Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
呢排真係好多bb/大人病病wo, d天氣時冷時熱, 真係好易領野, 大人都要take care
canau :
嘩, 真係好邪wo, 以後都係唔好講佢地d好野啦
你囡囡睇左醫生好d未 ? 因咩事發燒呀 ?
jojo :
99度無highchair呀, 平時通常俾佢坐係學行車 or "鄧"仔度食, 尋晚我地食飯時, 我個囡又話要食, 咁見佢幾日無食粥, 我梗係開心到發癲啦, 咪放佢係大人椅偎佢食lor, 點知就出事
講番你果單野, 咁支紅酒咪打爛晒 ?
pakpakmami, jojo, canau :
佢地睇少眼都唔得呀, 成日都做埋d危險動作, 好得人驚
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P