Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
[size=x-large]母親節快樂!!!!
各位,
報告少少野先.. 關於Watson Wooden Puzzle, 唔係間間有既, 我去炮台山就搵唔到啦.. 反而大型既Watson 就或者有喎.. e.g 尖沙咀碼頭, 我諗銅鑼灣都有既
另外Kitchen 呢.. 今日拆開黎玩.. 嘩d 魚, Cake, Strawberry好鬼真, 仲真過上次我買過既一批 ($10).. 真係要買黎玩下呀.
今日帶個仔週圍去, 而家散左, 今晚仲要得我一個揍住佢, 我實死梗..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。