在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7290


1281#
發表於 04-5-4 14:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
your son is so smart ah!
i forgot his name.
canau


男爵府

積分: 8348


1282#
發表於 04-5-4 15:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
我真係俾你笑死啦 :lol: :lol: :lol:
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1283#
發表於 04-5-4 15:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
JC個仔叫卓昀堡堡呀..

lokching,
你又用JC, 又用jc..攪到我唔知邊個打邊個添..

我都應你.. 多謝你讚我張相.. (我見JC冇新相呀) :-P :-P :-P
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1284#
發表於 04-5-4 16:01 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,

canau


男爵府

積分: 7290


1285#
發表於 04-5-4 16:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi ,
太源街D檔口仔,修頓後面,太源街入口有間卓悅
Polo T-shirt 仔有領$29
canau


男爵府

積分: 8348


1286#
發表於 04-5-4 16:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
heeheee, 我睇番先知, 原來我打錯左你個名呀, sorry sorry

canau :
我上星期去左太源街2次, 都唔見有tommy, gap既細路衫買wo, 我見有間出口店, 有polo, burrberry, tommy既衫, 不過都係大人衫黎架
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1287#
發表於 04-5-4 16:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
唔係成日有,視乎貨源,大人衫係老番架(其實細路衫都係)
canau


大宅

積分: 1644


1288#
發表於 04-5-4 16:48 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC....小朋友有時真係心水清過大人o架!

lokching....我女好少病,一病一定野到我或者爸爸,所以都避無可避!你女都要小心,無胃口都要食d o野打低,吾係好易病! :-(

JoJo....你d相收到晒啦,吾該晒!你仔張相好吾like喎,係咪想話...."呀媽!你又偷影!"

canau....而家又凍又熱,真係好易病,大家都要小心!

pakpakmami....好番好多啦,下晝都精神番d,有心!


男爵府

積分: 5962


1289#
發表於 04-5-4 17:01 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
你都好醒喎,其實堡堡係"鞋"音,取其寶寶意思.


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1290#
發表於 04-5-4 17:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
過獎

melvinma,
當然俊廷整濕左個頭, 有d 水入眼, 個樣咪咁囉.. :-P :-P
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


1291#
發表於 04-5-5 09:08 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[size=large]早晨啦各位!~~~

JoJo
張排排企小朋友相,企係俊廷隔離果個女仔好cute呀,含羞答答好似有好多心事咁,好鬼成熟呢!


男爵府

積分: 8348


1292#
發表於 04-5-5 09:24 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Good Morning

尋晚晴晴係大人椅跌落地下呀, 頭落地, "bomb"一聲, 嚇死我地呀, 佢大喊左2-3分鐘, 跟住又無野wo, 飯照食, 照舊跑黎跑去, 又笑笑, 我地先無咁驚咋
最衰都係我地大意, 放佢係大人椅, 餵佢食飯, 99係佢右邊, 我係佢前面"不"緊飯俾佢食, 點知佢跌落左邊, 真係睇少眼都唔得呀, 好彩佢無野咋, 如果唔係就內疚一世啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1293#
發表於 04-5-5 09:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
你係講長髮個位... 佢真係好靚女家.. 對話會電人家..

lokching,
真係要小心d , 而家呢個stage 既小朋友開始控制到自已大小肌肉, 佢地成日周圍走冇時定.. 乜你唔係比high chair佢坐咩..知道晴晴冇事, 心都安樂d..

前幾日我地去左吉之島, 咁俊廷坐BB車, 老公買左兩支1.5L 既紅酒, 佢夠膽掛係車仔後面.. 都知道重啦.. 就係搭地鐵返屋企時, 老公一個不留神, 鬆手, 架車連人向後反.. 嚇死我同老公, 第一時間梗係理個仔先.. 老公抱個仔, 個仔唔要佢, 要我呀.. 當時個刻, 我竟然唔係好嬲好老公(只係有少少嬲
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


1294#
發表於 04-5-5 10:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

早晨呀!

lokching,
晴晴跌落地呀??? 不過係避免唔到架啦,我個仔都試個幾次係梳化到"倒樹沖"架啦,又係個頭落地,不過都係喊左幾分鐘又無事lu...算啦,細路仔跌跌下先會大架嗎,你唔駛咁內疚啦!(我係唔係好殘忍呀 )下次睇實d

jojo,
不過你既case呢......比著我已炳我老公7彩架啦,咁大意 :-x ,不過你咁溫柔,所以咪無炳到你老公既勁囉...


男爵府

積分: 7290


1295#
發表於 04-5-5 10:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo, lokching,
小朋友時常做些動作令大人嚇一跳.
我囡囡今朝發燒,39.4'C.工人剛帶她看醫生,她不肯吃東西.

lokching,
touch wood, touch wood, remembered I had told you my daughter's health. don't say in next time. after my saying, she got a cold. :-(
canau


男爵府

積分: 7290


1296#
發表於 04-5-5 10:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
I agree with you.

Lokching,
Please don't worry!
My daughter had the similar experience last year. (around 16 months-old). She drop down from the sofa due to jump and jump. Then she has no reaction, silent..want to sleep, her face turns to white, after 10 mintues for little sleeping. She woke up, asked for drinking water, run and run, play and play. I was scared while she has this reflection.
canau


男爵府

積分: 8348


1297#
發表於 04-5-5 11:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

呢排真係好多bb/大人病病wo, d天氣時冷時熱, 真係好易領野, 大人都要take care

canau :
嘩, 真係好邪wo, 以後都係唔好講佢地d好野啦
你囡囡睇左醫生好d未 ? 因咩事發燒呀 ?

jojo :
99度無highchair呀, 平時通常俾佢坐係學行車 or "鄧"仔度食, 尋晚我地食飯時, 我個囡又話要食, 咁見佢幾日無食粥, 我梗係開心到發癲啦, 咪放佢係大人椅偎佢食lor, 點知就出事

講番你果單野, 咁支紅酒咪打爛晒 ?

pakpakmami, jojo, canau :
佢地睇少眼都唔得呀, 成日都做埋d危險動作, 好得人驚


大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1298#
發表於 04-5-5 11:37 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
出奇地個兩支紅酒冇事喎..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1299#
發表於 04-5-5 11:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
應老人家話,細路小器,正如唔可以當面讚他們.
醫生話小小燒,鼻水,佢話可以飲果汁(橙汁都得)及多飲水,我叫工人不給橙汁,只可飲水,如不肯才給淡提子汁(威路士溝淡)

canau


男爵府

積分: 7290


1300#
發表於 04-5-5 12:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
神奇!不過被個仔嚇餐飽.
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo