在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1481#
發表於 04-5-18 23:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
呢個就係我係屈記買既puzzle, 我見Quality唔錯家, 我仲買左幾款添.. 因為出面賣好貴家. 而家做緊$9.9/pc, $19.9/2pcs..

主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1482#
發表於 04-5-18 23:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

多謝你地關心呀.. 今晚返到屋企, 見到個仔對腳仔比蚊叮到一達達, 心痛死我囉. :-( :-( 計埋起碼有十粒.. d 蚊真係有冇攪錯.. 我老公話要Black List維園, 我只好叫佢下次有太陽至去.. (因為前日天陰呀)

今日因為亞媽煲左紅蘿蔔粟米水, 俊廷飲左2杯, 再加埋佢飲左一杯半水之下..佢痾左一次ng ng .不過texture都係有d 硬.. 我會再留意主啦..

其實佢而家係食緊2號.. 我準備同佢轉3號.. 因為之前肚痾一直都係飲O-Lac 奶粉, 最近兩個星期變做2餐2號加1餐O-Lac.. 已經見佢痾ng ng既時間開始遲.. 至星期六出左一日街, 佢都冇ng ng .. 就係咁.. 便秘啦.. 星期日仲就咁痾兩粒波子就冇, 所以一直都擔心囉..

希望佢快d 冇事啦..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1483#
發表於 04-5-19 09:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
唔該晒你post d相俾我睇呀, 真係好正wo, 等我去屈記昅昅先

d蚊懶好快會退架啦, 唔好咁唔開心啦, 不過俾著我都肉赤死啦, 你有無幫justin搽藥膏呀 ?

大大方面, 不如你試下俾justin食yogurt啦, 我諗會對大大有幫助架

另外我個人認為, 如佢d大大仲未ok, 我諗你唔好轉3號住啦, 晴晴都係飲緊2號

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1484#
發表於 04-5-19 12:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
晴晴大頭照好得意喎..

個d puzzle除左有呢款, 仲有天氣啦, 數字啦, 仲有衫同褲 (上面有粒野).. 你可以昅下..不過都做左好耐promotion, 係月頭發生, 唔知仲有冇呢..

其實Justin佢食2號都有段日子啦. 老公話想轉3號, 因為有好多貨, 我見佢仲食緊O-Lac, 咪乘機轉埋.. 我會留意住既.. Thanks for your suggestion

主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 5962


1485#
發表於 04-5-19 13:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, jojo,
d puzzle好多都剩返天氣,生果,數字,形狀,我想買換衫,不過無晒.我買左生果比亞仔.
見到d相,晴晴一定玩得好開心.


男爵府

積分: 8348


1486#
發表於 04-5-19 15:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC, JOJO :
我想問你地d puzzle係邊間屈記買呀 ?

我有個friend幫我買左圖形, 我仲想買埋其他款
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


1487#
發表於 04-5-19 16:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
港運城仲有少少,我果副在柴灣買.
銅鑼灣渣甸坊唔知賣哂未


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1488#
發表於 04-5-19 16:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
銅鑼灣屈記應該仲有貨, 不過上次睇好似唔係剩返好多..

尖沙咀碼頭都有, 不過上次比我地班C9掃晒咁濟唔知會否返貨...

黃埔個間好似多d.. 因為夠大間..

報告完畢
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


1489#
發表於 04-5-20 00:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
你地好嗎!我今日唔係無返工,係唔得閒上黎吹水丫!不過都好掛住係地bor!

lokching,
嘩!晴晴好索呀! 好靚女呀,我鐘意丫,幾時比我見下佢就好啦!!!

lokching,jojo,
我今日都有去"屈人寺"睇丫(北角和富中心)個間都算大丫,都賣晒啦!:-(

canau,
唔知你點呢??報告係比我聽丫


大宅

積分: 1644


1490#
發表於 04-5-20 09:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

我朋友尋日做手術啦!因為吾想煩佢,所以我都無call佢!希望一切順利啦! :-(

lokching....你女女張大頭相好"鬼馬'!

canau....咁你工人會吾會無心機做o野! :-( 你同女女點呀,復原番未?

jojo...未多謝你添!尋日我忙到嘔茄"工私兩忙" :-( ,我仔都係食惠氏3號,從6個月開始以經keep住煲開茶奶到而家,一歲開始仲加埋湯水,所以"ngng"都ok!你仔鍾意飲湯嗎?

pakpakmami....吾駛番工咁好!

jc & 蕉媽.......just to say hi!~~~
[size=large]張大頭相JoJo幫我整o架!唔該晒! :lol:


男爵府

積分: 8348


1491#
發表於 04-5-20 09:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
你真係好想見晴晴....不如.........又搞次gathering啦.......好唔好姐

d puzzle咁搶手架, 好在我都唔執書買左1幅姐

jojo :
thanks for your information

justin d蚊懶好d未呀, 晴晴同jsutin同一命運呀, 尋日去到99度, 見佢隻腳好多蚊懶, 仲要粒粒都好大粒呀 :-(

canau :
你點呀, 好miss係呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1492#
發表於 04-5-20 10:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
教你, 快快去藥房買支叫 "養"即消既約膏, 佢止痕, 消腫好有效, 仲好過無比膏.. 快快買比晴晴搽呀..

我昨晚見到個仔隻腳, 佢個d 一達達, 有d 仲腫起有濃, 我好心痛.. 不過有d 激氣就係我亞媽幫我個仔搽藍藥水..:-x :-x , 好鬼核突呀.. 星期六出街點見人呢.. 但我亞媽又話明顯有效, 個仔冇咁手痕去"R"喎.. 比佢激死我..

melvinma,
唔駛咁客氣啦.. :-P :-P 我個仔都好鍾意飲湯家.. 佢係為食仔乜都食既..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1493#
發表於 04-5-20 10:48 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
我最驚係幫佢地搽左藥膏, 佢地"麼"完後放隻手入口呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1494#
發表於 04-5-20 11:48 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
你唔同佢搽, 佢係咁"R"咪損囉.. 你可以搽左一次先..到夜晚訓覺至同佢搽, 咁成晚留留長, 會好返好多既..

同埋要留意住佢, 唔好比佢掂到隻腳呀.. 我就係咁.. 一搽完睇住佢唔好比佢掂到.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


1495#
發表於 04-5-20 13:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching
你幫女擦搽完,著埋長褲再開冷氣瞓,係咪會好d!
因為我女都係好手痕,吾著長褲都會"挍",結蕉又抓到流晒血! :-(

jojo
真係好thx你o架!bk媽咪真係叻!
湯水好呀,天熱仲要飲多d添!


男爵府

積分: 8348


1496#
發表於 04-5-21 09:59 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Good Morning

呢2日好靜wo, 你地好忙呀 ?

jojo, melvinma :
我尋日係jusco買左噴霧防蚊膏, 希望有用啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1497#
發表於 04-5-21 10:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Good Morning,

lokching,
係囉!呢幾日真係好似個天氣咁丫 :-( 無乜 mood! :-x 不過都多野做丫,忙到死死下!不過都會偷懶上黎八八下 :-P
你話幾時攪 gathering好呢??? 下個月啦!度一度去邊好呢???

melvinma,
點解只得阿仔幅相,無左阿女既....唔公平bor


男爵府

積分: 8348


1498#
發表於 04-5-21 11:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
好呀, 下個月lor
去邊樹你地話事啦, 我點都要過海啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


1499#
發表於 04-5-21 12:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma, lokching.
我個仔都會r架,通常是訓覺,我會同佢貼膠布.如果唔係實損

jojo,
有膿唔係比蚊咬,可能比(室)咬


男爵府

積分: 7290


1500#
發表於 04-5-21 16:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Dear all,

I still alive but work so hard hard (more than stay at office!) :-(

I feel better and Kaylie very very closed to me, always ask me to hold her. So I can't do the housekeep in day time. Sometimes she is very naughty especially for bathing time. Always stay in the bathing tub, does not want to stand up to dry up her body.

I am not suitable to be a full time mama due to no patient.

lokching,
ching ching is very beauty. PakPakMaMi 形容得好,
where you took these photos?

melvinma,
my maid made a call to me that she had already confirmed to the return ticket. She needed to pay the extra fee due to extend the valid date (near to HK$500).

PakPakMaMi,
I want to let Kaylie go to the playgroup tomorrow if the weather is OK!

JoJo,
How about little Justin?
Kaylie had 2 big 蚊懶 last week. I put 保心安油(膏裝).
Can be quickly recover.
Kaylie also likes to drink soup, 芫茜魚湯都
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo