Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
Good Morning All Moms
好掛住你地呀
我係stanley唔係買左好多野, 因為花多眼亂呀, 買左4,5樣野, 我都好鐘意, 之後再出左花園街掃, 花園街果間出口店好鬼正, 成日都有d$10既gap, gymboree.....既衫, 不過要摷lor, 我買左4件, 都係$40, 好鬼抵
melvinma, 蕉媽 & all moms:
我個囡都病病呀, 上星期發微燒, 好快就退左啦, 依家就流鼻水 & 咳呀, 唔知係咪唔舒服, 佢呢2日都唔肯食粥, 淨係飲奶, 我已經試過俾通粉 & 糊仔佢食, 都係唔肯食, 我都唔知點算, 好擔心, 希望佢快d有返胃口啦
jojo :
睇左d相啦, 果然美女如雲呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P