烹飪搵食

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   711


大宅

積分: 2138


121#
發表於 13-4-2 13:57 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-3-1+22:58+我無

原帖由 fitfish 於 13-03-01 發表
初初想買那個$280 yogurt 壺,好在無買

佢的原理係室溫奶座滾水
依款 EASIYO 乳酪壺, 我在 2008 年在 Citysupxr 購買,都幾方便,但 d 粉就依家要成 60 元一包,整到 1000 ml, 四至五杯的份量

見到樓主好叻, 都想試吓


大宅

積分: 2292


122#
發表於 13-4-3 00:13 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)



我們愛,因為神先愛我們                              約一 (4:19)


珍珠宮

積分: 35338

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


123#
發表於 13-4-15 19:51 |只看該作者
回覆 EVA12478 的帖子

請問保溫壺要落幾多水?


珍珠宮

積分: 35338

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


124#
發表於 13-4-15 19:58 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

另外超市買回來的乳酪種要解凍才可以+40度鮮奶嗎?





珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


125#
發表於 13-4-15 23:41 |只看該作者

引用:回覆+EVA12478+的帖子 請問保溫壺要落幾多

原帖由 fundfund 於 13-04-15 發表
回覆 EVA12478 的帖子

請問保溫壺要落幾多水?
你用保溫壺水位到奶果個高度就得,不過其實少d應該都無問題。乳酪唔駛解凍,除非你放咗入冰格




大宅

積分: 1494


126#
發表於 13-4-16 02:03 |只看該作者


珍珠宮

積分: 35338

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


127#
發表於 13-4-20 00:45 |只看該作者

回覆:EVA12478 的帖子

請問圖片𥚃的溫度計在那裡買?




公爵府

積分: 27519

馬年勳章 2026勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


128#
發表於 13-4-20 01:36 |只看該作者
Thanks so much of sharing
Everyday, in every aspect, I become better & better. I always love myself.

I am totally open and receptive to all good.


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


129#
發表於 13-4-20 01:58 |只看該作者

引用:請問圖片𥚃的溫度計在那裡買? +

原帖由 fundfund 於 13-04-20 發表
請問圖片𥚃的溫度計在那裡買?
烘焙店咪有囉




大宅

積分: 1480


130#
發表於 13-4-20 22:51 |只看該作者

回覆:EVA12478 的帖子

邊種原味優格啊?邊可以買到?

認識多謝BB日常生活的事.


伯爵府

積分: 17798


131#
發表於 13-4-21 22:26 |只看該作者

引用:+本帖最後由+EVA12478+於+13-2-16+15:04+編

原帖由 EVA12478 於 13-02-16 發表
本帖最後由 EVA12478 於 13-2-16 15:04 編輯

我好鐘意食乳酪,台灣叫「優格」,內地叫酸奶,各有其名, ...
多謝你呀,唔怪得我整得好酸,我將成杯"菌種水"(yogurt隔出嘅水)加2大匙倒入1L 45度奶,入真空煲8個鍾。我多數會用布隔下,會杰d.
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


132#
發表於 13-4-21 22:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+EVA12478+於+13-02-16+發表本

原帖由 ozoz 於 13-04-21 發表
多謝你呀,唔怪得我整得好酸,我將成杯"菌種水"(yogurt隔出嘅水)加2大匙倒入1L 45度奶,入真空煲8個鍾 ...
嘩!你d乳酪經過咁多器具又布咁,係咪全部都有用高温消毒過㗎?我怕你食果d細菌仲多過乳酸菌呀!自製乳酪要好小心處理所有用具先得㗎!同埋果d水好似係乳清,乳酪放耐咗自然出來嘅,反而呢d食埋都可以。大人抵抗力好還ok,我驚你俾小朋友食呀




伯爵府

積分: 17798


133#
發表於 13-4-21 22:38 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

呢個係我其中一個參考嘅片。http://youtu.be/uM8aa10F040




伯爵府

積分: 17798


134#
發表於 13-4-21 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ozoz+於+13-04-21+發表多謝你

原帖由 tensi819 於 13-04-21 發表
嘩!你d乳酪經過咁多器具又布咁,係咪全部都有用高温消毒過㗎?我怕你食果d細菌仲多過乳酸菌呀!:quiet ...
有呀,布呀呢d全部煲水消毒呀。




水晶宮

積分: 59771

畀面勳章


135#
發表於 13-4-21 22:42 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


136#
發表於 13-4-21 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tensi819+於+13-04-21+發表嘩

原帖由 ozoz 於 13-04-21 發表
有呀,布呀呢d全部煲水消毒呀。
咁我都放心d,因之前睇過網上有條片教人整,見佢好求其又將乳酪左倒右倒咁,睇見都驚,驚好多人學佢咁,越食腸胃越差呀!不過都係果句,d菌水係自然現象,應唔駛專登隔咗去,如果想成品杰d,可多少少乳酪做菌種




男爵府

積分: 8493


137#
發表於 13-4-21 23:53 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

你好叻呀




伯爵府

積分: 17798


138#
發表於 13-4-21 23:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ozoz+於+13-04-21+發表有呀,

原帖由 tensi819 於 13-04-21 發表
咁我都放心d,因之前睇過網上有條片教人整,見佢好求其又將乳酪左倒右倒咁,睇見都驚,驚好多人學佢咁,越 ...
我就係放多咗種焗8小時,幾酸下,亦可能我今次用咗low fat milk 而酸,下次我試其他奶,可能會無咁酸。




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


139#
發表於 13-4-22 00:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tensi819+於+13-04-21+發表咁

原帖由 ozoz 於 13-04-21 發表
我就係放多咗種焗8小時,幾酸下,亦可能我今次用咗low fat milk 而酸,下次我試其他奶,可能會無咁酸。



...
酸可以加果醬或蜜糖或生果食呀




大宅

積分: 3224


140#
發表於 13-4-23 16:29 |只看該作者

回覆:tensi819 的帖子

菌種是否就是原味乳酪?




首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo