家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   29


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


141#
發表於 22-4-13 23:04 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-13 23:01
可能真係等#3988跌到$2.6我再買。

如果 $2.6,絕對可以


禁止訪問

積分: 12573


142#
發表於 22-4-13 23:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4478


143#
發表於 22-4-13 23:07 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-13 23:04
如果 $2.6,絕對可以
絕對可以跌返去$2.6定$2.6入?

但一年派一次息真係好無癮。可能我仲有個d賭仔心態。


公爵府

積分: 29429

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


144#
發表於 22-4-13 23:09 |只看該作者
anniewong25 發表於 22-4-9 15:40
多謝耐心解釋。☺️
如果用另外一個角度去睇,依加每用供2500元(假設),20年後,每月可取回2500元,應該 ...

你供十年攞三十年,咁係抵唔抵?
有好多variables。
你自己投資做到保證幾多回報。
自己計好數囉!


大宅

積分: 4478


145#
發表於 22-4-13 23:10 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 23:05
只靠一樣?
你對公積金回報好有信心?
無自置物業?
政府套公積金係全港最正!
首先,無管理費,第二,一定有最低紅利。第三,佢一定唔會走數。至於供款,都係入息越高越正。


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


146#
發表於 22-4-13 23:10 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 23:05
只靠一樣?
你對公積金回報好有信心?
無自置物業?

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-13 23:13 編輯

放心,完全唔會有你所講嘅問題。
btw 當然唔會只靠公積金,只係其中一個部份,不過靠公積金都應該足夠。


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


147#
發表於 22-4-13 23:15 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-13 23:07
絕對可以跌返去$2.6定$2.6入?

但一年派一次息真係好無癮。可能我仲有個d賭仔心態。

可以咁操作:低位入,高位沽一半,淨低一半低位又再入,既可以收息,又可以增值


禁止訪問

積分: 12573


148#
發表於 22-4-13 23:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


149#
發表於 22-4-13 23:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


150#
發表於 22-4-13 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


151#
發表於 22-4-13 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


152#
發表於 22-4-13 23:25 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 23:16
如果有你咁懂得買賣股票,當然唔駛買物業,不過對大部分唔熟悉股票既人,買物業收租就比較穩陣囉!

我剛 ...

其實我覺得出租物業有d煩,之前層樓都係出租。而家計劃緊用阿女個名買,我做擔保人。


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


153#
發表於 22-4-13 23:27 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 23:21
而家車位2. X%,回報唔算高,但勝在無乜風險,比定期好啦!

點解無風險?如果樓價跌,車位跌得仲快。


大宅

積分: 4478


154#
發表於 22-4-13 23:29 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 23:17
但係你呢個情況係唔應用到响Junzi身上,因為佢公積金無你咁多。
我已經用晒。況且我只係一個普通員工。
炒股都係賺下快錢,大家各施各法,財富增值。
如果我真係有2.6M,我估我真係拎去炒股。我都學下點樣改變自己買股票心態。


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


155#
發表於 22-4-13 23:33 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 23:16
如果有你咁懂得買賣股票,當然唔駛買物業,不過對大部分唔熟悉股票既人,買物業收租就比較穩陣囉!

我剛 ...

如果退休,可能會預算 4-5m 買收息股,唔會 all in 買一隻,千祈唔好咁做。


公爵府

積分: 29429

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


156#
發表於 22-4-13 23:36 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 23:16
如果有你咁懂得買賣股票,當然唔駛買物業,不過對大部分唔熟悉股票既人,買物業收租就比較穩陣囉!

我剛 ...

咁好似好過買樓收租。2.6m 買5m樓,收萬二租又要差餉管理費同交稅,而且樓價已過勁升年代。


大宅

積分: 4478


157#
發表於 22-4-13 23:46 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-13 23:15
可以咁操作:低位入,高位沽一半,淨低一半低位又再入,既可以收息,又可以增值
...
謝建議。我會記住。暫時繼續留意#2800


禁止訪問

積分: 12573


158#
發表於 22-4-14 00:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


159#
發表於 22-4-14 00:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


160#
發表於 22-4-14 00:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo