在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8348


1541#
發表於 04-5-27 15:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽 :
乜你今次泰國之旅無同蕉仔去沙灘咩 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1542#
發表於 04-5-27 18:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
thanks. i am not a clever lady. so i can make the photos now.... :-P

JoJo,
our company had booked the whole park on Sat evening (from 4:00-10:30 p.m.)on 16 May. adult is $60 and child is $30 only.
but we visited to Ocean Park during Chinese New Year!
canau


男爵府

積分: 7290


1543#
發表於 04-5-27 18:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Not so special for BearBear show in Victoria Park. But some of them are so colurful.
No pay OK!
canau


大宅

積分: 2155


1544#
發表於 04-5-27 18:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching
無呀,因為我淨係去Bangkok,所以只係係酒店泳池游水,無去沙灘。不過我之前帶過佢去南Y島,佢係沙灘玩得好開心,所以成日心思思再帶佢去。


男爵府

積分: 5962


1545#
發表於 04-5-28 00:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽,
真係好耐無見.蕉仔怕唔怕水呀,玩得好開心呢.整好d相就快d post 比我地睇la.


男爵府

積分: 8348


1546#
發表於 04-5-28 09:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽 :
蕉仔都唔怕沙, 咁你就趁炎炎夏日帶多d佢去沙灘啦, 見佢地玩得開心, 自己仲開心呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 1644


1547#
發表於 04-5-28 10:48 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽..hi hi 好耐無見啦!
其實帶小朋友去玩一湊2當然辛苦,不過最辛苦其實係,我隻"公雞"仔,一天光6點幾便會起身,好慘!想瞓下都吾得!

canau....你幫女成日轉大頭相,真係好心機啦!

lokching jc jojo & all
我仔前幾日腳板面有5-6粒好細粒嘅"倉"仔, 真係好細粒嘅,中間仲有一粒白色硬o野!...有驚係"水豆"呀!..而家留意緊發展!..你地知道係"麥"嗎?...蚊蚊or比蚤咬!


男爵府

積分: 8348


1548#
發表於 04-5-28 11:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma:
melvin無打到水痘針咩 ?
咁佢痕唔痕架, 因為水痘好痕架

咁你記住叫工人留意多d啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1549#
發表於 04-5-28 13:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
我會suggest你打一打去比你兒科醫生問一問駛唔駛抱melvin過去比佢昅下..

好似我地平時出既暗瘡, 不過唔sure..

上次俊廷比蚊針到係咁"R".. 都唔知入面有冇野.. 因為我出門口返工, 亞媽同我講囉.. 到我返去, 佢已有d 損埋啦.. :-( :-(

lokching,
打左水痘針並唔代表唔會出, 都有機會, 不過出少d咋.. 起碼唔會好辛苦先
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1550#
發表於 04-5-28 14:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位 :
呢排永安, 西田, jusco, sogo都大減價, 你地有無去掃貨呀 ?

我朋友尋日就幫我係西田掃左d衫 (for晴晴)
仲有戒片褲, $4x�3條(好似仲有折), 可以吸到1篤尿, 好似好有用, melvinma, jojo, 你地有時間都去睇下啦, 戒片褲係一個唔錯既choice
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1551#
發表於 04-5-28 16:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我唔會買戒片褲, 因我聽有位媽咪教路, 如想同佢戒片但又唔想咁Lei Hair.. 你同佢貼
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1552#
發表於 04-5-28 16:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
I agree with JoJo's suggestion.
It's learnt from lokching. 佢都好有心機update相.
我很水皮,現在才懂整相.

lokching,
我曾買了戒片褲,但沒有用,因為覺得條褲很厚.試過去年叫囡囡戒,但不成功.到了今年四月初,她突然話自己要vee vee(小便),咁就日間戒了片,大便有時都趕唔到便'柯'落褲到.
所以無得迫,佢地的Muscle未能控制到(before 2-year-old).

Dear all,
I will be back to office on next Monday. I found more different during these 3 weeks for my daughter. She is very talkative and learns some daily things, such as squeeze her towel, take away her bowl and chopstick after finished her meal, use towel to clean her body during bathing time. She enjoys going out everyday, especiallly for buying a fish in Park'N.
canau


男爵府

積分: 8348


1553#
發表於 04-5-28 17:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
貼衛生巾戒片 ??? 我好有興趣知點樣呀, 但我唔明點解用呢招就可咁快戒片

canau :
就黎番工, 係咪好唔捨得kaylie呢....
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 2155


1554#
發表於 04-5-28 18:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Jojo
用M巾學戒片,真係聽都未聽過呀 我會唔會試下呀?試過記住話比我地知


男爵府

積分: 7290


1555#
發表於 04-5-28 22:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
yes ah! may be due to somethings I trained her that she could do it!
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1556#
發表於 04-5-29 12:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, 蕉媽,
當我第一次聽到個位媽咪咁講, 我都好似你地咁surprise, 我都未聽過, 但佢話真係work, 係一位做高級sales 教家.. (轉serve 濶太個d sales)..

佢話用M巾, 因為夠簿, 一黎令小朋友唔覺有野墊住, 二黎就算佢真係賴濕都唔駛咁Lei Hair, 要係咁抺地.. 話唔埋慳返唔駛買好多褲仔黎換呀..

我就覺得幾有道理, 佢話呢招唔分男女, 視乎你mind 唔 mind, 我呢我會係7, 8月時同佢試下戒, 因為佢開始沖涼時會企係個浴缸到痾shu shu, 佢係望住, 然後我見佢自已控制個膀胱肌肉自已痾家..

你用M巾貼係條褲仔到..(好似我地女人用咁就得).. 你可以買cheap cheap個d.. 好過用學習褲..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


1557#
發表於 04-5-30 23:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

hi,各位,
say hi先.......如果唔係你地會唔記得我丫 :-P :-P

上星期真係幾忙下..都無咩時間上黎吹水.... :-( :-( ,不過都掛住你地架....


男爵府

積分: 8348


1558#
發表於 04-5-31 09:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami:
我地點會唔記得你呀, 仲好miss你tim

jojo :
我可能會試下你個方法, 不過唔知99 & 老爺接唔接受到

canau :
你係咪今日返工啦 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1559#
發表於 04-5-31 10:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
因為呢個係大膽戒片法, 之前講過如比老人家揍, 恐怕佢地唔接受喎.. 你都知老人家幾Stuborn啦.. 你問下佢地睇下佢地點睇先..

canau,
知你忙於工作, 我諗你一定好掛住你個女啦
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 2155


1560#
發表於 04-5-31 14:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO
其實個方法都幾有道理!不過,我驚我老公接受唔到喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo