在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4947


1381#
發表於 07-10-16 09:38 |只看該作者
早晨呀, 埋位啦


大宅

積分: 4947


1382#
發表於 07-10-16 10:45 |只看該作者
我唔係好熟官塘區, 不過而家好多盤都升左好多就真.

原文章由 cherry1498 於 07-10-16 09:37 發表
早晨呀...咁你奶奶又真係特別左D既...

官塘D租盤真係好搶手...琴日下午經紀打俾我,話有盤睇
到我收工,去接完仔仔放學之後,佢居然打俾我同我講已經租左:-( ...


大宅

積分: 3008


1383#
發表於 07-10-16 10:50 |只看該作者
係呀,咁樣計仲貴過買樓...都怪我地大駛...
冇儲錢...而家要努力搵錢俾首期


男爵府

積分: 9448

好媽媽勳章


1384#
發表於 07-10-16 11:07 |只看該作者
早晨呀~~各位

我同老公都儲緊錢比首期呀, 依家同緊6299住...有時個姑9仲會走過黎食飯過埋夜訓, 因佢個囡比我奶奶湊.....佢好賤架, 上次佢同我老公鬧交...鬧鬧下趕我走呀!!!(佢自己係九龍有間屋架)
所以我勁想搬出黎呀!!!

原文章由 cherry1498 於 07-10-16 10:50 發表
係呀,咁樣計仲貴過買樓...都怪我地大駛...
冇儲錢...而家要努力搵錢俾首期


大宅

積分: 3008


1385#
發表於 07-10-16 11:58 |只看該作者
原文章由 happy_yuenyuen 於 07-10-16 11:07 發表
早晨呀~~各位

我同老公都儲緊錢比首期呀, 依家同緊6299住...有時個姑9仲會走過黎食飯過埋夜訓, 因佢個囡比我奶奶湊.....佢好賤架, 上次佢同我老公鬧交...鬧鬧下趕我走呀!!!(佢自己係九龍有間屋架)
所以我 ...


下...你姑奶你走?
咁你老公點講呀...咁都有既...


大宅

積分: 4947


1386#
發表於 07-10-16 13:35 |只看該作者
係囉, 為乜事要趕你走呀, 講黎聽下丫.


大宅

積分: 3008


1387#
發表於 07-10-16 14:50 |只看該作者
真開心~今個星期番4日


大宅

積分: 4947


1388#
發表於 07-10-16 15:01 |只看該作者
好開心...又有一個長週未.....正呀.


男爵府

積分: 5908


1389#
發表於 07-10-16 15:17 |只看該作者
走鬼啦, 老細落o左機, 返緊黎啦!!


男爵府

積分: 9448

好媽媽勳章


1390#
發表於 07-10-16 15:51 |只看該作者
bobo_bo99, cherry1498
講起就委屈啦.....因我老公同佢關係一路都吾好既....
果晚食飯佢個囡不嬲都坐HIGH chair度食既,但佢就好曳既, 成日企上張chair上jump, 咁我老公咪叫奶奶縛返安全帶囉(我老公就講縛住佢啦)
我姑9又話你講過既野, 會報係你果個身上, 睇你點死...平時我老公同佢囡玩講過d話打pat pat類似玩下既說話,佢都會好認真咁講:我一定會報復架,你睇住黎啦(成日都咁講)

原文章由 bobo_bo99 於 07-10-16 13:35 發表
係囉, 為乜事要趕你走呀, 講黎聽下丫.


大宅

積分: 3008


1391#
發表於 07-10-16 15:54 |只看該作者
我地呢到真係開心~之前聽完野蠻奶奶,而家再黎一個惡毒姑奶

嘻~我等緊聽故仔~~


大宅

積分: 3008


1392#
發表於 07-10-16 15:58 |只看該作者
原文章由 angelymama 於 07-10-16 15:17 發表
走鬼啦, 老細落o左機, 返緊黎啦!!



講起走鬼...我今朝真係走唔切...
俾我第二個老細見到我一路上網,一路傾電話...
俾人當埸捉住...好彩佢冇鬧我...不過都有D野架啦...唉


男爵府

積分: 9448

好媽媽勳章


1393#
發表於 07-10-16 16:01 |只看該作者
我老公只係同佢囡玩下講出依d說話, 但佢就好認真咁話會報仇係我亞b身上,佢又話:每日縛住我亞b係chair度,你信吾信我做得出ar?到左果晚我老公忍吾住火到黎埋, 我老公講話你試下ar睇你入吾入到依個門口!佢就開始鬧話佢比得最多家用屋企, 可以話哂事, 連間房都可以吾讓比我地訓!(佢已經嫁左出去,仲自己有間屋)但就成日黎過夜訓....次次都見吾到佢老公!
又話睇我老公點折墜....咁我老公咪鬧返佢:話吾怪得你老公走埋佬啦!又叫佢咁叻自己帶走個囡, 吾好比佢媽湊...
點知佢即開我地房門叫我執野走! 如果我走佢先會走,佢吾會再返黎依度咁話....果時我d眼淚係咁流....


原文章由 happy_yuenyuen 於 07-10-16 15:51 發表
bobo_bo99, cherry1498
講起就委屈啦.....因我老公同佢關係一路都吾好既....
果晚食飯佢個囡不嬲都坐HIGH chair度食既,但佢就好曳既, 成日企上張chair上jump, 咁我老公咪叫奶奶縛返安全帶囉(我老公就講縛住佢啦)
...


大宅

積分: 3008


1394#
發表於 07-10-16 16:08 |只看該作者
原文章由 happy_yuenyuen 於 07-10-16 16:01 發表
我老公只係同佢囡玩下講出依d說話, 但佢就好認真咁話會報仇係我亞b身上,佢又話:每日縛住我亞b係chair度,你信吾信我做得出ar?到左果晚我老公忍吾住火到黎埋, 我老公講話你試下ar睇你入吾入到依個門口!佢就開始鬧話佢 ...


試下佢個女唔俾你奶奶湊丫,睇你姑奶仲俾唔俾咁多錢...
咁係咪真係要個女跌左落地先識驚丫...唉...
真係唔明而家D人點諗架...


大宅

積分: 4947


1395#
發表於 07-10-16 16:09 |只看該作者

甘你奶奶係唔係好惜佢先. 而你老公係屋企既地位去到咩level呀.


大宅

積分: 4947


1396#
發表於 07-10-16 16:11 |只看該作者
我老板都坐係我旁邊, 不過唔過份, 佢都唔會理我既.


原文章由 cherry1498 於 07-10-16 15:58 發表


講起走鬼...我今朝真係走唔切...
俾我第二個老細見到我一路上網,一路傾電話...
俾人當埸捉住...好彩佢冇鬧我...不過都有D野架啦...唉


男爵府

積分: 5908


1397#
發表於 07-10-16 16:20 |只看該作者
你奶奶間屋係邊個架, 如果你係62,99自己屋, 佢都無得出聲啦。

係咪你老公"吉"中佢死穴, 所以佢咁發爛炸囉!!


男爵府

積分: 9448

好媽媽勳章


1398#
發表於 07-10-16 16:23 |只看該作者
咪就係囉.....佢個囡好曳架!!好心叫佢縛返安全帶....佢就黎料...癲架....不過我99之前話過比我知佢係有產后抑鬱架


原文章由 cherry1498 於 07-10-16 16:08 發表


試下佢個女唔俾你奶奶湊丫,睇你姑奶仲俾唔俾咁多錢...
咁係咪真係要個女跌左落地先識驚丫...唉...
真係唔明而家D人點諗架...


大宅

積分: 3008


1399#
發表於 07-10-16 16:24 |只看該作者
做乜我個名下名多左個洋樓既,你地個D大宅
哈哈~又幾得意喎


男爵府

積分: 9448

好媽媽勳章


1400#
發表於 07-10-16 16:27 |只看該作者
我99中意囡多D既, 但最錫果個應該係我姑仔(老公"S細妹),
保險受保人都係佢個名...話因佢係最細,細我老公6年同我同年,
而老公不嬲係屋企都冇咩地位....因屋企係99話事既, 我62退左休係屋企係負責做家務, 成日比我99鬧佢, 呼喝佢既!
所以我老公細細個跟62一樣, 99鬧人時佢地一齊哩入房果隻黎既

原文章由 bobo_bo99 於 07-10-16 16:09 發表

甘你奶奶係唔係好惜佢先. 而你老公係屋企既地位去到咩level呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo