Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
Good Morning
無上黎幾日, 好掛住你地呀
呢幾日我地玩得好開心呀, 不過同阿囡游完水之後, 自己又驚, 驚佢病病呀, 希望唔會啦
canau :
嘩, 咁你今次咪失晒預算, 你可唔可以唔俾佢extend架
kaylie好番未呀 ?
jc :
咁唔該你send個jpg既format俾我呀
我pm我email 俾你呀
melvinma :
咁你要多d開解下你朋友啦, 多d同佢傾下計, 佢呢個時候好需要其他人既關心
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P