媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12646


1561#
發表於 04-3-15 10:13 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

wilnita 寫道:
各位,

晞晞終於自己識坐啦,我真係好開心呀!真係七個月大比我一份好大的禮物,今朝就咁單左老公一聲「我要帶晞晞再去影相!」仲有呀,佢又識得同人bye~bye,不過佢D手指仔仲未靈活運用,佢會用三隻手指仔互捽,好似問人攞錢一樣 ,不過唔知點解佢又唔鐘意食糊仔啦,呢方面真係令我頭痛,但係飲奶而家可以餐餐8oz,當然唔係一次過飲哂


我想問下晞晞點樣為知識坐啊! 係唔係佢自己坐係到唔駛妳地’磅’住佢啊! 如果係, 我想問下妳佢條腰係坐得好直定係都係有d 向前傾. 因為皓皓都可以唔駛’磅’住坐得一陣, 但佢條腰係向前傾. 妳話晞晞唔鐘意食糊仔, 皓皓呢兩日都係, 我星期六及星期日餵佢食糊仔, 佢食左4匙就唔肯食, 我迫佢, 佢就合埋個口, 死都唔肯打開, 撹到好肉餵佢食毒藥. 我都覺得好頭痛啊!


子爵府

積分: 12291


1562#
發表於 04-3-15 10:19 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Renee,

妳放心啦,皓皓差唔多真係識坐啦,晞晞之前都係坐到彎哂腰咁,妳可以將D發聲玩具係佢眼前「第」高引佢坐直,漸漸佢就會懂得平衡的了。晞晞今朝就係唔需要我係後面傍住,我係面對面望住佢,而且當佢正想向後瞓低時,佢會用腰力平衡番坐番直。

皓皓都斯文丫,晞晞唔鐘意食就會噴出黎 :-x


男爵府

積分: 7872


1563#
發表於 04-3-15 10:36 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

wilnita,

我細囝初頭都係唔鐘意食糊仔, 不過自從我加了一些嘉寶什菜落糊仔, 佢就肯吃糊仔! 不妨試一試!


子爵府

積分: 12646


1564#
發表於 04-3-15 10:36 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

wilnita 寫道:
Renee,

妳放心啦,皓皓差唔多真係識坐啦,晞晞之前都係坐到彎哂腰咁,妳可以將D發聲玩具係佢眼前「第」高引佢坐直,漸漸佢就會懂得平衡的了。晞晞今朝就係唔需要我係後面傍住,我係面對面望住佢,而且當佢正想向後瞓低時,佢會用腰力平衡番坐番直。

皓皓都斯文丫,晞晞唔鐘意食就會噴出黎 :-x


哦! 原來係咁! 咁等我今晚返屋企用d發聲玩具係佢眼前引佢坐直先, 多謝妳話我知啊! 妳話皓皓斯文, 佢最叻就係合埋個口, 死都唔打開, 就算喊都係, 我老公話佢好似個d 以前係清朝時代的明朝人, 比清兵捉左問邊d 係反贓, 佢令死不屈,合埋個口, 死都唔講個樣.


子爵府

積分: 12291


1565#
發表於 04-3-15 10:39 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

TwinsMother,

多謝妳的意見,妳有所不知,我而家都有將Baby Food 混埋入去米糊到,頭個幾啖咪食囉,之後就 Bu 番出黎囉 :-x ,佢係無耐性去食野,呢個先至係最大問題。


子爵府

積分: 12646


1566#
發表於 04-3-15 10:43 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

TwinsMother,
我都多謝妳的意見, 我諗住睇多幾日, 因為我工人話星期一至五, 佢餵皓皓係完全無呢個問題, 我諗皓皓係因為我先唔食, 佢一見我餵佢, 就成日好似同我傾計, 左擰右擰. 比佢激死啦!


大宅

積分: 3772


1567#
發表於 04-3-15 11:59 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

洋洋会爬了!是向前爬哦!!好开心!!!!!!!还有,他也长牙!一颗白白的,好好玩!


子爵府

積分: 11275


1568#
發表於 04-3-15 12:21 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

洋洋:
你好叻呀!! 咁快識爬,抵咁多人錫你的!!! :-P :-P

renee,
明仔都識坐,係坐直的,佢之前又係向前傾先,不過一兩日間就坐直唔需要人扶了。
明仔係昨天下午1:30影相,我諗佢都係好倦,所以勸你們同bb影相,最好係之前唔好去街(我同明仔返完church才去)。


子爵府

積分: 12646


1569#
發表於 04-3-15 12:25 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

twinsmother,
Please check pm.


子爵府

積分: 12291


1570#
發表於 04-3-15 12:35 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Renee,

妳影幾多點呀?我覺得映4.00比較好,晞晞上次都可以係映相之前瞓到三次覺。


子爵府

積分: 12646


1571#
發表於 04-3-15 13:39 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

wilnita 寫道:
Renee,

妳影幾多點呀?我覺得映4.00比較好,晞晞上次都可以係映相之前瞓到三次覺。


唉唷! 我約左10:30am 啊! 我諗住朝早會好d, bb house 有比我4pm, 我驚一陣皓皓如果成日係屋企唔瞓, 咁就無mood. 所以選朝早.


男爵府

積分: 7872


1572#
發表於 04-3-15 17:44 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Renee,

收到啦!

THANKS


複式洋房

積分: 392


1573#
發表於 04-3-15 23:17 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

各位媽咪,

很久沒留言了. 因為現在1356要開工, 24要上課, 星期日要返教會. 所以, 完全沒有空閒時間上網.


吳太


子爵府

積分: 12291


1574#
發表於 04-3-15 23:20 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

new_mother 寫道:
各位媽咪,

很久沒留言了. 因為現在1356要開工, 24要上課, 星期日要返教會. 所以, 完全沒有空閒時間上網.


天行又如何呀?報告~報告~
該用戶已被刪除

1575#
發表於 04-3-16 01:39 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5887


1576#
發表於 04-3-16 08:40 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Good Morning
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


子爵府

積分: 11275


1577#
發表於 04-3-16 08:58 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Isis_Iain,
Good morning!!

Newmother,
最近又有無出書!! 天行近況如何??


男爵府

積分: 5887


1578#
發表於 04-3-16 09:02 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

wilnita,

我琴日去左長沙灣買衫,佢地唔係好多新貨,不過我都買左五百幾蚊野,都有 D 夏天吊帶裙仔,我就買左一件 Reebok 有網風褸 (呢件好正好底),一條 Next 短工人褲,兩條 Janie & Jack (新牌子同 Gymboree 同公司但在美國走高價貨) 短工人褲比浩浩, 兩條 Barbie 半截裙,一條 Next 吊帶裙,一條Janie & Jack 連身裙比囡囡,再買左九件女仔裙仔、牛仔工人褲等等,如果有興趣你地可以自己上去或者約埋我一齊去,我今個星期四可以同你地去。
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


男爵府

積分: 5887


1579#
發表於 04-3-16 09:05 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

Venus,

今次都有 D 男仔夏天工人褲,同埋件 Reebok 風褸o岩明仔
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz
該用戶已被刪除

1580#
發表於 04-3-16 09:27 |只看該作者

Re: 2003年8月夏日羊羊媽咪會- PART 2

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo