在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8348


1321#
發表於 04-5-6 09:52 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Good Morning

Canau :
Kaylie好d未 ???
你入左夏天衫俾kaylie未 ? 我呢個2 個week買買下已買左好多, 好似crazy左咁
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1322#
發表於 04-5-6 11:37 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
not yet. she is struggle to drink the medicine, very very bad-temper, sleep not so much, woke up at 1:30 a.m., sleep around 1 hour, woke up again at 2:40 a.m. .....she likes to sleep in sofa only...my husband took care of her started from 3:00 a.m. until this morning. so we are very very sleepy.

it's good enought summer clothes for kaylie. i will buy while i find the suitable one.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1323#
發表於 04-5-6 13:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
你點呀.. 今日放假睇仔定係返左工.. 你工人同個仔都病埋. 嘩..隻箘好惡喎..

希望你地一家人都快d 好返啦..

canau,
你帶你個女睇Dr. Yip? 佢係未出疹定點呀. 同佢沖個涼會舒服d..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1324#
發表於 04-5-6 14:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

CANAU :
佢地病病就會樓計d架啦, 真係無法, 過多1,2日會好d架啦, 唔駛咁擔心



大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1325#
發表於 04-5-6 14:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Yes, my maid let her to see Dr. Yip yesterday morning. She cried when Dr. Yip asked her to open her mouth.
This morning had a fever, around 38.5'C. I called my maid around 12:30 p.m. It's dropped down to 37.5'C. She started to be normal because I can hear her sound via hand phone. I need to observe her later on.
canau


男爵府

積分: 7290


1326#
發表於 04-5-6 14:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
最頭痛就係唔肯吃藥.
以家好返些啦!
canau


男爵府

積分: 8348


1327#
發表於 04-5-6 16:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
如果唔肯食藥, 都係要迫佢地食架, 最好既方法咪用針筒lor
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1328#
發表於 04-5-6 17:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我昨晚用一個方法是夾佢飲,2個大人捉實佢飲.
現在巳退燒啦! (37.4'C)
canau


男爵府

積分: 8348


1329#
發表於 04-5-6 17:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
kaylie退左燒就好啦, 你就安落晒啦, 我都戥你開心
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1330#
發表於 04-5-7 08:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
知道你女女退燒, 咁就好啦.. 有時如果軟功佢都唔肯食藥, 真係要用硬功.. 不過唔知點解我亞媽餵親我個仔食藥都好易, 完全唔駛硬黎, 相反我同我老公就要好似打仗咁.. 唉..

各位,
又係報料時間, 昨晚同02年10月媽咪Dinner, 我地係屈記又買到d 好便又好有用既玩具, 就係木造既拼圖, 佢都有幾多款, 我見個Quality幾好, 因為正價係要成九十幾蚊, 好似係蒙特梭利教材既.. 而家賣$9.9/塊, 兩塊$19.9.. 佢有形狀啦, 有天氣, 最鍾意佢有幾塊係上面有一粒"的", 有男仔/女仔衫褲拼圖, 仲有生果, 加減數.. 快d 去屈X 氏睇睇..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1331#
發表於 04-5-7 09:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,

多謝報料,會到屈X x看看.

我昨晚再帶Kaylie看Dr. Yip, 因為我工人昨午開始發燒及喉嚨痛, 順便一齊見Dr. Yip, 點之Dr. Yip開始檢查時,Kaylie勁反抗, 我同姑娘禁實佢, 佢喊得很厲害. (前天工人帶Kaylie看Dr. Yip, 並未有喊.) 返到屋企用針筒餵佢食藥.

夜晚開始喊得很厲害:
11:30 p.m. - 12:10 a.m.
3:30 - 4:10 a.m.
6:30 - 6:50 a.m.
我地唔知佢喊Mug?懷疑可能在醫務所嚇親.

我開始感到有些不适.

P.S. 'Mug'字點打?
canau


男爵府

積分: 8348


1332#
發表於 04-5-7 09:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
報料大使呢個名非你莫屬啦, 你d推介好正, 價錢又合理, 岩晒我呢d c9仔啦, 我放工會去屈記昅昅, thanks

canau :
嘩, 聽你講都知你呢2晚好辛苦啦, 咁kaylie仲有無事 ? 係咪已經退晒燒 ? 記住叫你工人戴mask呀, 唔係會交叉傳染架
乜你又開始唔舒服呀, 呢排d菌好勁好勁呀, 你快d食番d vitmain頂住檔先啦

mug = pn
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1333#
發表於 04-5-7 09:37 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
希望Kaylie佢快d 冇事, 我諗佢真係嚇親, 因為見Dr. Yip咁密, 我諗要d 時間令佢沖淡呢段不開心既事.. (I mean睇醫生), 連你工人都病埋, 咁你真係要小心身體, 你都見melvinma 成家都病咁濟 (除左佢老公), 你真係要小心呀.叫工人戴mask呀.. 唔好傳埋比你, 尤其係你呢幾晚冇乜點訓呀..

lokching,
多謝呀.. 我都係人地話我知, 我咪又話比你地知囉.. 我個邊(02年10月)好多明乎其實既C9呀.. 我買到便野都係因為佢地..

melvinma,
你點呀.. 兩日唔見你, 你係請假, 定係忙於工作, 有空浦頭..

PakPakMaMi, JC, 蕉媽
Just to say Hi!!!!!!!!!!!!!!!!!1
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1334#
發表於 04-5-7 09:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, JoJo,
我工人今日開始放大假至26號, 所以我......
canau


大宅

積分: 1644


1335#
發表於 04-5-7 09:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[size=medium]大家!我番嚟啦!~~~
尋日"又"休o左半日息回家湊仔,之後仲推埋仔去接家姐,突然覺得今次好似係"預演"..假如我沒有了工人!"...回復番以前一湊2嘅日子!實在太辛苦!:cry: 尋晚半夜2點,仔又起燒啦38.9度!....如果再係咁番一日放半日....遲早轉去全職媽果邊啦!:cry:
希望病緊嘅小朋友同爸爸媽媽....早日好番!

canau
你女好d未呀,吾好嚇親佢呀!病係會扭計d,就下佢啦!

JoJo
好心啦!其實我都未完全好番,仲有d咳同痰!:-(

JC
你都要小心,因住下次.....吾記得o左帶呀仔出街!

lokching
晴晴好叻女嘅!跌過一次,下次會自己就住,你放心啦!


男爵府

積分: 8348


1336#
發表於 04-5-7 09:59 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
乜你工人咁多假既
咁你同你老公輪流放大假揍女呀 ?

melvinma :
咁melody & 你工人係咪都好番晒啦
希望你地一家快d好番啦

jojo :
其實識到班c9真係幾好架, 有咩平靚正野都第一時間知道
你知啦, 女人最怕蝕底架麻

jc :
你呢幾日係咪唔記帶個人返工呀, 做乜唔浦頭呀

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1337#
發表於 04-5-7 10:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
Yes, my husband starts to the vacation from today until next Friday. I will be on leave after his vacation unitl 26 May 04.
My maid has the holidays from last contract and the current contract.
She just called me at the airport that her luggages are overload for 45Kg more. (max. is 33 Kg but the luggages are near to 90 Kg.) She needed to pay the charges for $1,300. So she said she will not tell to her relatives and friends while back to her hometown. I said she could order a Jumbo Box, not need to be a deliver man. You know, they will feel the prestige when they can bring more and more things to their hometown. Ha!

melvinma,
My daughter did not cry so hard like that. I guess may be she is scared in a clinic.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1338#
發表於 04-5-7 11:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你放長既假期, 好好enjoy揍女日子呀.. 不過一定好辛苦你囉.. 做住兩個星期既全職媽媽先.

melvinma,
你老細有冇咋你型呢.. 你都要Take Care..

希望所有有病既BB都要快d 好返
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1339#
發表於 04-5-7 11:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,

Yes, I will be hard working rather than staying at office.
You know, Dr Yip said that I need to hold my daughter so tight for feeding the medicine. He made a demo to me last night.
canau


大宅

積分: 3479


1340#
發表於 04-5-7 11:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
hi!!! ,真係多謝你既報料呀!全靠你我地先知有d咁"旬"既野咋,我一陣去睇下先!!

lokching,
晴晴係唔係完全好返晒啦!活潑返晒lu!上次jojo提個個bebe dream你有無去換呀?

canau,
你個女退左燒啦,咁就好啦!你放假揍佢呀,不如如果好天帶佢去公園周圍行下啦,等佢吸收下d新鮮空氣,人都好精神d呀

melvinma,
仔仔又發燒:-(?睇下你都辛苦呀!小心照顧身體啦,係囉!我都想知你老細有無咋型??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo