Zoey 寫道:
Ms CC,
Maggie 3 首歌好早就 start 喇, 其實都係佢自己要求 Miss 要開考試歌黎彈, 因為一早買琴既時候送 coupons, 我地就已經買左本考試書, 所以上年已經開始左學! Maggie 依家簡直當彈那 3 首歌像諗書咁, 成日越彈越快, 乜野感情都冇, 唔係唔識, 已係太熟, 開始求其喇!~ 手指阿女都係一樣 (好似大部份小朋友都會有咁既問題 :-P ), 有時兇下佢, 佢就會成首歌企到靚晒
, 唔理佢, 就嚇死妳
.

Ms.ChanChan 寫道:
ZOEY,
係喇,呢個問題相當頭痛,唔緊要喇,或者遲d再諗? 或者其他媽咪有無場地提供? :-P
