自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


公爵府

積分: 27125


141#
發表於 昨天 11:59 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-27 11:32
而家知好大機會claim唔到,但係個agent朋友連我哋買咗佢都唔記得咗⋯⋯!!但係其實個手術係未做完仲要做 ...

自己打去問,唔好問agent


男爵府

積分: 8404


142#
發表於 昨天 12:29 |只看該作者
LoveCorgi2 發表於 26-6-25 12:06
N年前買落一份危疾,原來佢另外有一份細則(魔鬼細節)。唔好只睇啲宣傳話保險計劃包幾多隻病,什麼原癌嗰 ...

我老公買果份危疾保險,買就保唔買就乜都冇,供左廿幾年,後來轉會去供另一間,只供廿年,好彩用唔到嘅,廿年後可以攞返大部份嘅供款,我覺得咁樣供唔會total lost,又有保障。
所以我女都從廿歲開始供呢種危疾保險,廿年後佢自己決定攞錢定繼續擺喺度叫有個保障。

幾十年前嘅條款真係好呃錢。


翡翠宮

積分: 85874

2025勳章蛇年勳章


143#
發表於 昨天 12:36 |只看該作者
sharebuy 發表於 26-6-27 11:59
自己打去問,唔好問agent

對!謝謝你
自由太多會令世人失去平衡


子爵府

積分: 11167


144#
發表於 昨天 13:40 |只看該作者
其實保險真係好吸人血生意,籠門任佢搬。Sell你果陣就乜都包,claim 果陣慘過乞兒。
我最近自己經歷,舊年被退休就是但買左份Bowtie, 係最基本醫療平plan. 一個月$2xx
咁啱做合約工果間公司都有保險(FWD).
1/我舊年中左幽門螺旋桿菌,照胃鏡,一萬鬆d,Claim 公司保險(FWD),搞左成3個月,又要我self declare 之前病史,大佬呀,基本上只要你6個月內睇過腸胃科都有機會比藉口佢唔賠。好彩我真係大吉利是後來無胃痛,就直接self declare,都搞左3個月日追夜追至收到$。
2/正因胃痛,我順便照埋超聲波,意外發現膽石。做手術使左十幾萬。呢次我就先claim Bowtie自己果分細細地有5萬,跟住再claim FWD,唔知係咪BOWTIE都批左(6日之內d $入埋戶口),FWD冇理由再亞之亞jor, 都大約2星期之內批埋比埋$。但BOWTIE全程網上做,所以好快,而FWD就要求寄文件,一個星期都話收唔到,但又會電郵比你話14日內提出唔到就當你放棄,黑社會咁。我嘅結論係(唔知啱唔啱)
1/唔好係一間買一分太大,情原分開買,太大額理賠會好多問題
2/FWD認真麻麻,我自己一定唔會幫襯。
我2份都係住醫療保,入院費用全部有得claim, 但所有之前檢查費用就claim唔到。
純分享作為參考。




珍珠宮

積分: 32016


145#
發表於 昨天 14:14 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-26 19:40
如果你血糖數值過高,部分疾病例如糖尿病 ,可能就唔保

我分享個case 息肉醫生都話無問題
點解 變咗知情不報?


珍珠宮

積分: 32016


146#
發表於 昨天 14:18 |只看該作者
iris23407 發表於 26-6-27 13:40
其實保險真係好吸人血生意,籠門任佢搬。Sell你果陣就乜都包,claim 果陣慘過乞兒。
我最近自己經歷,舊年 ...

我又想問下
因公司有醫保(咁照理公司有俾保費)
自己另外有買
但無論公司定自己嗰份講到明
如果你同一個case 已經claim 過另一間公司
佢地唔會再比錢

其實我唔明個logic

兩份我都俾咗保費
我買多幾分唔係應該都要賠足比我?
我claim 幾多份點解又關佢事?


水晶宮

積分: 59278

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


147#
發表於 昨天 14:41 |只看該作者
Ol0314 發表於 26-6-27 14:14
我分享個case 息肉醫生都話無問題
點解 變咗知情不報?

如果醫生話發現瘜肉, 當然要上報保險公司, 如果知道都唔報,當然屬於知情不報 。


水晶宮

積分: 59278

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


148#
發表於 昨天 14:45 |只看該作者
Ol0314 發表於 26-6-27 14:18
我又想問下
因公司有醫保(咁照理公司有俾保費)
自己另外有買

醫療保險嘅費用係實報實銷, 當然唔可以claim 兩次啦


伯爵府

積分: 15456

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


149#
發表於 昨天 15:42 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 10:56
我買的係高端醫保,買時就話乜都包賠足(當然我冇續個case問),但我估唔到我話腳痛話想照吓d筋骨就話唔包。 ...

要睇保單附帶條件,如果系純醫保,真係只保你生病住院做手術,如果份保單有附帶意外保險,就意外都有得保,但如果是自己主動去照,一般一樣無得保,要醫生主動提出在寫紙照先有得保


子爵府

積分: 10690


150#
發表於 昨天 16:36 |只看該作者
iris23407 發表於 26-6-27 13:40
其實保險真係好吸人血生意,籠門任佢搬。Sell你果陣就乜都包,claim 果陣慘過乞兒。
我最近自己經歷,舊年 ...

聽落Bowtie都唔錯喎, 我都上個月幫我老公買咗份Bowtie, 希望有需要時都可以claim到啦


子爵府

積分: 11167


151#
發表於 昨天 16:52 |只看該作者
Ol0314 發表於 26-6-27 14:18
我又想問下
因公司有醫保(咁照理公司有俾保費)
自己另外有買

唔係claim 2次,係claim balance.. 手術共十幾萬,第一分claim 5萬,第二分claim 個balance


翡翠宮

積分: 85874

2025勳章蛇年勳章


152#
發表於 昨天 18:26 |只看該作者
iris23407 發表於 26-6-27 16:52
唔係claim 2次,係claim balance.. 手術共十幾萬,第一分claim 5萬,第二分claim 個balance
...

Agree !! 講嚟講去都係保險公司着數哂
自由太多會令世人失去平衡

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo