想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2012


121#
發表於 11-9-15 16:17 |只看該作者
本帖最後由 jeannie_cheng 於 11-9-15 16:20 編輯
joannechow1031 發表於 11-9-13 15:32
好想鼓勵大家, 我都係今年2月中,做完小x手術, 心情都好難受, 3月中再來m, 第一次m就try(因為年紀大), 4月尾 ...

請問你第一次m係好正常咁定係有唔同?我第一次"見"紅係好"杰"黏液咁,好似唔係正常m。我係7月頭食藥但一星期後照咗唔清所以又吸咗宫,所以8月中嗰次都唔知係咪m,到琴日第二次就真係好似前咁係液體咁。問中醫佢話要第多次m先試,但又好心急!!!真係唔知今個月尾試唔試好,雖然我有個囡但己經係高齡,希望快d生多個等囡囡有個伴。


別墅

積分: 822


122#
發表於 11-9-15 16:28 |只看該作者

引用:請問你地小x+後流m流左幾日呀?+我5日就流完

原帖由 baby_shan 於 11-09-15 發表
請問你地小x 後流m流左幾日呀? 我5日就流完了, 醫生仲話可能流兩星期嘅?!



...
我都係流咗15日呀



強媽咪


別墅

積分: 996


123#
發表於 11-9-15 18:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby_shan+於+11-09-15+發表

原帖由 zoe0214 於 11-09-15 發表
我都係流咗15日呀
Oh 我以為流完, 但剛剛發現原來仲有少少流... 想快d流完去check仲有無組織呀




大宅

積分: 1953


124#
發表於 11-9-15 19:14 |只看該作者
中醫都叫我9個月至TRY, 西醫話如果第一次M來, 都証明身體自己RECOVER, 所以都係自己的決定, 好多人都話要等吓, 休息吓, 唔好咁快, 但我覺得因為就算M後第一次都唔係一定中, 只係平常心, 一面補, 一面TRY. 這是我的個人睇法.


別墅

積分: 822


125#
發表於 11-9-15 22:29 |只看該作者
joannechow1031 發表於 11-9-15 19:14
中醫都叫我9個月至TRY, 西醫話如果第一次M來, 都証明身體自己RECOVER, 所以都係自己的決定, 好多人都話要等 ...
要等9個月咁耐??? 我個中醫反而話哩段時間係最容易再有嫁, 所以叫我唔好等。
不過個個醫生都唔同醫法, 真係要睇吓你點睇喇。
強媽咪


別墅

積分: 996


126#
發表於 11-9-16 19:45 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

9個月對我來說太耐喇, 少左6,7次機會啊...




大宅

積分: 1427


127#
發表於 11-9-18 01:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zoe0214+於+11-09-15+發表我

原帖由 baby_shan 於 11-09-15 發表
Oh 我以為流完, 但剛剛發現原來仲有少少流... 想快d流完去check仲有無組織呀



...
我之前流左7日度,以為流完點知第10日又有幾滴,醫生話正常,跟住照陰超話清左,E+每個禮拜食3日中藥調理緊。同埋等M中




別墅

積分: 822


128#
發表於 11-9-18 17:26 |只看該作者
baby_shan 發表於 11-9-15 18:51
Oh 我以為流完, 但剛剛發現原來仲有少少流... 想快d流完去check仲有無組織呀



...
我之前都係咁嫁, 中途停過又嚟過, 醫生話係正常嫁。

強媽咪


別墅

積分: 822


129#
發表於 11-9-18 17:35 |只看該作者
sallycmc 發表於 11-9-15 08:47
我都係塞藥排出,醫生話來一次m就可以再試,但今次m來,我都見有小小組織咁!所以都會等來多次m再試!



...
你第一次m果D可能係瘀血, 未必係組織。
姑娘話瘀血可以捽得散, 組織係捽唔散嘅。
我今次m嘅頭幾日都有D瘀血, 希望食中藥可以幫我清哂佢啦。
強媽咪


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


130#
發表於 11-9-19 09:19 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

四月冇左之後,八月個cycle開始重新造人,暫未成功,希望九月笫二個cycle成功啦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2129


131#
發表於 11-9-19 10:00 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-18 17:35
你第一次m果D可能係瘀血, 未必係組織。
姑娘話瘀血可以捽得散, 組織係捽唔散嘅。
我今次m嘅頭幾日都有D瘀血 ...
原來係咁呀~我仲以為係D組織!!
我琴日去左元朗睇另一個中醫,
個中醫話我腎虛,成日瞓唔好!
唔夠血俾個胎,所以個胎唔成長!!
叫我3個月後先再試,佢話如果唔調理下,
再有都會係咁哦!!唉..又要再等!!


複式洋房

積分: 177


132#
發表於 11-9-19 12:01 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

我剛剛係9月16日自然流產了好唔開心左二日(因為我有個仔兩歲三個月,所以心情唔可以太波動!)我都好想今年追龍!但ec話我最小要六個月至八個月先可以再有!(怕再流產會變慣性流產)我宜家好失望呀!不停上黎睇下jm感受




大宅

積分: 2129


133#
發表於 11-9-19 13:00 |只看該作者
miu-miu1209 發表於 11-9-19 12:01
我剛剛係9月16日自然流產了好唔開心左二日(因為我有個仔兩歲三個月,所以心情唔可以太波動!)我都 ...
慣性流產好似係3次以上先算係!!
唔好咁擔心~阿B一定好快來搵我地的!!
加油呀~


複式洋房

積分: 177


134#
發表於 11-9-19 13:26 |只看該作者

回覆:sallycmc 的帖子

我生個仔之前已流過一次了!



dorcas_y 該用戶已被刪除

135#
發表於 11-9-19 14:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


136#
發表於 11-9-19 14:25 |只看該作者
上年年尾流左...
睇完西醫之後
keep住睇中醫調理

頭尾計到依家差不多一年
我地好努力咁造人
但係蛋都未有隻
有少少灰 ><


大宅

積分: 2129


137#
發表於 11-9-19 15:23 |只看該作者
miu-miu1209 發表於 11-9-19 13:26
我生個仔之前已流過一次了!
不是連續不算吧!!調理好個身體再來過~一定冇問題的!!


大宅

積分: 2129


138#
發表於 11-9-19 15:26 |只看該作者
dorcas_y 發表於 11-9-19 14:05
我15/8刮宮+割瘤, 啱啱17/9來m, 見到第一次m來了, 有點開心, 但荷爾蒙影嚮個人有d depressed, 我好希望快d ...
好開心聽到妳話已來第一次m~我都係岩岩完左第一次m!!
我係nsmwro,舊acc唔知點解入唔返!
真係好想快D再試,但中醫叫我三個月後先好再試...真係好心急呢!!
之前見有些姐妹來一次m後就再有,攪到我好想try!!!


複式洋房

積分: 177


139#
發表於 11-9-19 17:18 |只看該作者

回覆:sallycmc 的帖子

多謝你的支持!我會調理好繼續努力!



dorcas_y 該用戶已被刪除

140#
發表於 11-9-20 00:11 |只看該作者

回覆 回覆:sallycmc的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo