NaughtyLuiLui 寫道:
等待BB的小貓,
王醫師佢真係好細心,我覆診時見佢用電腦已save左上次睇症d資料,而我寫比佢d病歷,佢都有用紅筆寫低d notes,我覺得佢都好專業,唔似一般中醫只靠之前張藥方或病人自己口述甘簡單.
下,你想生bb仲想食雪糕同生冷野,真係要打pat pat,
快d戒口啦!
????

NaughtyLuiLui 寫道:
GB,
我用david排卵紙check到應該未排卵,加上醫師話應該19至20號先係egg day,所以昨天去左飲,閙新房玩到今朝先返屋企,老公話比我玩埋呢幾日,之後就........![]()
,佢話果幾日BK都唔比上,佢重攞左大假,
![]()
![]()
唔知魚魚同老公睇成點呢??
, 我諗吓都好開心呀 !!!NaughtyLuiLui 寫道:
魚魚,
如果睇不育, Dr. Lo多數會refer 比毛匡廷,因為佢冇甘多時間睇,佢唔想d 病人因為佢臨時要接生走開而miss 左d關鍵日子.而佢其他婦產科就真係好有經驗,不過睇佢就真係要超有耐性.......
我梗係掛住你啦!如果今個月大家都bingo,可能同一日預產期,因為大家同一日m.....![]()
我真係諗到傻左啦! ?-( ?-( ?-(