在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3479


1241#
發表於 04-4-29 13:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO,
我地噚日既相有得睇未呀????? :-P


男爵府

積分: 5962


1242#
發表於 04-4-29 14:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO,
Justin大左又俊左,

melvinma,
我都係咁諗,但唔會炸,健康小食麻


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1243#
發表於 04-4-29 14:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
唔好意思.. 昨晚老公返工, 我要睇仔.. 我好快咁scan左亞仔既証件相攪埋其他野都訓囉..

因為我地d 相要re-size左先可以upload上網.. 如果亞仔今晚都咁乖.. 咁我就整到啦..

唔好意思, 要等一等呀
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 2155


1244#
發表於 04-4-29 16:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo
Justin真係好靚仔呀, 仲笑咪咪咁, 引死人呀

canau
我無轉到, hket係我公司,因為容量大,我多數用黎收相。yahoo個一直都有用


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1245#
發表於 04-4-29 17:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
收到你個email.. 唔知點解你睇唔到..但係我同其他又睇到喎..Anyway, 我send左張相過你睇啦..

你點呀.. 係未好忙呀..

各位,
明日我會暫停上BK一日... 死啦..肯定中毒都似. 因為我要出去上Training呀.. 我要夜晚至上黎浦頭呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1246#
發表於 04-4-29 17:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

哈哈, 明天我都暫停bk一日, 因我聽日放假去街街呀, anyway我都會好掛住你地架
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1247#
發表於 04-4-29 23:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
有相睇啦..

Apr 28 午饍相片簿

melvinma,
我昨晚send左4個email, 有兩個彈返轉頭話你mail a/c爆左, 麻煩你清左再話我知.. 等我再email過比你呀
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


1248#
發表於 04-4-29 23:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO,
d相睇左啦.....thank you晒你呀!!


大宅

積分: 3479


1249#
發表於 04-4-30 12:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

今日好似唔止lokching放假噃 ,好似全部都放晒假咁呀!"靜英英"咁

lokching,
你睇下你對我地既影響力幾大 :-P ,掃完貨記得返黎回報吓啦


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1250#
發表於 04-4-30 13:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Just to say Hi to all of you!

I am in the Training Centre right now! Can't type chinese

canau,
Still a busy day today?

lokching,
enjoy the shopping in Stanely, is sunshine today! I think you bring ching ching go to the breach is great, remember to take more photos!

Miss you all!
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1251#
發表於 04-4-30 14:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo, PakPakMaMi,

Still alive but no time to leave message.
I went out for photo shooting (in Tuen Mun/Tai Po/Kwun Tong/Tseung Kwan O) for a whole day yesterday.

JoJo,
Your idea is great. My daughter likes to the beach so much. She enjoys to step on the sand.
canau


大宅

積分: 1644


1252#
發表於 04-4-30 16:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[size=large]我女發燒呀!~~~ :cry:
尋日早上,我女以經39度4啦!即刻去o左法國睇醫生,之後我仲要趕番工,點知食o左3次藥,我女都未流汗,而且仲係39度直至今朝5點.....天光果陣先退到38咋....所以我又要請半日假..好彩而家無晒燒啦!...不過我就好攰,成晚無瞓過!本來想吾番工,但係又一早約o左人嚟office洗地毯!而家真係好攰好攰!今晚仲要OT :-(! 好彩出o左糧,都有d安慰!

JOJO
收到你e-mail啦!....你2次有5千k呀!爆晒box!我清晒倉等你啦!唔該晒!

***你睇我地7位靚媽,邊似結晒婚生晒仔呢 ! :lol:


大宅

積分: 2155


1253#
發表於 04-4-30 17:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma
Melody而家好番d無?? 蕉仔尋晚都無端端發燒,一直都係37.X咁,到半夜就39,我就即刻比退燒藥佢食,一直到朝早都係37.X,而家都仲係37.X,都唔知應唔應該帶佢睇醫生


男爵府

積分: 7290


1254#
發表於 04-4-30 17:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
醫生話妳囡囡什麼事?

最唔似個個咪就係妳囉!羨慕死人,生完2名身形都咁Fit!

蕉媽,
蕉仔無野嗎?
我囡囡試過發燒後2天出玫瑰疹.
canau


男爵府

積分: 5962


1255#
發表於 04-4-30 17:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
我都係咁諗,但唔會炸,健康小食麻

lokching,
今日好天氣,去赤柱買得開心d,

melvinma,
melody 退燒未呀, 有安慰咪好law.

蕉媽,
小心睇住蕉仔呀.

pakpakmami,
估唔到今朝有咁多媽咪無返工.咁橋.

jojo,
你真係training 不忘bk,好忠心,對我地又好掛心

hi all,
今早呀囝學校舉行體操表演,佢果班都有份,所以今朝去睇,佢一路都表現都幾好,就當平時返學咁,已經帶定相機&view cam,諗住同佢同埋佢d同學仔影張相,到禁制果下至發覺無電,激死我.好在有部view cam補數,
今日既流程係:
- 返到去先law頂帽仔先.再裝飾下套校服,表演時用.
- 夠鐘上堂,就同其他 N1班一齊做體操(平時做開果d),已經見到呀囝放蚊(當時係九點多d),好熱鬧,好好笑,佢做做下好似好無聊咁,企定,唔郁,到做完又同其他小朋友一齊大叫"yeah"
- 做完體操,就到分享親子小食(米個個都係亞媽整),我整左芝士三文治,藍梅果醬三文治,呀囝有份搽藍梅果醬架,不過搽完自己食埋,仲話好味.其他小食計有-粟米,魚蛋,帶子西蘭花,炒米粉,當然有lokching, canau所提意既口者喱糖&菠蘿腸仔.
- 食完,就到洗手間時間,之後去禮堂,去到禮堂,好多人,因為有成五,六班學生再加家長,老師,我見咁多人米諗住搵個好位影佢,就在我行開左之後,佢見我唔到,就開始喊,後來我見到佢喊拿拿林走返去睇佢,跟住老師話你拖住佢一齊表演,等佢定d唔喊,呢次真係捉蟲,諗住搵好位,點知今次搵到個最好既位,--佢隔離.到最後我都搵到人幫我影.如果唔係就交唔到功課比佢爸爸.好在呢位少爺到表演時無喊,不過佢好似唔係好識.
- 表演完已經11點有多,放學了,一上車就訓覺.


男爵府

積分: 7290


1256#
發表於 04-4-30 22:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,

So funny for your son. Why he will 放蚊 so early? :-P

Most of the mothers disappeared in the office wor!
canau


男爵府

積分: 7290


1257#
發表於 04-4-30 22:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
have Big Bleeding in Stanley Market?
canau


大宅

積分: 3479


1258#
發表於 04-4-30 23:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma 寫道:
[size=large]我女發燒呀!~~~ :cry:
尋日早上,我女以經39度4啦!即刻去o左法國睇醫生,之後我仲要趕番工,點知食o左3次藥,我女都未流汗,而且仲係39度直至今朝5點.....天光果陣先退到38咋....所以我又要請半日假..好彩而家無晒燒啦!...不過我就好攰,成晚無瞓過!本來想吾番工,但係又一早約o左人嚟office洗地毯!而家真係好攰好攰!今晚仲要OT :-(! 好彩出o左糧,都有d安慰!

JOJO
收到你e-mail啦!....你2次有5千k呀!爆晒box!我清晒倉等你啦!唔該晒!

***你睇我地7位靚媽,邊似結晒婚生晒仔呢 ! :lol:


melvinma,
囡囡依家好d未呀?擔心死人啦 ,希望好快無事啦:-( :-(
同意canau講法啦,最唔似個o個咪係你囉...羨慕死人啦.......邊個知你有個女6歲呀..

lokching,
掃貨掃得痛快嗎?


男爵府

積分: 7290


1259#
發表於 04-4-30 23:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1260#
發表於 04-5-1 12:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
睇完你遍野.. 感覺到你好開心喎.. 有冇相睇下呢..

我見係Training Centre都有得上網當然唔放過入BK機會啦.. 不過就要打英文囉.. :-P :-P

canau,
我想問下你做乜野既..點解要成日出街影相.. 定係你放假去影相咋?
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo