Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
lokching, canau, PakPakMaMi, JC, 蕉媽, melvinma,
今日同你地食lunch好開心.. 好似講唔完咁.. 哈哈.. 下次再傾過..
D 相影得唔錯, 我整會upload個photo album比你地啦..
蕉媽,
我冇你email address喎.. 快話我知等我email 相比你呀
PakPakMaMi,
唔記得教你點樣係Irfanview 到re-size 或者crop相添.. 你install 左個software打比我, 等我教你, 好冇?
開工啦..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。