請問余醫生的診所地址和電話,pls pm to me,thx


我e家睇緊陳e生, 佢醫德1般是發生咩事呀, 我仲考慮緊開刀定順產, 可以分享下嗎


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


108#
發表於 07-4-19 08:56 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

其實陳帆佢的醫術應該不錯ga 但我覺得佢對client的態度不夠細心 :wink: 好似"佢係醫生,你係病人".....好似我上次生B,係順產的......係人都知生B時會手忙腳亂,連之前學的生仔時的呼吸法也忘了,她l邊提你....我記得她最後說'"我不理你了時.....(不理我怎呼吸)"我心想,你是醫生來的,這麼沒耐心.... 最後我把鬼火,用9牛2虎之力生了臭B........ 你放心找她吧!!陳醫生都OK的!!


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


109#
發表於 07-4-19 08:59 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

我想問


大宅

積分: 3390


110#
發表於 07-4-19 10:53 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

BUNNYLEE 寫道:
其實陳帆佢的醫術應該不錯ga 但我覺得佢對client的態度不夠細心 :wink: 好似"佢係醫生,你係病人".....好似我上次生B,係順產的......係人都知生B時會手忙腳亂,連之前學的生仔時的呼吸法也忙了,她l邊提你....我記得她最後說'"我不理你了時.....(不理我怎呼吸)"我心想,你是醫生來的,這麼沒耐心.... 最後我把鬼火,用9牛2虎之力生了臭B........ 你放心找她吧!!陳醫生都OK的!!


乜佢咁無耐心架, 雖然我e家都有d擔心, 不過都唔轉e生了, 希望順順利利啦 :mrgreen:


大宅

積分: 1253


111#
發表於 07-4-19 11:00 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

仁安好似唔包束腹帶,請問大家買邊隻牌子?我唔知買邊隻好


大宅

積分: 3390


112#
發表於 07-4-19 11:25 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

nicky127 寫道:
仁安好似唔包束腹帶,請問大家買邊隻牌子?我唔知買邊隻好

係咪順產同開刀都要用架


男爵府

積分: 9254


113#
發表於 07-4-19 11:31 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

nicky127 寫道:
仁安好似唔包束腹帶,請問大家買邊隻牌子?我唔知買邊隻好


如果開刀係包架,到第2朝姑娘會幫你用


大宅

積分: 1253


114#
發表於 07-4-19 12:38 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

happyvv 寫道:
[quote]
nicky127 寫道:
仁安好似唔包束腹帶,請問大家買邊隻牌子?我唔知買邊隻好


如果開刀係包架,到第2朝姑娘會幫你用[/quote]

oh really? good!!


大宅

積分: 1253


115#
發表於 07-4-19 14:54 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

happyvv,
點解我打去仁安問,果個人(聽電話果個)話唔包,要自己買去,佢話醫院都有,不過要比錢買


男爵府

積分: 9254


116#
發表於 07-4-19 15:24 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

nicky127 寫道:
happyvv,
點解我打去仁安問,果個人(聽電話果個)話唔包,要自己買去,佢話醫院都有,不過要比錢買


但真係有包喎!!


大宅

積分: 1253


117#
發表於 07-4-19 16:19 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

happyvv,
咁我買唔買好呀?一話到時如果佢話冇包就喺仁安買呀?


大宅

積分: 2623


118#
發表於 07-4-19 16:52 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

請問有冇仁安媽媽係冇join package? 個收費如何?


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


119#
發表於 07-4-19 17:00 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

Dear all,

有冇comment 這位洗醫生開刀的手勢????

babydoris 寫道:
各位媽咪

我想問那位媽咪是洗醫生開刀的, 因我book 了他 6月中開刀, 但好似冇嘜人說這位醫生. (只是多數聽他是幫準媽咪照結構??).

有冇comment 這位洗醫生開刀的手勢????


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


120#
發表於 07-4-19 17:13 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

仁安包束腹帶~不過唔多舒服
出院後我買過第二條

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo