懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1253


121#
發表於 07-4-19 17:26 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

kerkermui,
點解佢又答我冇ga???咁你買邊隻牌子呀?


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


122#
發表於 07-4-19 17:37 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

我"求其"响屋企附近間妮妮買咗~
無仁安嗰隻咁硬
不過如果你好似我咁懶 & 怕熱
其實唔買都ok~我呢個星期都好少著
用仁安嗰隻頂十日八日都ok嘅


大宅

積分: 2708


123#
發表於 07-4-19 18:19 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

我都是找冼醫生接生,不過暫時都是順產,其實好多人找冼醫生的,當初我有兩個朋友都叫我睇冼醫生,一個friend是開刀的,如果唔好都唔叫我睇冼醫生啦...不過太多人講余E生,所以個個都走去睇佢籮,直至現在我睇冼醫生都覺得佢好好,我預產5月31日,到現時34週冼醫生都話暫時無需要去開刀....


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


124#
發表於 07-4-19 20:21 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

DORISDORIS:洗醫生順產收費多少呀??手勢好嗎??請PM他的電話和診所地址給我,THX THX!!


複式洋房

積分: 492


125#
發表於 07-4-19 21:39 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

可否pm 余醫生的聯絡電話及地址給我嗎?

p.s. 我係super怕痛的人呢!!


大宅

積分: 1253


126#
發表於 07-4-20 12:14 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

kerkermui,
其實要帶幾耐,平時喺屋企,訓覺洗唔洗帶?


大宅

積分: 1253


127#
發表於 07-4-20 13:55 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

想問有冇媽咪幫BB儲臍帶血?


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


128#
發表於 07-4-20 14:51 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

nicky127 寫道:
想問有冇媽咪幫BB儲臍帶血?

我有幫大仔儲臍帶血 (在cryolife), 而呢胎都會儲 (不過今次會在cordlife, 因覺得搵兩間唔同的公司有少少backup的作用).
如果你有打算儲臍帶血的話, 最好早少少決定. 而且香港成3間儲臍帶的公司, 決定了要儲, 仲要諗搵邊間.
如果會儲臍血, 產檢&生之前同醫生講聲, 儲臍血的procedure只係用多醫生幾分鐘啫, 我個醫生冇另外收費.


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


129#
發表於 07-4-20 15:01 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

kerkermui 寫道:
仁安包束腹帶~不過唔多舒服
出院後我買過第二條

我"求其"响屋企附近間妮妮買咗~
無仁安嗰隻咁硬
不過如果你好似我咁懶 & 怕熱
其實唔買都ok~我呢個星期都好少著
用仁安嗰隻頂十日八日都ok嘅

吓, 乜仁安那隻束腹帶唔好用架...
我生第一胎是自然分娩, 已經買定束腹帶. 那時(2004年)仁安無論自然分娩定開刀package, 都冇包束腹帶的. 我見到隔籬床開刀的媽咪自己買了束腹帶, 但姑娘話佢買那條唔夠通爽, 因為佢係開刀的, 唔太適合. 姑娘推介佢買仁安那條, 而那位媽咪都買了.
我自己出了院都怕熱, 用了幾日束腹帶, 就冇再用了. 我仲諗住今次在仁安生第二胎, 就算係自然分娩, 都買佢那條束腹帶添 (因為個姑娘話夠通爽嘛). 點算好呢...


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


130#
發表於 07-4-20 15:04 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

conhui1223 寫道:
請問有冇仁安媽媽係冇join package? 個收費如何?

我聽人講仁安生仔要join package先平. 如果唔join, 會好貴.
我上胎package完左後仲未出院, 之後的每日收費散計, 真係樣樣都要charge錢架. 計返都好似每住多一日要俾成$2000-$3000. 好貴!


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


131#
發表於 07-4-20 15:12 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

Dorisdoris

Thank you very much! 我個a/c name 同妳差不多, 真是有緣啦. 妳在 TST 診所產檢 定 沙田仁安檢產??


複式洋房

積分: 265


132#
發表於 07-4-20 15:15 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

我都係用仁安那條,我又覺得幾好用喎!

amypekkle 寫道:
[quote]kerkermui 寫道:
仁安包束腹帶~不過唔多舒服
出院後我買過第二條

我"求其"响屋企附近間妮妮買咗~
無仁安嗰隻咁硬
不過如果你好似我咁懶 & 怕熱
其實唔買都ok~我呢個星期都好少著
用仁安嗰隻頂十日八日都ok嘅

吓, 乜仁安那隻束腹帶唔好用架...
我生第一胎是自然分娩, 已經買定束腹帶. 那時(2004年)仁安無論自然分娩定開刀package, 都冇包束腹帶的. 我見到隔籬床開刀的媽咪自己買了束腹帶, 但姑娘話佢買那條唔夠通爽, 因為佢係開刀的, 唔太適合. 姑娘推介佢買仁安那條, 而那位媽咪都買了.
我自己出了院都怕熱, 用了幾日束腹帶, 就冇再用了. 我仲諗住今次在仁安生第二胎, 就算係自然分娩, 都買佢那條束腹帶添 (因為個姑娘話夠通爽嘛). 點算好呢...[/quote]


大宅

積分: 2623


133#
發表於 07-4-20 15:56 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

amypekkle 寫道:
[quote]conhui1223 寫道:
請問有冇仁安媽媽係冇join package? 個收費如何?

我聽人講仁安生仔要join package先平. 如果唔join, 會好貴.
我上胎package完左後仲未出院, 之後的每日收費散計, 真係樣樣都要charge錢架. 計返都好似每住多一日要俾成$2000-$3000. 好貴![/quote]
amypekkle,
因為公司有得claim, 所以我好想知佢d sub items 點計, 費事到時一條大數claim 唔到ma, 我諗要問番仁安先得~~


大宅

積分: 1253


134#
發表於 07-4-20 16:21 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

amypekkle,
其實3間有咩分別?價錢方面又有幾大分別呢?點解好似唔係好多媽咪儲?


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


135#
發表於 07-4-21 11:13 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

nicky127 寫道:
kerkermui,
其實要帶幾耐,平時喺屋企,訓覺洗唔洗帶?


the sales in nini suggested to wear it 24hrs! but I really cant do it =P and she also suggest to keep wearing it for a few months


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


136#
發表於 07-4-21 11:15 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

nicky127 寫道:
想問有冇媽咪幫BB儲臍帶血?
\

yes, I did.
but somehow, Dr. Yu said, the cord blood was too "thick", it was a bit difficult to drain into the collection bag.. and so, the collected volume was quite low.


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


137#
發表於 07-4-21 11:30 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

conhui1223,

I claim maternity insurance, dont know if it is same same as yours.
the items sub-divided into delivery package, meal charges, drs' fee, medication fee, other charges in operation theatre (i.e. for 陪產/影相/產拑 in one lump sum)


大宅

積分: 1253


138#
發表於 07-4-23 13:01 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

kerkermui 寫道:
[quote]
nicky127 寫道:
想問有冇媽咪幫BB儲臍帶血?
\

yes, I did.
but somehow, Dr. Yu said, the cord blood was too "thick", it was a bit difficult to drain into the collection bag.. and so, the collected volume was quite low.
[/quote]

即係點?我唔多明?


大宅

積分: 2038


139#
發表於 07-4-23 13:43 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

你可以照join package, 但埋單時叫會計部幫你list out d items, 我都係咁...

conhui1223 寫道:
[quote]
amypekkle 寫道:
[quote]conhui1223 寫道:
請問有冇仁安媽媽係冇join package? 個收費如何?

我聽人講仁安生仔要join package先平. 如果唔join, 會好貴.
我上胎package完左後仲未出院, 之後的每日收費散計, 真係樣樣都要charge錢架. 計返都好似每住多一日要俾成$2000-$3000. 好貴![/quote]
amypekkle,
因為公司有得claim, 所以我好想知佢d sub items 點計, 費事到時一條大數claim 唔到ma, 我諗要問番仁安先得~~[/quote]
當你見到天上星星,可有想起哥哥...


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


140#
發表於 07-4-23 15:40 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

各位,其實儲臍帶血有什麼用的 THX ALL

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo