想生BB

跳至

首頁
56789...22

尾頁
   1


別墅

積分: 681


121#
發表於 05-11-13 20:58 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,
你要好好把握egg day 呀, 希望你一擊即中啦, 我就on居啦, 今個月食緊排卵藥, day 12 36.3度, 之後個日即刻升到36.6, 心知不妙, 之後一路keep住36.7以上, 因為一向都係day 14 係egg day, 初時唸住day 14 dodo架, 費時之前浪費彈藥啦, 所以之day 12無dodo, 點知就miss 咗個chance. 真係gick到我生蝦咁跳.


男爵府

積分: 7533


122#
發表於 05-11-13 21:56 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

YumiYumi,
你day12之後有冇補做,其實有時可能egg day之後一兩日都可以中架,唔緊要啦!好多sister次前都有種種原因諗住果個月唔得,心情放鬆左,最後竟然bingo左,可能你都係甘.
我冇check temp,因為我會好緊急,同埋我成日目訓醒就胡裡胡塗甘入左toilet,唔記得check,所以而且用david check 會輕鬆d.希望今個月一擊或幾擊即中啦!!!


複式洋房

積分: 432


123#
發表於 05-11-14 09:43 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

請問王醫師讚唔讚成中西合壁? 因我食緊排卵藥,但諗住下次m 來時去睇他!
[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10716;23/st/20041020/e/Wedding/k/1d7b/event.png[/image][/img]


男爵府

積分: 7527


124#
發表於 05-11-14 11:18 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

你同老公都好攪鬼呀!!記住放鬆d,盡量享受過程!!!祝你一擊即中!!!

你d david排卵紙係咪o係深圳買架?我就黎用完啦,我都想買呀!你知唔知依家排卵紙&驗孕紙咩價錢呀?? ?-( ?-(


民房

積分: 18


125#
發表於 05-11-14 17:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Hi cwclee:

我都係其中一邊輸卵管塞咗..你睇緊邊位中醫呀...可否pm d 資料比我呀......thank you very much !!!


keroppiyan


民房

積分: 18


126#
發表於 05-11-14 17:29 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Hi Naughty Lui Lui:

我都想知你睇既西醫係邊位..可否pm比我...唔該晒....

keroppiyan


大宅

積分: 1628


127#
發表於 05-11-14 17:36 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

係呀﹗ 我都覺得佢好PRO呀, 好有耐性聽自己的病情, 很用心, 佢比我感覺好似唔係凈係賺錢咁現實, 佢行醫好有心力行, 佢仲好似朋友咁, 咩都講冇咩隔膜.

而且, 看診都有一間獨立房間, 唔洗好似傳統中醫咁, 有外人係你身邊等, 好似睇SHOW咁, 好(鑑介)架麻.

NaughtyLuiLui 寫道:
等待BB的小貓,
王醫師佢真係好細心,我覆診時見佢用電腦已save左上次睇症d資料,而我寫比佢d病歷,佢都有用紅筆寫低d notes,我覺得佢都好專業,唔似一般中醫只靠之前張藥方或病人自己口述甘簡單.
下,你想生bb仲想食雪糕同生冷野,真係要打pat pat,
快d戒口啦!


複式洋房

積分: 477


128#
發表於 05-11-14 18:07 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

原來係盧xx, 我最初初睇不育時, 都係睇佢, 但我覺得佢麻麻(因為佢實在太忙啦, 我試過睇佢, 等咗3個鐘, 因為佢睇睇吓症要同大肚婆接生 ! 同埋我每次睇佢, 佢只係同我<驗血>check一個item,所以我無咩耐性, 無再睇佢lu !)

話時話, 我老公食咗2日藥, 真係有d , 我都仲未egg日, 無得比佢 , 唯有叫佢忍吓啦 !!
咁你老公又點呀 ???
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


129#
發表於 05-11-14 18:11 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

我未咁快 , 過多幾日先啦 !!
GB 寫道:
NaughtyLuiLui,魚魚,

相信哩個週末一定做呀做,做到無停啦!!!

:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


130#
發表於 05-11-14 18:16 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

衰鬼呀 ! 睇唔出你咁掛住我喎 !!

你就真係唔好玩天光呀 ! 對身體好傷架 ! 學你老公話齋,玩埋今次好啦 !!

哎唷, 你老公攞埋大假, 咁唔通真係諗住嗰幾日無時停 ????
NaughtyLuiLui 寫道:
GB,
我用david排卵紙check到應該未排卵,加上醫師話應該19至20號先係egg day,所以昨天去左飲,閙新房玩到今朝先返屋企,老公話比我玩埋呢幾日,之後就........ ,佢話果幾日BK都唔比上,佢重攞左大假,
唔知魚魚同老公睇成點呢??
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


131#
發表於 05-11-14 23:11 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

vanyor,
唔知王醫師讚唔讚成中西合壁,不過我星期三覆診可以幫你問下啦!


男爵府

積分: 7533


132#
發表於 05-11-14 23:14 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

keroppiyan,
Pls check pm.


男爵府

積分: 7533


133#
發表於 05-11-14 23:20 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

我而家用緊d david排卵紙係BK d sister 賣比我架,所以唔太知價錢,但我妹妹個男朋友間唔中都返深圳做左,佢話如果方便會幫我睇睇,不過我怕佢比人搵笨.可能我遲d都會上去一趟,如果係就再同你講,或者可以一齊買埋.


男爵府

積分: 7533


134#
發表於 05-11-14 23:31 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
如果睇不育, Dr. Lo多數會refer 比毛匡廷,因為佢冇甘多時間睇,佢唔想d 病人因為佢臨時要接生走開而miss 左d關鍵日子.而佢其他婦產科就真係好有經驗,不過睇佢就真係要超有耐性.......

我梗係掛住你啦!如果今個月大家都bingo,可能同一日預產期,因為大家同一日m..... 我真係諗到傻左啦! ?-( ?-( ?-(


男爵府

積分: 7527


135#
發表於 05-11-15 09:55 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

好呀!!唔該晒你先
不過我估你用埋哩個月都唔駛再用架啦!!! 因為已經BINGO左............


民房

積分: 18


136#
發表於 05-11-15 10:43 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Hi NaughtyLuiLui:

Thank you very much ar.!!!

keroppiyan


複式洋房

積分: 477


137#
發表於 05-11-15 17:56 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

無呀, 我嗰時睇咗幾次, 佢都無話轉介我去睇毛醫生喎 !

係喎 !! , 我諗吓都好開心呀 !!!
NaughtyLuiLui 寫道:
魚魚,
如果睇不育, Dr. Lo多數會refer 比毛匡廷,因為佢冇甘多時間睇,佢唔想d 病人因為佢臨時要接生走開而miss 左d關鍵日子.而佢其他婦產科就真係好有經驗,不過睇佢就真係要超有耐性.......

我梗係掛住你啦!如果今個月大家都bingo,可能同一日預產期,因為大家同一日m..... 我真係諗到傻左啦! ?-( ?-( ?-(
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


138#
發表於 05-11-16 13:15 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

vanyor,
我今日睇左王醫師,佢話就算食緊排卵藥都可以食中藥,因為國內好多婦科都係以中西合壁,只要你睇果時要講清楚食緊乜野藥.


大宅

積分: 1437


139#
發表於 05-11-16 13:32 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

請問王醫師診所近唔近帝庭軒? 如撘277X應在那裏落車?謝謝!!!


男爵府

積分: 7533


140#
發表於 05-11-16 13:40 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

kool,
唔係好近帝庭軒,如果你撘277X應在尾2個站,仁濟第五中學那裏落車.如果你真係唔知點找,你唔介意可以pm我留電話,我直接教你點行.

首頁
56789...22

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo