媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11275


1241#
發表於 04-3-5 14:40 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Renee 寫道:
如果個仔似爸爸, 第日當老公老左, 我未可以擁有番老公未老時個樣….

我好鍾意依句,依句恰聽呀!!


子爵府

積分: 12291


1242#
發表於 04-3-5 14:41 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Renee 寫道:

Wilnita,
妳個「太上皇」又點呢????


一個字講哂「煩」!

我都覺得皓皓好似妳!妳嘅見解又幾特別喎。唔,我都好慶幸晞晞似我多D :-P 真係有時個感覺好得意,望住晞晞就好似望住自己,好似有個複製人係我前面一樣。


子爵府

積分: 11275


1243#
發表於 04-3-5 14:50 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

wilnita 寫道:
我都覺得皓皓好似妳!妳嘅見解又幾特別喎。唔,我都好慶幸晞晞似我多D :-P 真係有時個感覺好得意,望住晞晞就好似望住自己,好似有個複製人係我前面一樣。


好得意呀! 不過我就覺得明仔又唔似我,又唔似我老公,出世時我重諗:「咁靚仔,唔知會唔會攪錯呢?」我唔係講大話呀! 我真覺得明仔一出世好靚仔,但都唔知點解由二至三個月起越來越醜樣,幸好佢最近又變返靚仔d,如果唔係又被人話我做嘜揍到個仔咁嘅樣啦!!


子爵府

積分: 12291


1244#
發表於 04-3-5 14:54 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Venuscheng 寫道:

好得意呀! 不過我就覺得明仔又唔似我,又唔似我老公,出世時我重諗:「咁靚仔,唔知會唔會攪錯呢?」我唔係講大話呀! 我真覺得明仔一出世好靚仔,但都唔知點解由二至三個月起越來越醜樣,幸好佢最近又變返靚仔d,如果唔係又被人話我做嘜揍到個仔咁嘅樣啦!!


唔係喎,我真係覺得靚仔明妳同老公個混合體喎,真係兩個人都似。


子爵府

積分: 11275


1245#
發表於 04-3-5 15:01 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

wilnita 寫道:
唔係喎,我真係覺得靚仔明妳同老公個混合體喎,真係兩個人都似。


唔係掛! 我睇來睇去都唔知佢邊度似我喎! 但我又唔覺得佢似我老公,所以我估如果人地唔知的,都唔知邊個係佢阿媽阿爸,我返church時,人地抱住明仔,個個都問依個到底係邊個的仔呀!! 即係睇明仔都唔知邊個生佢囉!!


子爵府

積分: 12291


1246#
發表於 04-3-5 15:07 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Venus,

靚仔明個面型就似爸爸,至於五官其實好似妳。


子爵府

積分: 12646


1247#
發表於 04-3-5 15:11 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Venuscheng 寫道:
[quote]
Renee 寫道:
如果個仔似爸爸, 第日當老公老左, 我未可以擁有番老公未老時個樣….

我好鍾意依句,依句恰聽呀!! [/quote]

Venus,
但宜家無得擁有啦! 因為啊仔似我唔似佢!!! :-x :-x :-x


大宅

積分: 3946


1248#
發表於 04-3-5 15:12 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Renee,
妳想個仔似老豆個想法都幾特別喎!
另外,想問妳地幾時會開新part, 因此part已很多頁,開時有時很慢.
Wilnita,
我都好enjoy b-lu仔bu口水個樣


子爵府

積分: 12291


1249#
發表於 04-3-5 15:15 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

stellaay,

又開新part,剛剛先至開完左喎。


子爵府

積分: 11275


1250#
發表於 04-3-5 15:20 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

wilnita 寫道:
stellaay,

又開新part,剛剛先至開完左喎。

可能因為七月媽咪都過千頁,所以覺得百多頁係小兒科,所以都覺得未需要開新part住


子爵府

積分: 12646


1251#
發表於 04-3-5 15:28 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Venuscheng 寫道:
[quote]
wilnita 寫道:
唔係喎,我真係覺得靚仔明妳同老公個混合體喎,真係兩個人都似。


唔係掛! 我睇來睇去都唔知佢邊度似我喎! 但我又唔覺得佢似我老公,所以我估如果人地唔知的,都唔知邊個係佢阿媽阿爸,我返church時,人地抱住明仔,個個都問依個到底係邊個的仔呀!! 即係睇明仔都唔知邊個生佢囉!![/quote]

我都覺得明仔似妳多d, 其實妳有無細果d BB 相啊!望下可能妳會發現明仔好似妳. 記得係醫院未出院時, 我啊媽日日都話皓皓好似我BB 個時, 我覺得都唔係啊! 個個BB一出世都係差唔多樣. 但一返到屋企, 我一面睇住皓皓, 面望住自己同老公張BB 相, 我就不得不唔認同我啊媽咁話, 皓皓勁似我. Even 宜家d 朋友來到我屋企, 佢地話我個BB 似邊個時, 有d 話似我, 有d 話似我老公, 當我一show 我張BB 相出來時, 個個都話 ….好似妳啊 Renee….

所以, 快d 睇下明仔似唔似妳細果….


大宅

積分: 1957


1252#
發表於 04-3-5 15:46 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

SandyC,

Welcome!

唔好唔開心啦! 妳奶奶好少去妳屋企會唔會係妳個ahma同佢有d conflict妳唔知呀? 妳奶奶又會唔會年紀好大唔多喜歡去街,加上妳地返哂工冇人同佢傾計,佢一定唔想時時去妳屋企,因為佢覺得唔係佢責任. 又會唔會係妳奶奶本身想揍妳個BB,但妳請左個ahma佢唔多高興呀? 真係會有好多原因架喎!可唔可以weekend多d同BB見多d佢, 等佢同BB建立多d感情, 到時妳唔叫佢,佢都會爭住要見BB啦! :-P :-P

By the way, 妳係唔係想做大頭相呀? 如果是,有冇將張相改個resolution少過150 x 150?

2Kmami


大宅

積分: 3543


1253#
發表於 04-3-5 17:27 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Hi 2Kmami,

My mother in law is very active. She like to join computer course, travelling, shopping and etc. During 3 months of my son, he is sick and I don't want ahma to take care of him. So I ask my husband to call her to see whether she can help for a few days. She comes and show unhappy. She called my father in law and said that they want me to take care of bb a few days. How to handle it ? I am so angry and bring my son to my mother home. I don't know why she can't help as she is very free. In early stage, she told my husband that she wouldn't like to take care of bb because this is a hard task.

I have put my son photo here.


Cheers
該用戶已被刪除

1254#
發表於 04-3-5 17:41 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1255#
發表於 04-3-5 17:51 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7872


1256#
發表於 04-3-5 22:06 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

我有個建議, 不知大家同不同意!
就是將7月及8月媽咪, 連在一起, 開一個新topic. 好嗎?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1257#
發表於 04-3-5 22:24 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

sandyc
你唔好唔開心啦
其實你奶奶唔來亦唔係見壞事
你睇下...d奶奶如果來插手...真係煩到你唔想佢來呀
嘿...開心d啦
你另一方面去諗...見面時開心咪算囉
無謂比機會加插爭執

twinsmother
唔洗特別開啦...我地也習慣兩邊走...哈哈


子爵府

積分: 12291


1258#
發表於 04-3-5 22:24 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

TwinsMother 寫道:
我有個建議, 不知大家同不同意!
就是將7月及8月媽咪, 連在一起, 開一個新topic. 好嗎?



伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1259#
發表於 04-3-5 22:26 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

wilnita
我估twinsmother見我地七,八月的媽咪也係兩邊走,
才比呢個提意.(i guess)


子爵府

積分: 12291


1260#
發表於 04-3-5 22:27 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

ABCD媽咪 寫道:
wilnita
我估twinsmother見我地七,八月的媽咪也係兩邊走,
才比呢個提意.(i guess)


但係,妳唔覺得奇怪,呢位媽咪原來有留意我地D留言?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo