想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6387


1481#
發表於 05-1-19 21:46 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

july25,

我而家租緊個度..係jordan..都要7500一個月, 得530ft多dd..2rooms

如果換大d...無10000都唔得呀...


男爵府

積分: 6387


1482#
發表於 05-1-19 21:46 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

alice78,

開行個局爐佢...好好enjoy呀!!!


大宅

積分: 4750

好媽媽勳章


1483#
發表於 05-1-19 21:50 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

alice

焗下焗,焗下焗,焗個雞包仔。
「祂未曾允許天常蔚藍,祂未曾應允花兒常開,祂卻因許祂的慈愛常在。」


大宅

積分: 4750

好媽媽勳章


1484#
發表於 05-1-19 21:51 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

chick

你得既:mrgreen: :mrgreen
一次就ok
雞包常伴你 :

「祂未曾允許天常蔚藍,祂未曾應允花兒常開,祂卻因許祂的慈愛常在。」


男爵府

積分: 5684

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1485#
發表於 05-1-19 22:03 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

chickchick,

我依家住緊400幾呎囉, 2房一廳, 但係張BB床都唔知點擺, 如果有500幾呎可能好d, 我99度有間房可以做BB房 (即係我老公以前間房).


大宅

積分: 4750

好媽媽勳章


1486#
發表於 05-1-19 22:08 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

chick n july

將軍澳600呎大2房約7000$左右有啦。
「祂未曾允許天常蔚藍,祂未曾應允花兒常開,祂卻因許祂的慈愛常在。」


大宅

積分: 4750

好媽媽勳章


1487#
發表於 05-1-19 22:09 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

各位姊妹

我去訓覺啦。
nite nite
聽日再傾啦,我下午會上黎啦:mrgreen:
「祂未曾允許天常蔚藍,祂未曾應允花兒常開,祂卻因許祂的慈愛常在。」


男爵府

積分: 5684

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1488#
發表於 05-1-19 22:11 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

lckyw,

我地會搵番旺角附近!


男爵府

積分: 5684

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1489#
發表於 05-1-19 22:11 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

lckyw 寫道:
各位姊妹

我去訓覺啦。
nite nite
聽日再傾啦,我下午會上黎啦:mrgreen:



GOODNITE!


男爵府

積分: 6387


1490#
發表於 05-1-19 22:15 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

july25,

旺角的選擇真係唔多lu....而且空氣唔好呀.....對bb唔好....
但要近奶奶度..無計啦...
不如租港灣豪庭啦...我都有去個度睇過樓, 都ok呀..


男爵府

積分: 5684

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1491#
發表於 05-1-19 22:24 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

chickchick,

係呀, 旺角空氣唔好, 我依家住大角咀, 同旺角一街之隔, 靜好多, 同空氣比較好.

我租呢度之前都睇過港灣豪庭, 不過交通唔係好方便, 出旺角都要搭小巴. 如果唔搬, 就要諗下點重新安排d傢俬.


大宅

積分: 1113


1492#
發表於 05-1-19 22:27 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

Hi chick chick, July25,

你地係咪仲係到呀?


男爵府

積分: 5684

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1493#
發表於 05-1-19 22:29 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

yes, i'm here!


男爵府

積分: 6387


1494#
發表於 05-1-19 22:34 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

july25,

我新屋都係560ft咋...唔買咁大..老公話5年後應該會走去加拿大....賣了佢就算, 當租屋住, 抵d.....

我間細房..都係會放bb床...一個大衣櫃(我大房只放自己的大大床, 要spare個位出來等bb出世用bb籃跟我地訓大房), 我的書台(用開的好大大張,寫字樓台, 買了張細成2個碼的..而家), 窗台仲要放我的大大影印機和printer各一部...都係算arm arm好....如果放多個bb櫃

你如果唔搬, 咁你細房的雜物要dump多dd...拿部computer出廳....都會ok的....放bb的野入細房


男爵府

積分: 6387


1495#
發表於 05-1-19 22:36 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

AhSu,

醒左喎..今日, 知我地頂多11點前會散水.....早了上來..!!!!

點呀? 今日???


大宅

積分: 1113


1496#
發表於 05-1-19 22:36 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

今晚去左奶奶度食飯, 事關佢燉左d鹿茸同鹿尾巴俾我同老公補補, 中醫師話好喎!但我真係唔食貫d好野, 覺得唔係咁好食law, 不過始終老人家一番心機, 而且真係對身體好, 我都有努力飲哂佢架。希望補番好個body, 快d生番個雞尾飽佢地吔...哎, 係抱抱, 唔吔得 :lol: 佢地都好心急架啦, 上次知道我小產左, 佢地都好唔開心架, 所以我會努力努力


男爵府

積分: 5684

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1497#
發表於 05-1-19 22:40 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

chickchick,

係呀, 如果唔搬, 就將細房當BB房, 依家都係放張電腦


禁止訪問

積分: 13047


1498#
發表於 05-1-19 22:44 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6387


1499#
發表於 05-1-19 22:44 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

AhSu,

你奶奶點褒d鹿茸同鹿尾巴????
我褒鹿茸都好好飲的喎...好易入口, d味道好過虫草添.....

不過鹿茸唔好話食得太密呀...有男性hormone的.....
我睇書話就來m前先好食......
我來m唔補 (當然燕窩日日食), 如果來m補, 姨媽真係來7日都賴死唔願走呀.....
來完m, 就一個week褒2次虫草和1次花膠
到來m前的一個week, 就食鹿茸...我初初食了1次就feel到鹿茸點勁....我m來早了2日, 我本來plan好食多一次先會來m的...但想褒個日...m就來了..無食lu...

你要keep住補先得呀! 努力呀!


男爵府

積分: 5684

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1500#
發表於 05-1-19 22:47 |只看該作者

Re: 2005年1-6月計劃做人的準媽媽討論區

labelle 寫道:
july25,

實用定建築有560ft先 ? 會唔會有工人 ?


係chickchick間新屋, 唔係我呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo