在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1361#
發表於 04-5-10 10:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我記得佢地話食猴棗散係要食幾日既.. 佢咳到d 痰係化左咁解喎.. (唔知係未).. Anyway希望你個女快d 好返.

Be Be Dream間野, 我幫你睇下仲有冇其他分店, 應該今個月仲做緊promote既.. 一陣話你知..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1362#
發表於 04-5-10 11:23 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, PakPakMaMi,
你地想知location, 可以去以下link到昅昅 (我post係BK度問呀), 睇下有冇地方近你地..

BeBe Dream Location
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1363#
發表於 04-5-10 11:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
你呢個報料大使真係唔話得, 唔該晒,咁justin鐘唔鐘意呢個新玩具呀 ?

咳左d痰出黎, 但係都仲有痰係喉嚨wo, 唉...好擔心
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1364#
發表於 04-5-10 11:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
Justin佢都幾鍾意玩.. 佢仲會食件牛扒同埋Lemon添

一係咁啦.. 我幫你同PakPakMaMi買一份啦.. 不過我要今日返屋企搵返d 印先.. 橫掂我都要補返比佢啦.. 好冇..

我地幾時再見面呢..

知你返工個地方好隔zip, 兩頭唔到岸呢.

主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1365#
發表於 04-5-10 11:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
如果你幫我買, 梗係好好好好好啦
不過又要你特登去買, 好似唔係幾好wo

見面呢家野, 你想幾時咪幾時lor
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1366#
發表於 04-5-10 12:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我都係去開個頭
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 5962


1367#
發表於 04-5-10 13:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO,
你幾時去呀,我又要呀.我又搭你單買一份,可以嗎? :-P
我個仔都LIKE玩煮野食,
銅鑼灣渣DIN坊屈記有得買,

MELVINMA,
我都想佢朝早至飲,但佢半夜一起身就要飲,唔比就顛,偶然話佢知未夠鐘,最多都係推遲1小時咋.

LOKCHING,
咁晴晴朝早幾點飲奶.


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1368#
發表於 04-5-10 14:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, PakPakMaMi, JC,
咁我每人買一份大既Kitchen 用具比你地好冇.. $45/set呀..

你地幫我問埋canau佢要唔要.. 佢冇浦頭喎..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1369#
發表於 04-5-10 14:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
many thanks
咁你夠唔夠印花呀 ? 我有好多wo

jc :
要睇下佢第2朝幾點起身, 通常8:00 - 8:30左右
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1370#
發表於 04-5-10 14:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
Justin佢而家就每晚10點至11點個段時間食6.5安奶就訓, 跟住佢好既就7點多8點, 唔好既就5點多6點飲..不過我覺得係佢條片濕得濟所以醒左咋..

lokching,
我問左佢要1個印花, 我手頭上有貨既.. 你放心啦..

canau,
Where are you, 你個女點呀.. 仲未好, 定係你自已都病埋所以冇浦頭?
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1371#
發表於 04-5-10 15:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

岩岩打左俾canau, 佢話佢謝晒呀, kaylie已退燒, 不過就成日喊, 唔肯食藥 & 要搵工人, 佢話佢呢幾日都唔閒浦頭

jojo :
套廚飯仔, canau都要一套呀, 唔該晒
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1372#
發表於 04-5-10 16:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
好..好.. 好..即係買4份.. 但係PakPakMaMi好似未confirm我喎.. 咁我好冇買埋佢份呢..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1373#
發表於 04-5-10 16:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
pakpakmami好似講過話想買架
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1374#
發表於 04-5-10 18:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,jojo,
今日鬼咁多野做同埋部電腦又short short地wor!咪無上黎talk囉,一上先知jojo去買.hehe....我即克9秒9急call左jojo啦,唔該晒你呀jojo :-P !

好啦!收工lu,聽日見


男爵府

積分: 5962


1375#
發表於 04-5-10 22:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo, lokching,
亞b每晚十點半飲8安奶,佢都可以在3點起身叫飲奶,所以而家我都未幫佢戒夜片,就驚佢一起身就要飲奶.
我記得亞b在農曆年時可以訓到天光7-8點,唉,之後就不成啦.猶記得亞b已過了兩個農曆年,每個都是一個轉捩點,一歲時開始走路,走得穩,兩歲時,開始多野講,仲有就係返轉頭飲夜奶.


男爵府

積分: 7290


1376#
發表於 04-5-10 23:01 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Dear all,
Very very bad for me...
my daughter started to have fever on 5 May, my maid also had a fever on 6 May, I let them to see a doctor on 6 May. Kaylie started to cry and cry from midnight, 3:00 a.m., 6:30 a.m., my maid left from HK on 6 May for her long vacation (until 26 May). She asked and asked where was my maid while she woke up or in the night. Then my husband also got a sick on 8 May and I got a sick today.

Even though Kaylie has no fever, but not yet recover her painful in '喉嚨'及 '豆沙喉'. She did not drink the medicine even I hold her so tight.

I will go to work tomorrow and start to my vacation in next week.

JoJo,
thanks so much for kitchen toy. when will you buy?
you know, Dr Yip said I need to try and try to feed Kaylie even though she struggle. I saw Dr Yip twice today. I helped my husband and daugher to take the medicine in noon. Then I went back to see him in the evening.

lokching, JC,
my daughter also started to drink the night milk around 2:00 or 3:00 or 5:00. similar to JC's son.
canau


男爵府

積分: 7290


1377#
發表於 04-5-10 23:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
I agreed with you,亞b的轉捩點
話說今晚要迫亞囡吃藥,佢居然攞起支藥水放在垃圾桶裡,有時話唔同我玩(亞囡玩就搵亞媽),俾佢激Un.
canau


大宅

積分: 3479


1378#
發表於 04-5-10 23:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你真係慘啦... :-( ,依家無事點呀?,你聽日要返工,咁邊個揍你個女呀 ....小心身體啦!祝你地早日康復啦


男爵府

積分: 7290


1379#
發表於 04-5-10 23:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
thanks for your greeting.
my husband will take of her until this weekend. i have 感冒. thanks for your patient to read my message, i have no time to type in Chinese.
how can you make the new animation in signature area?
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1380#
發表於 04-5-11 08:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
女女新大頭照好清好正呀.. 我會今日lunch 去買Kitchen比你地呢..

你一定要迫你個女食藥, 冇法佢病呀呀.. 將d 藥水掉落垃圾桶 佢好勁喎..

你地一家都病左.. Too Bad.. 你老公病緊點Take Care你個女呢..

God Bless you all!
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo