在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7290


1261#
發表於 04-5-1 19:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
I need to take some updated job reference's photos in our corporate web site.
canau


男爵府

積分: 7290


1262#
發表於 04-5-1 20:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
pls check pm.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1263#
發表於 04-5-2 15:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma, 蕉媽,
Melody & 蕉仔點呀.. 好返未呀. 下星期又轉涼啦.. 大家都要小心身體呀.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1264#
發表於 04-5-3 10:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Good Morning All Moms

好掛住你地呀
我係stanley唔係買左好多野, 因為花多眼亂呀, 買左4,5樣野, 我都好鐘意, 之後再出左花園街掃, 花園街果間出口店好鬼正, 成日都有d$10既gap, gymboree.....既衫, 不過要摷lor, 我買左4件, 都係$40, 好鬼抵

melvinma, 蕉媽 & all moms:
我個囡都病病呀, 上星期發微燒, 好快就退左啦, 依家就流鼻水 & 咳呀, 唔知係咪唔舒服, 佢呢2日都唔肯食粥, 淨係飲奶, 我已經試過俾通粉 & 糊仔佢食, 都係唔肯食, 我都唔知點算, 好擔心, 希望佢快d有返胃口啦

jojo :
睇左d相啦, 果然美女如雲呀

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1265#
發表於 04-5-3 11:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
你就好啦,放假去shopping,羨慕死人啦 ,有時我星期六or日入去赤柱好多人架,都買唔到野!
咁晴晴依家點丫??無事啦嗎??


民房

積分: 30


1266#
發表於 04-5-3 17:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

SPA CLUB ASIA邀請各位一起參與我們spa alliance. 享受美麗健康的人生。


男爵府

積分: 5962


1267#
發表於 04-5-3 22:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
無相睇呀,無電呀 :-x ,只是影到一張咁大把.又無帶部老土機.只是在部DV錄左小小.

lokching,
晴晴有無流口水,有就可能喉嚨痛,佢唔想吞野,會痛,咪唔食野law,都係感冒.


男爵府

積分: 7290


1268#
發表於 04-5-3 23:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Justin has a new photo ah! Like the shampoo advertisement.

lokching,
try to let chingching to drink fish liver oil, is good for her health.

JC,
Well prepare in next time, have more chances in his school's life.
You will let your son to K1-3 in the same? And also primary school?
I started to consider this point. My favour choice is in Causeway Bay and Happy Valley.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1269#
發表於 04-5-4 09:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
張大頭照昨晚影家.. 最update家.. 我係拍佢做超級"殺"亞人

lokching,
晴晴佢點呢.. 喉嚨仲有冇痛.. 飲暖水對佢喉嚨好d.. 唔飲水, 飲溝浠既果汁呀.. 醫生教家.. 希望佢快d 冇事
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


1270#
發表於 04-5-4 09:08 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位!我番嚟啦!~~~~~
估吾到會輪到我野到感冒!....星期6開始有燒38.4...點知晚上發冷發熱,到o左星期日天光40.3度! 睇完醫生,食o左一日藥到了星期一起身,都係38.8度!所以尋日都無番工,係家深深沉沉咁瞓o左2日,今日無燒啦,但係都有d吽豆! :-( 你地都要小心身體!千奇吾好凍親!....而家仲有大把手尾跟,突然好吾想做,真係好辛苦!:cry:

lokching
女女都要小心照顧快d好番!呢排d流感都好勁呀!


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1271#
發表於 04-5-4 09:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
咁你要好好咁休息下啦.. 長命工夫長命做.. 唔好咁"駁".. 慢慢黎.. 你個人都冇乜力點應付煩覆既工作呢.. 係未..

著多件衫, 今晚又會涼返呀.. 咁你有冇戴mask.. 唔好將d 感冒野到比melody & melvin 仔喎.知冇 , Take Care!!!!
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1272#
發表於 04-5-4 09:37 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

晴晴尋日都係唔肯食粥呀, 夜晚果餐食好耐先食左半碗呀

JC :
我個囡流好多口水呀, 唔知佢係出牙定口龍痛

canau :
我會買魚肝油俾佢食架啦, 等佢好番先開始俾佢食

melvinma :
你要好好休息呀, 記得帶mask, 千其唔可以傅染俾melvin & melody呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1273#
發表於 04-5-4 11:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

dear all,
we need to take care. the weather is a little bit of cool today.
canau


大宅

積分: 3479


1274#
發表於 04-5-4 11:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

me瀚inma,
又到你病啦.. :-( 你要好好休息下噃!!希望你快d好番啦!

lokching,
晴晴仲未好番晒呀??

jojo,
仔仔又換左相啦,好正bor,哦!你偷拍佢沖涼..


大宅

積分: 3479


1275#
發表於 04-5-4 11:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
上次你話係灣仔個度有得賣小朋友衫既(太源街?????)係邊架同埋間SHOP叫咩多架,話我知??我想去買衫比阿仔呀?
jojo,你lunch time咁長,搵日我地一齊去買呀???好唔好??


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1276#
發表於 04-5-4 12:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
好.. 不過去灣仔, 時間會比較趕.. :-P :-P 搵日一齊..

我唔係偷拍佢沖涼.. 我係光明正大咁企係浴室到同佢影相既..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 5962


1277#
發表於 04-5-4 13:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
但係Justin好似話你"做乜影我相呀"
早乜轉個頭連相又改左既,嘩你都好快手.:-P

lokching,
醫生話出牙有機會發燒,流口水,但係都要留意下係咪感冒,我個仔係感冒之前已經流好多口水,到佢發出來時流口水既情況係無咁緊要,所以唔可以流口水就當出牙.

canau,
我個仔呢排7點幾就起身,星期日都係咁呀.
係呀,我諗住比佢讀埋幼稚園和小學,


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1278#
發表於 04-5-4 13:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
係呀.. 呢張signature相我好鍾意家.. 全部都係02年10月BB, 前幾日去左人地屋企Gathering, 係樓下公園影, 好難得補捉到咁多位小朋友, 我仲set左張相做wallpaper添.. 好正呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1279#
發表於 04-5-4 14:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
幅大頭照同簽名相都好正呀, justin好smart呀 :-P

jc :
晴晴係前幾日岩岩感冒完, 但感冒完就唔肯食粥, 真係好頭痛
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


1280#
發表於 04-5-4 14:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

hi all,
今朝早,同亞仔出門返學時,叫亞仔快d啦,出門口返學啦,亞仔想出門之際,突然停左唔行,我以為發生什麼事,跟住仔叫"媽咪,未著鞋呀"原來我同佢著左襪未著鞋.幾攪笑.

lokching,
佢未好返哂呀,食麥片或飲奶.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo