在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5962


1301#
發表於 04-5-5 12:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

hi all,
今早輪到我忘記帶眼鏡出門,去到lift口亞囝指住我話"媽咪,無眼鏡"我先發覺無戴,好在我近視唔深,唔帶都得,其實我唔係第一次無戴,通常我去到街就會知道,因為睇唔清楚麻.

真係呢排又興傷風,感冒,我早兩日都因為感冒睇左醫生,點知今早同亞囝返學時,因為涼左又落兩,著左件風褸,再抱住少爺


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1302#
發表於 04-5-5 12:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
比你笑死我.. 乜講到咁好呀.. 係呀..大家都好美滿

你都要小心身體呀..

canau,
仲煩緊讀邊間幼稚園.. 你揀個d 間間都好.. 你間間都in 左先.. 收左你至再諗啦..我都係咁呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1303#
發表於 04-5-5 12:45 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc :
你好攪笑呀, 做乜呢排咁”檬”
你個囝返幾點架 ? 係咪返到學校先食早餐 ?

canau :
希望kaylie快d好番啦
但係我地無係佢面前講wo, 係佢背後講咋麻
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1304#
發表於 04-5-5 12:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你阿囡發燒 點解近排咁架 :-x 各位請小心D啦!!
喂!你想報"靈糧堂"???係唔係2005年K1呀???我都會報呀,因為我有個朋友個仔係度讀,佢話個仔讀得好開心bor,叫我今年要報wor!

JC,
好攪笑bor你,要阿仔提你帶眼鏡!! :-P ,你個仔真醒呀


男爵府

積分: 7290


1305#
發表於 04-5-5 14:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
做 Mug 事心神彷彿?

JoJo, PakPakMaMi,
我喜歡靈糧堂是活動教學,但想到跨區派位得10%機會便心煩.

Dear all,
Not yet remover her fever. Kaylie did not cooperate to drink medicine.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1306#
發表於 04-5-5 14:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
所以話小朋友心水好清, 又提你著鞋, 又提你戴眼鏡.. 只係久冇提你帶電話同銀包 (你成日都唔記得帶野既, 你係咪未訓醒呢 :-P :-P )

各位,
又係報料時間.. 如果你地想買煮飯仔既用具比你個BB玩.. 大家如果又用緊Pampers, 可以去Be Be Dream 以半價去買一套煮飯仔用具, 佢有大set 同細set..我見大set又有爐頭, 仲有頭, 又有Cake, Fish , 菜, (有magic tape 貼實, 可以砌開一半) 同埋刀, 我覺得幾正$45就買到 (細set就冇爐頭都係賣$35 到).. 好
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


1307#
發表於 04-5-5 14:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO,
Be Be Dream 係邊架?同埋我又無用pampers bor,咁可唔可以買架?


男爵府

積分: 8348


1308#
發表於 04-5-5 14:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
多謝報料, 真係好正wo, 呢頭最近既be be dream係邊呀, 我都想買番set呀

pakpakmami :
pampers印花我有好多, 如你想要, 我可以俾你
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1309#
發表於 04-5-5 14:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi, lokching,
最近既Be Be Dream係銅鑼灣Time Square 9/F, 佢前身係Baby Q呀.. 大家記唔記得呀.. 快d 去昅下啦.. 唔錯既選擇呀.

以前杏花村有一間Baby Q, 而家執左冇左lu.. :-( :-(
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1310#
發表於 04-5-5 15:01 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Thanks so much. Same questions as lokching and PakPakMaMi.

canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1311#
發表於 04-5-5 15:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
比d 相你地睇

May 1 相片簿
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1312#
發表於 04-5-5 15:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
大眼妹幾靚!
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1313#
發表於 04-5-5 16:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
大眼妹佢好得意.. 成日用對會電人既眼望人, 不過佢出世到而家都訓得好少家..

佢媽咪話佢係肚入面時照3D 係爭大眼家..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1314#
發表於 04-5-5 17:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
幾有趣!
原來我們不同校網,我是14網,你是15網.

canau


男爵府

積分: 8348


1315#
發表於 04-5-5 17:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
係呀, 大眼妹好靚女, 又好老積, 好似已經婷婷玉立咁

你屋企有養貓架 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1316#
發表於 04-5-5 17:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

dear all,
I need to leave immediately.
Check my little boss....
Besides, I feel very very sleeply. I left from office last night at 9:30 p.m.
Someone made the wrongly phone call twice last midnight at 3:25 a.m. Want to say #%#%&%^ to him.
canau


男爵府

積分: 7290


1317#
發表於 04-5-5 17:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,

faster than me ah!
canau


男爵府

積分: 5962


1318#
發表於 04-5-5 19:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
亞仔返9點,通常8點起身食早餐,8點半就同佢出門口,行十五分鐘左右到學校.

canau,
Kaylie,有無佔有欲強呢個情況出現,如:坐開一張椅,就唔會比第二個人坐,如果第二個人坐了會發脾氣.


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1319#
發表於 04-5-6 00:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
你mention既情況唔係佔有慾強,而係到呢個stage係會有呢個叫無理既表現..我睇書知道家.. 如果係no big due, 咁就let go啦.. 唔好執著於呢d minor野.. (書話既)

lokching,
我冇養貓, 係我個妹屋企養啫.. 不過好留意佢, 每掂完隻貓我都要佢洗手..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1320#
發表於 04-5-6 09:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
妳每日都要 'Ya'斜路喎!(我以前住近嗰頭).
Kaylie玩玩具時就有,有時會搶人地玩緊啲玩具.
我想呢個情況是'not willing to share'. I find more children have the same in playgroup. As JoJo's said, no need to concern. We can educate them that he needs to share the things to another children.
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo