Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
26/6你地有咩好提議呀 ? 有無d室內playground呀, 你知啦, 出面好熱, 最好indoor有冷氣啦
JOJO :
咁你mark底啦, 26/6
melvinma :
好彩melvin自然好番咋, 如果唔係你都幾頭痕
pakpakmami :
係呢 ? 你帶左囝囝去邊樹游水呀 ?
我同晴晴係游水時都係影過一次相咁大把咋, 因為無人看野, 又驚整濕部相機...所以晴晴無乜泳裝照
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P