自由講場

跳至

首頁
56789...14

尾頁
   36


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


121#
發表於 20-8-13 21:00 |只看該作者
popolun 發表於 20-8-13 20:48
請問一下係咪所有癌症都包?係包幾多錢?係包幾耐?

唔包已知疾病,好似我甲狀腺做過手術,雖然唔係 cancer,保險公司唔包甲狀腺嘅癌症,保額幾大,保到幾多歲,可以去保險公司了解吓

https://www.prudential.com.hk/tc/health-insurance/medical/pruhealth-essential-critical-care/index.html
未經許可,請勿轉載


珍珠宮

積分: 32931


122#
發表於 20-8-13 21:00 |只看該作者

回覆樓主:

病友們聊天, 只有兩種人唔想死: 一種係未養大仔女, 一種係嘆緊世界。

病友們哈哈笑,苦中作樂。 我在一旁聽著,贊同,但心酸。

老人捱了幾十年,自覺日子尚可,晚年無憂,可上上酒樓,去去內地小旅行。 但原來在惡疾面前是如此無力, 傾家蕩產也換不了一年時間... 唉。
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


男爵府

積分: 5181


123#
發表於 20-8-13 21:02 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:22
癌。政府無。
雙免疫,三星期一針。
未計標靶。

最緊要有效!
請問係邊種癌?據我所知目前得4種癌可以用,政府醫院有得用。
但其他癌雖然有報告話有用,但係得好少人用過有效,你係香港要用免疫療法=自費白老鼠。


男爵府

積分: 5181


124#
發表於 20-8-13 21:03 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:31
我家人出事後,最後悔係無買保險。

唉。 但醫癌係咁貴,天價呀! 無錢係咪只能等死?

醫癌係天头數字,有保險都唔掂


水晶宮

積分: 60629


125#
發表於 20-8-13 21:05 |只看該作者
sabun 發表於 20-8-13 15:44
其實不好意思問,如就算比千萬醫好,是否會長命十幾年甚至不會復發,否则用千萬去延長幾年壽命康復後又擔心 ...

我!寧願唔醫,開開心心咁過餘生,無謂比自己同身邊人咁大壓力


珍珠宮

積分: 48612


126#
發表於 20-8-13 21:05 |只看該作者
loveyou3000 發表於 20-8-13 21:02
最緊要有效!
請問係邊種癌?據我所知目前得4種癌可以用,政府醫院有得用。
但其他癌雖然有報告話有用,但 ...

那4種?


水晶宮

積分: 60629


127#
發表於 20-8-13 21:06 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 21:00
病友們聊天, 只有兩種人唔想死: 一種係未養大仔女, 一種係嘆緊世界。

病友們哈哈笑,苦中作樂。 我在一 ...

心態決定命運!唔好放棄!正極面對!
加油!


瑪瑙宮

積分: 139332

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


128#
發表於 20-8-13 21:09 |只看該作者
stkyo 發表於 20-8-13 10:51
係!你個邊包唔包?

我都唔知,搵唔到資料,有medical card 係一定包,但其他真係唔知呢。


男爵府

積分: 5181


129#
發表於 20-8-13 21:13 |只看該作者
sabun 發表於 20-8-13 21:05
那4種?

上網搵的資料,
我指的係第一種療法,原來唔只4隻,但政府認可的得4種。
myimage.jpg


已刪除用户

積分: 52062


130#
發表於 20-8-13 21:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28297


131#
發表於 20-8-13 21:20 |只看該作者
白毛毛 發表於 20-8-13 21:15
所以老土講句,努力的同時,都要適當的及時行樂。

是的及時行樂


男爵府

積分: 8380


132#
發表於 20-8-13 21:21 |只看該作者
難相處 發表於 20-8-13 15:25
其實如果真係無錢食標靶藥會點?
近排諗買醫保,經紀強烈推薦我買無上限醫療保,價錢差1.5倍,決定唔到.... ...

我有買住院保險,每年全包最高賠到約300萬,但唔知藥費係咪都包。
咁係咪應該買危疾?有就即賠一筆錢,但因為我冇買危疾,經紀話而家有1種危疾保係買10年冇claim過就呢10年保費會一之過退回比我,好似儲錢咁。攪到我都有d心郁郁。
冇諗過d藥係咁貴,如果要用到saving去比藥費,我諗我會好唔開心,一路醫一路唔開心。因為由工作到而家咁多年,都有公司醫療,老公公司又有醫療cover埋我,所以好少要用自己錢係醫療上。由前年買咗住院保險後每年比成$9000,都已經肉赤。成日都想cut咗去。


伯爵府

積分: 17363


133#
發表於 20-8-13 21:22 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:22
癌。政府無。
雙免疫,三星期一針。
未計標靶。

即一針$30 萬?


公爵府

積分: 28297


134#
發表於 20-8-13 21:25 |只看該作者
本帖最後由 apple~y 於 20-8-13 21:26 編輯

樓主有無試下睇中醫


禁止訪問

積分: 5052


135#
發表於 20-8-13 21:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8412


136#
發表於 20-8-13 21:26 |只看該作者
回覆 yeung_ma 的帖子

So Sad !!!


伯爵府

積分: 17363


137#
發表於 20-8-13 21:28 |只看該作者
yeung_ma 發表於 20-8-13 17:42
我朋友就係咁, 佢完全唔想醫, 叫醫生開止痛藥, 有需要就食, 再安排好晒自己身後事, 話寧願把錢留晒俾個女同 ...

佢好鍚家人,唔捨得洗錢在自己身上


珍珠宮

積分: 32931


138#
發表於 20-8-13 21:29 |只看該作者
Ssddff 發表於 20-8-13 21:26
我唔會醫,也唔會因此遺憾。
行得走得會拎d 錢去歐洲住,度過最後時光。
...

疫情呀
我們都想帶他去行下,當散心又好,當完下心願乜都好。

而家連茶都唔敢比佢飲...
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


男爵府

積分: 8803


139#
發表於 20-8-13 21:34 |只看該作者
PUIPUI2000 發表於 20-8-13 20:51
Sure

可以都pm 我嗎?


水晶宮

積分: 57166


140#
發表於 20-8-13 21:35 |只看該作者
yeemeif 發表於 20-8-13 20:43
即係一次要先比晒200萬?

唔駛, 逐次俾

首頁
56789...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo