自由講場

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   8


伯爵府

積分: 17545


121#
發表於 14-11-26 18:58 |只看該作者

引用:Quote:大豬既老婆+發表於+14-11-26+17:36+

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
星期六, 日鐘點, 都可以考慮. 你這建議不錯, 我要從長計議!


仲可以叫鐘點星期六日煲個湯添呀!
星期日買埋星期一二既蔬菜!省返你唔少時間!




男爵府

積分: 6603


122#
發表於 14-11-26 19:00 |只看該作者
木土土 發表於 14-11-26 18:10
係架,我係自己周圍搵方法調理養生,仲要幫老公睇埋叫佢做為佢身體好,我日日油漱口,而家老公放假都肯跟住 ...
唉, 你就好, 有時間可以研究養生.

我有無記錯, 你女好似入了HKU?

你在岸上看見我, 我在海中載浮載沉......

我仔連P1都未到, 我暫時要投放好多精神時間在教養上.

明年考小學, 仲得人驚......


公爵府

積分: 27532

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 我的育兒心得勳章


123#
發表於 14-11-26 19:08 |只看該作者

引用:身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同 ...
我老公都要我番工~
我自己都情願番工搵多個錢,會安樂D


公爵府

積分: 28591


124#
發表於 14-11-26 19:09 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我C6有時都叫我唔好返工,係屋企跟跟功課。我當佢發口痕咋。明知佢份糧有幾多,夠食唔夠儲。聽過就算,唔駛太認真。



男爵府

積分: 8797


125#
發表於 14-11-26 19:09 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我好老實我會講我羨慕
雖則我C6都有叫我唔好do
不過我冇小朋友
驚悶
又想自力更生
自己搵自己洗幾好
比多啲錢自己爸爸又得
唔做嘢會退步㗎
haha…最理想係搵到份hea工
咁真係perfect


侯爵府

積分: 20081


126#
發表於 14-11-26 19:10 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

梗係想公一份 婆一份


男爵府

積分: 9353


127#
發表於 14-11-26 19:10 |只看該作者

回覆:hcd 的帖子

我做兩份part time, c6有時會車我去做,佢亦話辛苦可以唔做,但我唔會唔做,我想佢負擔小d,自己輕鬆d


公爵府

積分: 27532

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 我的育兒心得勳章


128#
發表於 14-11-26 19:11 |只看該作者

引用:我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。原因:

原帖由 steppenwolf 於 14-11-26 發表
我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。

原因:佢驚我識第二個。。。
Oh~my god


伯爵府

積分: 16847


129#
發表於 14-11-26 19:13 |只看該作者

引用:身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同 ...
我老公比我揀,
可以唔返工take care啲貓
我都係懶底果啲人
本身人工又唔係高,所以無唔捨得份糧
向其中一隻貓有病之後就resign左
resign後就好快有bb
我都好多謝老公容許我做一個懶到出汁嘅老婆

如果女方人工高,或者同老公差不多
又真係比較較取捨,
因為老婆唔做
減少收入百份比佔比例較高


琥珀宮

積分: 169635


130#
發表於 14-11-26 19:13 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+14-11-26+18:10+係架

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
唉, 你就好, 有時間可以研究養生.

我有無記錯, 你女好似入了HKU?
放心,有小朋友時間過得超快,好快就捱過!不過保養就儘早做啦,無時間運動都做下拉根,我d根硬而家腰酸腳痛要花更多時間金錢去攪,我就入五,你後生我好多亦易keep好多!
我乜都試,就係要搵d方便自己可以keep住做既方法,大家jm要加油!
我囡post全家相上Instagram ,佢U d fd都勁讚佢阿媽!




男爵府

積分: 6603


131#
發表於 14-11-26 19:18 |只看該作者
DonnieBB 發表於 14-11-26 18:16
我c6都有講呢個model answer, 不過, 佢又間唔中叫我考返d 專業試, 間唔中睇 jobsdb叫我去試某d公司! 呢d已 ...
老公肯講吓model answer, 算是沙漠中的一股清泉吧. 好過我, 在沙漠中等待乾死......

你可以準備退休拿!? 現在你都算苦盡甘來吧!

我呢.....如果做到盡, 重要做多2X年! 真係不知點算好, 心中只感躁暴!!!!!!


男爵府

積分: 9704


132#
發表於 14-11-26 19:19 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我老公話“你唔好洗禁多,咪唔洗返工”


男爵府

積分: 9704


133#
發表於 14-11-26 19:21 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我老公話“你唔好洗禁多,咪唔洗返工”


男爵府

積分: 6603


134#
發表於 14-11-26 19:21 |只看該作者
木土土 發表於 14-11-26 18:17
上咗小學功課咁忙,直係唔得閒出街食,所以晚飯問題一定要解決!如果有地方,請工人真係舒服好多,日日放工 ...
小學後又有小學的問題, 唉, 到時再諗啦! 好多野也預計不到.

我都希望可以順利搞掂買屋問題. 謝謝你!


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


135#
發表於 14-11-26 19:22 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我老公叫我悶既話想做就做,
但要有興趣冇壓力咁做,話唔想我辛苦


男爵府

積分: 6603


136#
發表於 14-11-26 19:23 |只看該作者
大豬既老婆 發表於 14-11-26 18:33
其實我覺得係因為距知道我唔會唔做....

日日出街食真係唔得,你老公覺得日日出街食ok咩?


日日出街食, 真係竟然有人覺得無問題架!!!!!

離曬譜!!!!!!!


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


137#
發表於 14-11-26 19:27 |只看該作者
一開始就係FTM...

老公為左我婚後可以做FTM....(其實當時諗住結左婚未有小朋友都唔駛我返工)....佢先轉工的

做左FTM12年...老公都冇乜所謂...我鍾意STAY HOME


侯爵府

積分: 21319

我的育兒心得勳章


138#
發表於 14-11-26 19:29 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

佢同我都想我返工,不過嚟緊要湊b,起碼返學先做到


男爵府

積分: 6603


139#
發表於 14-11-26 19:34 |只看該作者
elong 發表於 14-11-26 19:13
我老公比我揀,
可以唔返工take care啲貓
我都係懶底果啲人
hi ! 你身體好嗎? 陀住BB, 萬事小心. 預祝你生個白白胖胖的可愛寶寶!

其實我自己都吾捨得份糧, 只是覺得無人 care 我, 所以


子爵府

積分: 14631


140#
發表於 14-11-26 19:36 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

C6 想我返工,除非身體真係有毛病就無辦法啦,佢亦知我性格係喜歡工作,唔係人人都適合做ftm。
你C6想你返工唔等如佢唔錫你,可能覺得趁後生賺多d錢,將來家庭生活好d
覺得做得唔開心,就休息一下,或者考慮轉工
加油!




首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo