在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8348


1501#
發表於 04-5-21 17:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
你終於浦頭啦, 好掛住你同kaylie呀
你地係咪好番晒啦 ?
你幾時返工呀 ? 我諗你肯定好累啦
如果俾我揀, 我都寧願返工, 唔做full time
mami呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


1502#
發表於 04-5-21 17:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
d相係黃金海岸影架
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1503#
發表於 04-5-21 17:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
chingching's big head photo is so cute ah! :-P
yes, very hard and very tired.
有時湊到Mug!有時被佢的說話激到不知好'lau'定好笑.
When her father came home, she will call him 'mami'.(故意). I asked her: 'What is your father's name?' (she knew). She replied: '湊猪'. 真'交'野!
canau


男爵府

積分: 7290


1504#
發表於 04-5-21 17:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
chingching not looks like skinny!

canau


大宅

積分: 3479


1505#
發表於 04-5-21 18:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你蒲頭啦,掛死我地啦!! :-P :-P
我明天唔去playgroup啦,因為我明早9-11要去合一堂交d乜費乜費等....仲要帶埋阿仔去度身做校服呀 ,所以明天唔返lu!
係啦!同lokching傾過6月份攪次gathering?好唔好?有咩提議?例如去邊庶咁囉??? :-P

jojo,jc,melvinma...你地都比下意見啦...


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1506#
發表於 04-5-21 23:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
知道揍小朋友係好辛苦, 有時我都會..不過我幾 enjoy家.. 因為係佢身上會搵到好多快樂呀..

Anyway, enjoy this week to take care of your daughter, When you back to work, you will miss her alot!

PakPakMaMi, lokching,
6月份呀.. 幾時呀.. 睇下就唔就到, 去邊.. 冇所謂啦..

各位,
Justin 既ng ng 好好多啦. 同埋佢既蝨咬己好好多, 結左招啦..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1507#
發表於 04-5-21 23:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Yes, I agree. My daughter can say some funny wordings while she is not naughty.
I will back to office on 31 May.
Where Justin got the 蝨咬?

PakPakMaMi,
It seems PakPak is going to a new stepping stone....go to school.
canau


男爵府

積分: 5962


1508#
發表於 04-5-22 15:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami, lokching,
19/6 Sat 我放假,呢日好唔好

大家想食定想玩,好難諗


男爵府

積分: 8348


1509#
發表於 04-5-22 23:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
唔好意思呀, 19/6我老公生日呀
12/6都唔得, 因我打算同晴晴打歲半針

jojo :
我今日係黃埔果間屈記買左果隻puzzle呀, 果度好多貨呀, 乜款都有, 我買左生果, 加數 & 圖形

canau :
kaylie真係好搞笑呀

pakpakmami :
你囝囝返學啦 ? 係返nursery ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1510#
發表於 04-5-23 13:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
俊廷係維園個到比蝨咬既.. 唔好提, 個日天陰陰但又熱, 老公同佢去左個度幾個遊樂場度玩完就攪成咁.. 對上一次去, 係好好太陽, 佢又冇事喎.. 老公要Black List呢個公園呀..

lokching,
咁不如你suggest 6月邊日啦
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1511#
發表於 04-5-23 16:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO & all moms :
不如26/6 (sat) & 27/6 (sun), 你地得唔得 ?
另外, 22/6我都得架, 果日係端午節正日, 唔知你地ok ng ok ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1512#
發表於 04-5-23 22:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
I can join on 26 Jun (Sat). It's not easy to choose the place due to the weather is hot. We need to think and think....
I went to Stanley Market today. There was the Dragon Boat competition. I bought one tee, one skirt and trousers. This big head photo is taken in this afternoon.

JoJo,
I often let Kaylie to Victoria Park. May be you can use 蚊貼 if the weather like that.


canau


大宅

積分: 3479


1513#
發表於 04-5-23 23:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我個仔係8月會返nursery啦!所以星期六咩同佢去學校攪d入學既野囉
我暫時26/6&27/6應該都ok呱 :-P (如無意外).

canau,
kaylie幅相好"合皮"bor! (佢個樣真係好大個女)


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1514#
發表於 04-5-24 08:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
kaylie呢張大頭照好可愛呢.. 你可以成日影到d 咁開心既相既..

lokching,
26/6我得.. 27/6就唔得啦..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


1515#
發表於 04-5-24 13:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

大家好呀!~~~~
6月25我ok!

pakpakmami....我叫melvinma...我女以經問我..點解吾叫melodyma啦 :-( !....不如叫"M&M"啦!

canau....最緊要工人番....我果時都成日同工人講o架!..you no job....i also no job! :cry:

jc....我仔呢2日都濕疹番發...痕到成日"ou".....好心痛! :-(


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1516#
發表於 04-5-24 13:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC, melvinma,
濕疹, 你地搽乜野藥膏呀.. 有冇用過雙妹"Mug"雪花膏, 聽人講幾掂喎.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 5962


1517#
發表於 04-5-24 14:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
我26/6 Sat可以.

melvinma,
咁你就改叫 M&M啦.咁就唔駛再同Melody解釋啦,濕疹真係麻煩架,佢一起我會同佢搽"凡士林",如果記得仲會搽多幾次.我自己都有少少唔知係濕疹定汗疹,係手肘位夏天一熱就有,越R越痕就越大tat.

lokching,
預祝你蝦子餅---合皮巴富地


男爵府

積分: 8348


1518#
發表於 04-5-24 15:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位 :
咁不如就暫定26/6啦

jc :
多謝先

canau :
kaylie幅相好靚呀, 好真情流露呀, 我好鐘意

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1519#
發表於 04-5-24 16:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
thank you.

JoJo,
I will put '寶貝濕疹膏'.

melvinma,
yes, i also said the same to my maid.
Melody is clever ah!

PakPakMaMi,
Pak Pak seems so sexy wor!

JC,
Yes, I agreed .....濕疹真係麻煩架. My daughter is easy to have this in her arms in Mar/Apr 04.

canau


男爵府

積分: 5962


1520#
發表於 04-5-24 23:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你幅相幾時轉架,我lunch time 時睇都係舊既,所以唔明點解佢地話你換左相,我現在至睇到咋,Kaylie 真係好靚女,你d技術都好好,次次都捕捉到Kaylie咁可愛既神態
我同亞仔搽"寶貝濕疹膏"唔得呀.

pakpakmami,
你又換左張大頭相,你同亞仔去玩水呀,佢驚唔驚呀. :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo