在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1644


1521#
發表於 04-5-25 09:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

好呀....就預定26號啦!

JC lokching JoJo & canau
我仔果隻係"先天過敏性濕疹"...即係出世就有!咩膏都無用!
最後要睇皮膚科醫生,醫生講一定會在6個月BB發作,好彩過o左一歲會自然好番,吾係都好煩,因為藥膏有"瀘固醇",此終吾可以長久用!


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1522#
發表於 04-5-25 09:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

好好.. 如果係firm實26號, 等我mark底呀..你都知我幾咁冇記性啦..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1523#
發表於 04-5-25 09:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

26/6你地有咩好提議呀 ? 有無d室內playground呀, 你知啦, 出面好熱, 最好indoor有冷氣啦

JOJO :
咁你mark底啦, 26/6

melvinma :
好彩melvin自然好番咋, 如果唔係你都幾頭痕

pakpakmami :
係呢 ? 你帶左囝囝去邊樹游水呀 ?
我同晴晴係游水時都係影過一次相咁大把咋, 因為無人看野, 又驚整濕部相機...所以晴晴無乜泳裝照
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1524#
發表於 04-5-25 10:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

morning!

e~咁即係26/6(星期六)!唸下有咩好地方先??!!!

JC,lokching,
我係上星期日帶個仔去大浪灣,係玩下沙咁囉,佢地勁鐘意玩沙丫,但係我個仔就唔敢落水囉,我都唔知點解佢咁怕落水,笑死我丫,去沙灘前同我地講條件bor,佢話"去沙灘玩沙,唔游水"咁丫... :-P :-P
不過大浪灣d沙真係好正丫,好幼呀!


男爵府

積分: 8348


1525#
發表於 04-5-25 10:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
d細路真係好難明, 有d就好怕踩沙, 有d就好怕游水
唔知晴晴怕唔怕踩沙呢 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1526#
發表於 04-5-25 10:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
你仲未帶過晴晴去沙灘嗎???帶佢去多d,好好玩架...(佢地覺得) :-P ,不過依家先係夏天開始,大把時間,搵次我地一齊去丫 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1527#
發表於 04-5-25 11:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
大浪灣的沙好幼好正家.. 我樓下有小巴去家..又快又正呢..一係去赤柱行下都好好既..

俊廷又係好liki玩沙既.. 游水.. 未試過喎.

lokching,
我識個班02年10月媽咪, 就有好幾位女BB唔鍾意玩沙, even好幼都係唔鍾意.. 都唔知點解
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1528#
發表於 04-5-25 14:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
晴晴9個月時我已帶過佢去沙灘, 但因為佢果時未識行, 所以都唔知佢鐘唔鐘意沙
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


1529#
發表於 04-5-25 15:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami, lokching,jojo
我個仔玩過一次沙,在泳池玩過一次水咁大把.兩樣佢都唔驚,不過我覺得在沙灘同泳池唔同,沙灘大同埋浪有聲,佢地可能會驚,泳池細D同無咁大浪,d水無郁得咁厲害,佢地會定d,我個仔在泳池玩到想推開我,唔比我扶.

26/6我要3點後致收工呀.


男爵府

積分: 7290


1530#
發表於 04-5-25 15:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
melvin's photo is so cutie.

JC,
sometimes BK is short short 地.上次Justin張証件相我都看不到.

lokching, JoJo, JC, PakPakMaMi
Kaylie likes playing the sand very very much. She likes to play 掟石, '筆'沙, 踏水花.

PakPakMaMi,
大浪灣是否在石澳個邊?我喜歡去石澳多過淺水灣,石澳的沙靚及幼D.

canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1531#
發表於 04-5-25 17:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
大浪灣係石澳附近, 當你去左大浪灣你就覺得冇邊一個灘既沙靚過佢.. 係真既..

JC,
教你一個方法, 當你聽到人話邊個大頭照靚呀.. 你仍睇到舊照片, 只要按一下"Refresh" Icon, 咁就得..我係最近發現家.. 你試下啦

不過今日BK又short左, lunch time 入唔到. :-( :-(
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1532#
發表於 04-5-25 17:50 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
How can I go there(大浪灣)? from Shaukeiwan Bus Terminal?

I tried this method before (refresh icon). Sometimes can work but sometimes can't.

canau


男爵府

積分: 7290


1533#
發表於 04-5-25 17:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,

Forgot to say, this big head photo is taken by her father. I made Kaylie to laugh and laugh.

canau


男爵府

積分: 5962


1534#
發表於 04-5-25 20:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
I see.但你既功勞仍然不少,令到Kaylie 笑得咁開心.

Jo Jo,
收到, 咁下次唔駛傻下傻下.


大宅

積分: 3479


1535#
發表於 04-5-25 23:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
我都同意jojo咁講呀丫 ,大浪灣d沙真係唔錯架,你可以去下啦,就係要去石澳既另一邊啦!!

有無興趣我地一齊去下呢 :-P (不過去一次沙灘真係要帶好多好多野丫 :-( )

jojo,
你都係成日去架?? :-P


大宅

積分: 2155


1536#
發表於 04-5-26 14:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

hi all mami,

我係泰國返黎喇!WOO,帶bb去旅行真係一個好大好大的挑戰同好好的經驗,係呢幾日(困獸竇)的日子,我唔可以話累就比姐姐睇,得閒就同老公行開下拍拖咁,全時間對住蕉仔,老套d講,對佢了解真係多左。
我以前以為自己都幾知佢的脾氣,點知去到的初時,我成日唔知佢想點,佢又發老四喎,攪到我打左佢幾鑊。後來慢慢先知有d野我平時係無留意,如食飯(係香港,食正餐多數係姐姐餵)時,佢係要一本書仔放係面前,一路睇住一路食咁,又或者遲左去食飯,係佢未發脾四前,先比幾塊餅仔佢食,佢就無咁「文」等等,真係無左姐姐的日子先知。Melvinma,我終於明白點解你帶BB去旅行咁辛苦,都會成日去同帶BB去喇!

Canau
你女女的大頭好靚呀!另外,我仍未寄本雜誌比你,我會係呢個星期寄架啦


男爵府

積分: 7290


1537#
發表於 04-5-26 17:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Hi 蕉媽,

Long time no see lar.
I know it's hard trip for you but I think you can enjoy. How about your trip? You know your son so much thru this trip.
Can share the photos to us?
I have 2 weeks vacation to be a maid due to my maid is on leave. As you said, I know my daughter so much in this vacation.


canau


男爵府

積分: 8348


1538#
發表於 04-5-27 08:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽 :
好掛住你呀, 原來你一家三口去左泰國, 唔怪得咁耐都唔浦頭啦. 蕉仔係咪玩得好開心呢 ? 我估最開心既人應該係你, 因你可以日對夜對蕉仔, 辛苦得黎都會好開心
係呀, 有無相睇呀 ? 尤其係你d泳裝照呀

canau :
恭喜你成功整到簽名相呀
d相影得好靚
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1539#
發表於 04-5-27 09:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
早晨呀..

canau,
Kaylie幾時去香港公園呀.. Justin昨日都去左玩喎.. 仲有維園呀..你覺得D Bear Bear靚嗎? 老公就覺得普通..

如去大浪灣, 係筲箕灣係有紅Van去家.. 大大個牌寫住, 紅Van位置, 會係惠康門口, 又或者係筲箕灣巴士總站對出附近都有.. 好方便

PakPakMaMi,
我又唔係成日去喎.. 耐唔耐身痕至去一兩次.. 因為一去要拎好多野家.. 又衫, 又毛巾, 又玩具.. 又墊啦. 仲有佢既食糧, 你都咪話幾甘家

蕉媽,
對個仔了解多左係好事.. 有冇相睇下..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 2155


1540#
發表於 04-5-27 14:45 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

我未得閒整理泰國的相,整好就post上黎。

Jojo~我都好想帶蕉仔去沙灘玩,但每次都就唔到時間。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo