Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
多謝你地關心呀.. 今晚返到屋企, 見到個仔對腳仔比蚊叮到一達達, 心痛死我囉. :-( :-( 計埋起碼有十粒.. d 蚊真係有冇攪錯.. 我老公話要Black List維園, 我只好叫佢下次有太陽至去.. (因為前日天陰呀)
今日因為亞媽煲左紅蘿蔔粟米水, 俊廷飲左2杯, 再加埋佢飲左一杯半水之下..佢痾左一次ng ng .不過texture都係有d 硬.. 我會再留意主啦..
其實佢而家係食緊2號.. 我準備同佢轉3號.. 因為之前肚痾一直都係飲O-Lac 奶粉, 最近兩個星期變做2餐2號加1餐O-Lac.. 已經見佢痾ng ng既時間開始遲.. 至星期六出左一日街, 佢都冇ng ng .. 就係咁.. 便秘啦.. 星期日仲就咁痾兩粒波子就冇, 所以一直都擔心囉..
希望佢快d 冇事啦..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。