自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


禁止訪問

積分: 42056


141#
發表於 14-11-26 19:38 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6603


142#
發表於 14-11-26 19:40 |只看該作者
木土土 發表於 14-11-26 19:13
放心,有小朋友時間過得超快,好快就捱過!不過保養就儘早做啦,無時間運動都做下拉根,我d根硬而家腰酸腳 ...
如果我仔第日好似你女咁叻, 我實咩事都無. 身體自動好翻曬!

而家, 渡秒如年.

你女小時候讀書, 你要不要操心? 定係佢好細個已經全自動波?

可否過兩招, 分享吓教女心得???


水晶宮

積分: 57108


143#
發表於 14-11-26 19:42 |只看該作者
無說過叫我唔好做
但我唔做,老公好大壓力
一個人搵四個人食


大宅

積分: 1766


144#
發表於 14-11-26 19:44 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

你c6對你的態度同我C6對我一樣,家庭開支全部由他負責,我返工的人工只是自己用同比家用我阿爸,就算我唔做,應該問題不大,我份工我做到心死,上司勁唔中意我,人工每年只不過加2-3%,直頭想炒我(只不過是大公司同我做得耐,冇藉口炒),但當我透明,每日返工都心情低落,同c6講唔想做想轉工,他即黑面,有時仲要發老脾,攪到我現在直頭唔講公司嘢,每日都好慘咁返工,返到家仲不能講唔開心,如果唔係實家冇寧日,我比你仲慘。
(ps 人工只不過是一萬頭,不是高人工)



子爵府

積分: 10069


145#
發表於 14-11-26 19:45 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

其實做ftm可能比返工仲辛苦,如果無工人的話就肯定辛苦過返工多多聲,到時根本連睇醫生和休息的時間都可能無……

我之前有返工,到有咗第二個,因為bb有啲特別需要,所以c6叫我做ftm… 起初我都覺得應該ok的,身邊的同事勁羨慕我,但做落後發現比返工辛苦好多,雖然我有工人幫下家務,個兩個小朋友勁痴身,而且無返工之後,c6和99對我嘅期望唔同晒,真係一星期7日,每日24小時 on duty…

可能我水皮,其實有工人已經好好多,所以我真係好佩服無工人又做ftm嘅jm!!




禁止訪問

積分: 80247


146#
發表於 14-11-26 19:47 |只看該作者

引用:Quote:超級特務+發表於+14-11-26+15:20+唉

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169635


147#
發表於 14-11-26 19:51 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+14-11-26+19:13+放心

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
如果我仔第日好似你女咁叻, 我實咩事都無. 身體自動好翻曬!

而家, 渡秒如年.
我仔囡都算聽話,我囡小學我有跟足,因為我覺得中學好緊要,同我囡好受人影響,所以一路push佢痴叻人!我囝因為中小學一條龍,所以直情無跟,而家中四,個底差過家姐,但男仔獨立d好!其實我不太介意每科成績,學業方面目標為本,儘量將時間分配上高效地方,你可以參考下!你將來多d上黎交流,呢到大把高人肯過招比你!




禁止訪問

積分: 80247


148#
發表於 14-11-26 19:51 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+14-11-26+18:10+係架

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31966

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


149#
發表於 14-11-26 20:54 |只看該作者

引用:Quote:newspaperhang+發表於+14-11-26+15:2

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
你老公講出我心中的model answer!!!!!

如果我C6這樣說, 我就會好心甘情願咁繼續返工.
我又好衰,聽到佢叫我唔好做,我又死頂落去。上一份工我辭職都係因為做得唔開心,老公成日話「你咁樣頂法搵早睇(心理)醫生,搵埋都唔夠睇」
有時我都會幻想下做ftm、唔洗做hea下咁樣好彩老公一直都有幫手做家務(我除左煮飯,其他家務都好hea),所以都唔太擔心第時會做C我

樓主jm,你要加油呀



分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


150#
發表於 14-11-26 21:05 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

C6由拍拖開始已經叫我做得辛苦/晤開心就晤好做




大宅

積分: 3129


151#
發表於 14-11-26 22:23 |只看該作者

回覆:wingwingc1234 的帖子

其實我諗我都要一直返工至退休為止,係同一崗位做咗成20年,心灰意冷,仲要做相同嘅工作十幾年先退休,有排捱。有時只希望C6講句叫我休息吓,但從未試過,更加心灰意冷。


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


152#
發表於 14-11-26 22:48 |只看該作者
EVA222 發表於 14-11-26 14:20
你的收入放去儲蓄,而不是叫你分擔,佢唔算太mean,可以話佢為人現實踏實,會為未來打算,好過那些男人搵唔多,叫 ...
有時現實係殘忍O既...
多份收入總好過冇


伯爵府

積分: 17084


153#
發表於 14-11-26 22:55 |只看該作者
老公唔想我番工,由有左到宜家就生差唔多日日問我一次幾時辭職。見我開OT又問, 見我拎電腦番屋企做野又問, 朝早見到D工人姐姐送D小朋友番學時照顧不周又話第時我唔係屋企睇住工人我地個小朋友都會咁慘...煩到我有時會發爛楂。

我自己就想等個BB一歲時先決定做唔做FTM, 我怕自己唔習慣...


侯爵府

積分: 21465


154#
發表於 14-11-26 22:59 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

老公同老爺都唔比我返工,要我專心照顧女女,家務就有工人搞掂,但其實一樣勞心勞力架,只不過係另一份工


珍珠宮

積分: 34732


155#
發表於 14-11-26 23:08 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

返工呢樣野,大家都有共識,講真就算未嫁前都要返工,我老公當然想我返工,我都想返工財政壓力無咁大,大家唔需要經常為錢鬧交,感情都好d


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


156#
發表於 14-11-26 23:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3746


157#
發表於 14-11-26 23:16 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2067


158#
發表於 14-11-26 23:19 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

我自己要做ftm,因為慳到好多開支同埋可自己照顧返小朋友,但feel到c6唔多情願,始終一個揾錢都好大壓力,佢比較想我快d做返野。
不過我諗如果佢揾得再多,都會想我做野。




琥珀宮

積分: 182745

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


159#
發表於 14-11-26 23:27 |只看該作者
我返唔返都得, 以老公既收入, 我可以唔駛返工做全職C9,
不過唔可以豪洗, 一年要去少兩次旅行

我依家有野做, 人工高又唔辛苦, 收入夠我個個月勁shopping, 想買乜就買乜,
都試過有一兩日返工有D唔開心, 同老公講話唔做, 老公都叫我唔開心就辭工(當然我只係講下)
如果有一日唔做, 我會好唔捨得份糧, 雖然好想做少奶奶, 不過都係遲少少先啦 賺錢買花帶都幾開心架


公爵府

積分: 28399


160#
發表於 14-11-26 23:32 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我老公勁唔中意我返工,我地衣食住行都好ok,而佢知我懶做家務,幫我請埋工人,但每次我一話個仔已入k1,我想搵工,佢就發爛渣,佢覺得我應該以對仔為先,返左工就會忽略左對仔


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo