跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6686


1301#
發表於 04-6-3 11:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

yinyin,

收到喇, okay, 我會通知 ChuChu 到時比番妳入多左既數比妳嫁喇 .

Ms CC,

妳係未都諗住會去睇套 "音樂劇" 呀? 不如我駛我佬聽日幫手出去買飛丫, 好嗎?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


1302#
發表於 04-6-3 11:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,

開始賣飛喇?我今日lunch出去買都得窩!
你想睇邊場?有無資料比我?


男爵府

積分: 6686


1303#
發表於 04-6-3 11:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC,

Are you sure ????

妳有冇我 mobile, 妳 call 我好唔好? 或者妳 pm 妳 mobile 比我丫!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


1304#
發表於 04-6-3 18:49 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY,CSK,KITTYMA,

再CONFIRM一次,因為無左會員DISCOUNT,我地會買$200飛,小朋友半價。 買唔到如果揀28號你地係咪OK?如果都無就會揀其他價錢的30號飛。

CSK,請係明早9:30前CALL我或PM我CONFIRM人數。


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


1305#
發表於 04-6-3 21:12 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms.ChanChan

請代買大人3張,小朋友2張,跟你們一樣$200飛,日期兩天都無問題。唔該晒!


男爵府

積分: 7665


1306#
發表於 04-6-4 01:48 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hi zoey 你個女某快就熟晒3首歌, 好叻wor
物唔係11月才考試嗎
請問佢考幾多級

miss chan chan
你個女女今年考幾多級
Zoey 寫道:
Ms CC,

Maggie 3 首歌好早就 start 喇, 其實都係佢自己要求 Miss 要開考試歌黎彈, 因為一早買琴既時候送 coupons, 我地就已經買左本考試書, 所以上年已經開始左學! Maggie 依家簡直當彈那 3 首歌像諗書咁, 成日越彈越快 , 乜野感情都冇, 唔係唔識, 已係太熟, 開始求其喇!~ 手指阿女都係一樣 (好似大部份小朋友都會有咁既問題 :-P ), 有時兇下佢, 佢就會成首歌企到靚晒 , 唔理佢, 就嚇死妳 .


男爵府

積分: 6686


1307#
發表於 04-6-4 09:17 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

yinyin,

我地報左 9-10月, 不過唔知係未份 form 唔同既呢, 我見有 d 人話考 10 月, 有 d 話 11 月, 但我填 form 既時候只係有得圈個 range, 好似 9-10 咁樣嫁咋.

阿女今年考 3 級, 歌只係熟, 但最幣唔係每次都彈得好, 所以怕姐都要一路 train 落去, 但其實仲有好多野仲未學, 暫時只覺得阿女 aural 幾弱, 做得好求其 :-x .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


1308#
發表於 04-6-4 10:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,csk,

kittyma今朝打電話來話捱義氣幫我地買飛,所以我可以偷下懶喇。 :-P

yinyin,

我女考二級。


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


1309#
發表於 04-6-4 12:41 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

MsChanChan

昨晚聽見Christy練琴,Aaron也是彈這首,他會在9月尾10初考,我希望快點考完。他現在對學琴處於一個樽頸階段,希望他能夠通過。最近看了一本書,「我比鋼琴還大」,作者陳守祺是一位鋼琴老師,書中提到小朋友學琴的種種情況,令我很有共鳴,好的老師不單教小朋友彈琴,還要令他們喜歡音樂。

Kittyma

唔該晒你幫我們買飛,請通知如何入數給你。

Zoey

多點休息,祝你早日康復,睇話劇那天見!


男爵府

積分: 6686


1310#
發表於 04-6-4 12:57 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC, csk,

咁多小朋友都係今年考試, 真係可以諗下攪考試觀摩會 :-P .

Kittymama,

Thank you very much, 辛苦晒!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1311#
發表於 04-6-4 14:54 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms Chan Chan, Zoey & CSK

你地唔好咁客氣, 真係舉手之勞, 詳情我pm


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


1312#
發表於 04-6-4 16:29 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

KITTYMAMA

Please check PM.


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1313#
發表於 04-6-4 17:04 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位好嗎,近排BK鬼咁煩,都係入呢度同大家交流下開心D!
自從我置左部琴同夜晚陪個仔練琴之後,佢真係乖左D又專心左D練琴,好似剛剛我打番屋企,佢放學後就算我唔係度都自己練下,真係安慰!不過細路仔真係日日新鮮,早幾日我先比佢激到扎扎跳!佢唔知點解好有興趣彈老師未教的歌仔?!佢剛學的仲係彈到窒窒下,佢唔練反而走去彈未教個D,我叫佢彈熟剛學個D歌仔先喇,佢就擺出一副唔願意的面口!
未學行先學走,你地話點好?


男爵府

積分: 5482


1314#
發表於 04-6-4 18:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽,

唔駛擔心,其實個個小朋友都貪新鮮o架! 佢鍾意彈老師無教或未教的歌其實都幾好,可以訓練下sight reading,對佢睇譜有幫助。

我反而唔太讚成只係成日局限住彈幾首歌,如果你擔心佢未能熟練老師教的歌,不如同佢分配時間,譬如45分鐘彈老師教的歌,15分鐘彈其他歌。 唔知呢個方法係咪可行?

我女女成日拎學校本聖詩或音樂書出來邊彈邊唱,我諗其他小朋友都係一樣的。


男爵府

積分: 5482


1315#
發表於 04-6-4 18:17 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
Ms CC, csk,

咁多小朋友都係今年考試, 真係可以諗下攪考試觀摩會 :-P .


係呀係呀幾時呀? :-P


男爵府

積分: 6686


1316#
發表於 04-6-4 18:37 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC,

幾時唔係問題 :-P , 但地點好難諗呀 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


1317#
發表於 04-6-4 18:57 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY,

係喇,呢個問題相當頭痛,唔緊要喇,或者遲d再諗? 或者其他媽咪有無場地提供? :-P

講番我女學吹flute,第一堂,阿女都係間中撞彩先吹得出聲,仲要係未識用氣,我諗都要苦練下先得。


男爵府

積分: 7665


1318#
發表於 04-6-5 00:14 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms.ChanChan 寫道:
我女女成日拎學校本聖詩或音樂書出來邊彈邊唱,我諗其他小朋友都係一樣的。


我個女都是一樣

譬如45分鐘彈老師教的歌,15分鐘彈其他歌。 唔知呢個方法係咪可行?

你這樣想又幾好玩.....



男爵府

積分: 6686


1319#
發表於 04-6-5 23:02 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms.ChanChan 寫道:
ZOEY,

係喇,呢個問題相當頭痛,唔緊要喇,或者遲d再諗? 或者其他媽咪有無場地提供? :-P


Ms CC,

再唔係, 或者都可以考慮番上次 gathering 個度! 其實我都想聽下唔同老師教同一首歌可以有幾大既出入, 我地又可以 share 下首歌其實有乜野難處 . . . . . 等等等等 .

麟媽媽,

妳仔仔對未教既曲有好奇, 好想彈佢出黎, 其實都係好既現象, 若果只係練習次序既問題, 而唔係佢唔肯去練教過既歌, 我都覺得 okay, 無謂咁而減低佢既練習興趣 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6686


1320#
發表於 04-6-6 00:47 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC,

Please check pm .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo