在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7290


1461#
發表於 04-5-17 00:06 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Hi Everybody,

I am very very tired due to take care of my daughter and I did not recover ... :-(
My maid called me that she has the home affair, needs to delay her vacation until 1 Jun 04. Too bad! So I need to extend my vacation.

JC,
I had installed 'Photoshop' in office's pc but I only know how to use 'resize' and 'auto adjust'. haha! I think I need to consult with you.

JoJo,
My daugther had the similar case like your son. But my daughter now did not wake up in the midnight after my maid's leaving. She often wakes up at 3:00 or 4:00 a.m. while my maid is here.

lokching,
I bought the yogurt to Kaylie near to 9-month old. I bought this from Jusco for 6 cups in a pack, around $24, the brand name is Yopux (similar spelling). You can try to feed 'cheese' to ChingChing. You can buy 'Smile Cox' cheese. They have the packing with 24 cubes. Another choice is 桂格Oat Meal.

canau


男爵府

積分: 5962


1462#
發表於 04-5-17 13:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你未好番呀,揍keylie之餘爭取多d時間休息.咁keylie好番未?
你攪到半夜先有時間上網, :-x

pakpakmami,
你張新簽相,好懷舊feel喎


大宅

積分: 1644


1463#
發表於 04-5-17 14:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau....你工人放大假,咁你咪要請假o罹!我都煩緊下年我點挍!工人放14日假!

jc....真係辛苦你啦!係咪食開有條引!

lokching....我女都好瘦,一年先重一磅,所以我都唸緊! :-(

jojo...真係好介紹!我會試下!

pakpakmami....同意!...好有懷舊feel!


男爵府

積分: 7290


1464#
發表於 04-5-17 15:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
Kaylie has recovered but a little bit of cough iching.

melvinma,
my maid has extended her leave until 1 Jun 04, more than 3 weeks!

canau


大宅

積分: 3479


1465#
發表於 04-5-17 16:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
今日好似"靜英英"咁既.....不過我都係好忙呀......不過掛住大家,所以上黎亮下相先....等陣見黎...

canau,
你真係大件事啦....工人仲要係jun先返...有排攪啦你....我會支持你架...開心d... :-P

JC,melvinma,
個2幅簽名相丫...我整左個黑白丫,好似真係好懷舊既呀!


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1466#
發表於 04-5-17 17:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你工人仲要放多幾日, 咁你點同佢計.. 佢會放到唔捨得返黎家..

我姑仔試過佢以前個工人, 話要放假返去參加佢舅父個婚禮.. 點知留下又幾日, 留下又多幾日, 我姑仔忍唔住同佢講, 再係咁你唔駛返黎, 佢至捨得返黎呀.. 唉..

你要保重呀..

PakPakMaMi,
我部相機都有得影呢黑白同懷舊function呀. 好正家..

今朝忙到死死下..而家叫做好d..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


1467#
發表於 04-5-17 22:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

今日我好吾開心呀!因為我有位懷有12Week BB的朋友!
BB有問題....吾可以留..星期3做手術! :cry: 好好彩她是第2胎,好堅強地面對!

canau......放成3week你點挍呀?

pakpakmami.....有無搵埋老公張小朋友相對下呢,可能會好神似!


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1468#
發表於 04-5-18 08:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
唔好唔開心.. 亞Q D..你諗下總好過你十月懷胎到就黎生時先知有問題呀.. 係未..

你個位朋友好堅強呀..

God Bless!

各位,
Just to say Hi!, Need to work now!
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


1469#
發表於 04-5-18 09:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

大家早晨!

JOJO
其實我朋友真係一波三折,一check到有o左以經講無心跳,之後另一位醫生又話無事,點知再check又話頭仔多o左條線,吾分到左右!...唉!...其實嚇足12week我朋友都有晒心理預備,只係等真正要"落"果一刻o者! :-(


男爵府

積分: 8348


1470#
發表於 04-5-18 10:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Good Morning

無上黎幾日, 好掛住你地呀
呢幾日我地玩得好開心呀, 不過同阿囡游完水之後, 自己又驚, 驚佢病病呀, 希望唔會啦

canau :
嘩, 咁你今次咪失晒預算, 你可唔可以唔俾佢extend架
kaylie好番未呀 ?

jc :
咁唔該你send個jpg既format俾我呀
我pm我email 俾你呀

melvinma :
咁你要多d開解下你朋友啦, 多d同佢傾下計, 佢呢個時候好需要其他人既關心
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1471#
發表於 04-5-18 11:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

morning!!!

lokching,
你去swimming好唔好玩呀?晴晴驚唔驚呀?我上星期日又係帶左阿仔去swimming呀,不過佢驚驚丫,唔敢玩丫,激死!

melvinma,
oh...你朋友真係不幸,不過及早發現總好過遲發現,開解多d佢囉,仲後生嗎大把機會..

canau,
你點呀????你地好返晒未丫???


男爵府

積分: 8348


1472#
發表於 04-5-18 12:01 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
晴晴唔驚呀, 因為佢8個月時我已經帶過佢游水啦, 不過就唔肯坐水泡, 激死
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1473#
發表於 04-5-18 13:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
我好煩, 繼俊廷痾波子之後, 佢今日對腳仔有好多紅點仲好痕, 話說昨日老公帶左個仔去左維園玩左一半日, 可能個天陰, 有乜陽光..有野咬.. 而家俊廷成日”R" 對腳仔, 我可以點做.. 真係一波未平一波又起囉.. :-( :-( :-(
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1474#
發表於 04-5-18 13:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
唔好咁煩啦
有無用過寶寶金水呀, 可以就咁搽或者滴落d水度沖涼架, 買支試下啦
至於柯波子屎, justin係咪呢排先係咁 ? 晴晴d大大問題都有成2個月啦, 之前一直都好好, 但大約2個月前開始就唔好啦, 我都唔知點解, 不如你試下俾多d節瓜justin食啦, 晴晴一食節瓜就好好多..
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


1475#
發表於 04-5-18 13:50 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
我個仔由細到大都係咁"柯波子",應該係開始食固體食物之後
試下用"雙菲人"涼涼地又唔laa (損左另計)

lokching,
我send 左比你,有兩個file, total 有23幅

canau,
辛苦你,你工人會唔會唔返來架,kaylie點解會咁叻半夜唔起身.


男爵府

積分: 8348


1476#
發表於 04-5-18 14:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位 : 請問你地知唔知邊樹有呢款puzzle賣 ?

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


1477#
發表於 04-5-18 14:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

仲有呢款..

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


1478#
發表於 04-5-18 14:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc :
收到啦, 唔該晒

我想問你對柯波子屎有咩解決方法, 我見晴晴柯屎都幾辛苦 :-(
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1479#
發表於 04-5-18 17:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我咪講過屈X 氏有類似呢種既puzzle賣囉..$9.9呀.. 都幾好 Quality家.. 等我今晚有間post比你睇下.. 你去大型既屈記睇下仲有冇貨..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1480#
發表於 04-5-18 17:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Dear all,
I feel better now. I think I can't be a full time mama due to no so much patient to face a child a whole day!

lokching, melvinma,
my maid's father-in-law passed away last weekend. she needs to attend his funderal.

JoJo, JC,
JC said it is right. They started to eat solid food. Let them eat Oat Meal, my daughter eats every morning and her stool is not so hard. And you can cook some 'sugar can, carrot' juice to them.
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo