Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
canau,
希望Kaylie佢快d 冇事, 我諗佢真係嚇親, 因為見Dr. Yip咁密, 我諗要d 時間令佢沖淡呢段不開心既事.. (I mean睇醫生), 連你工人都病埋, 咁你真係要小心身體, 你都見melvinma 成家都病咁濟 (除左佢老公), 你真係要小心呀.叫工人戴mask呀.. 唔好傳埋比你, 尤其係你呢幾晚冇乜點訓呀..
lokching,
多謝呀.. 我都係人地話我知, 我咪又話比你地知囉.. 我個邊(02年10月)好多明乎其實既C9呀.. 我買到便野都係因為佢地..
melvinma,
你點呀.. 兩日唔見你, 你係請假, 定係忙於工作, 有空浦頭..
PakPakMaMi, JC, 蕉媽
Just to say Hi!!!!!!!!!!!!!!!!!1
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。