興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32869


141#
發表於 11-6-30 13:55 |只看該作者
fre124124 去拆屋呀 AHAHA 發表於 27 秒前

你會嚇左一跳....間屋"爛"到呢~~mouth:

點評

fre124124  我想睇下有幾嚇人 ahahaa 你唔好俾我嚇親  發表於 11-6-30 14:03


珍珠宮

積分: 32869


142#
發表於 11-6-30 13:56 |只看該作者
fre124124 係喎.. 我都唔記得左..咁唔好swimming lor ..just play at your home , OK? 發表於 45 秒前

OK OK...you are so considerate~~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


143#
發表於 11-6-30 14:26 |只看該作者
fre124124 你既然未CONFIRM schedule ..add one timeslot to play with us 發表於 17 分鐘前
mianyang_99 你今日睇唔睇到靖天媽個blog?? 發表於 18 分鐘前

阿k, 今晚問吓c6先, 如果過黎我就call 阿p啦

阿p, 睇到喎~~

點評

mianyang_99  ok ok~~  發表於 11-6-30 14:40
fre124124  ok ok  發表於 11-6-30 14:34


珍珠宮

積分: 32869


144#
發表於 11-6-30 14:38 |只看該作者
http://hk.news.yahoo.com/%E5%85% ... 0%A1-225022515.html

競爭愈黎愈大啦~~


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


145#
發表於 11-6-30 14:48 |只看該作者

我諗起讀小學時... 真係又一輪compeitition ...



侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


146#
發表於 11-6-30 14:57 |只看該作者
本帖最後由 lyhv 於 11-6-30 15:02 編輯

唔知依類"雙非童"如果申請官/津校但又無地址, 政府係會點安排呢?

點評

fre124124  我估無地址無得報架...  發表於 11-6-30 15:01


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


147#
發表於 11-6-30 15:01 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-30 14:48
我諗起讀小學時... 真係又一輪compeitition ...

你估到時派成績, 知道晞晞派到第一志願時會唔會喊?

點評

mianyang_99  係啦...佢大叫同跳舞就會~~  發表於 11-6-30 15:16
fre124124  我估我唔會喊羅.. 但會好開心...PRISCILLA , U ARE RIGHT  發表於 11-6-30 15:09
mianyang_99  KAREN性格.....唔會lor~~  發表於 11-6-30 15:03


珍珠宮

積分: 32869


148#
發表於 11-6-30 15:03 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-30 14:57
唔知依類"雙非童"如果申請官/津校但又無地址, 政府係會點安排呢?

有錢好辨事~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


149#
發表於 11-6-30 15:04 |只看該作者
本帖最後由 lyhv 於 11-6-30 15:05 編輯

fre124124 我估無地址無得報架... 發表於 48 秒前


如果我登廣告話可以接收寄養"雙非童", 使唔使去正苦領牌, 又有無得做呢?

點評

fre124124  我有諗過買間屋跟住租俾人抽學校 AHAHA  發表於 11-6-30 15:10


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


150#
發表於 11-6-30 15:07 |只看該作者
本帖最後由 lyhv 於 11-6-30 15:12 編輯
mianyang_99 發表於 11-6-30 15:03
有錢好辨事~~

咁有錢落黎生, 未必等於有錢買到香港樓, 就算有, 邊個平日湊又係一個問題??

點評

fre124124  D 講得岩..  發表於 11-6-30 15:11


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


151#
發表於 11-6-30 15:12 |只看該作者
fre124124 我有諗過買間屋跟住租俾人抽學校 AHAHA 發表於 8 秒前

劏房~~~~

劏番10間8間~~~

點評

fre124124  exactly  haahha .. i think it will be a business haaha  發表於 11-6-30 15:15


珍珠宮

積分: 32869


152#
發表於 11-6-30 15:13 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-30 15:12
fre124124 我有諗過買間屋跟住租俾人抽學校 AHAHA 發表於 8 秒前

劏房~~~~

預間比我~~

點評

fre124124  如果有... 預埋你有咩所謂呀..  發表於 11-6-30 15:15


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


153#
發表於 11-6-30 15:14 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-30 15:01
你估到時派成績, 知道晞晞派到第一志願時會唔會喊?

要抽到第一志願, 機會同中六合彩一樣..好難..

同埋, 我想佢入到個D都係人地講既名校... 我估到晞晞報小學時,我真係要考好多間...

我有時會諗其實我荃灣/葵青區都有好學校, 做咩要攪到咁呢... really so contradiction ~

因為我又睇唔到我呢三年會發達 AHAHA otherwise , i will back to NZ


珍珠宮

積分: 32869


154#
發表於 11-6-30 15:15 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-30 15:07
咁有錢落黎生, 未必等於有錢買到香港樓, 就算有, 邊個平日湊又係一個問題?? ...

講緊個d梗係中產有米家庭啦....佢地分分鐘投資移民呀~~

點評

fre124124  志不在.. 打錯字..  發表於 11-6-30 15:16
fre124124  咁佢地自不在官校... 而係名校...  發表於 11-6-30 15:16


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


155#
發表於 11-6-30 15:17 |只看該作者
priscilla, 荃/葵/青, 如果活動教學, 邊一間好 ?


珍珠宮

積分: 32869


156#
發表於 11-6-30 15:18 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-30 15:14
要抽到第一志願, 機會同中六合彩一樣..好難..

同埋, 我想佢入到個D都係人地講既名校... 我估到晞晞報小學 ...

我見人今年knock 荃官同浸聯都有成功例子喎....點都有機既~~

點評

fre124124  一諗起.. 呢個小學問題.. 就覺得... 煩...  發表於 11-6-30 15:19


珍珠宮

積分: 32869


157#
發表於 11-6-30 15:19 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-30 15:17
priscilla, 荃/葵/青, 如果活動教學, 邊一間好 ?

個區sales唔係度...問唔到呀~~

點評

mamibbchu  馬灣果間??  發表於 11-6-30 15:38
fre124124  咁你遲下問到..話我知呀...many thanks  發表於 11-6-30 15:20


珍珠宮

積分: 32869


158#
發表於 11-6-30 15:24 |只看該作者
fre124124 咁你遲下問到..話我知呀...many thanks 發表於 41 秒前

no problem~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


159#
發表於 11-6-30 15:35 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-30 15:14
要抽到第一志願, 機會同中六合彩一樣..好難..

同埋, 我想佢入到個D都係人地講既名校... 我估到晞晞報小學 ...

你全家都係permanent resident 啦? 定only you?

點評

fre124124  I am not but my husband and rainie are  發表於 11-6-30 16:00


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


160#
發表於 11-6-30 15:36 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-30 15:12
fre124124 我有諗過買間屋跟住租俾人抽學校 AHAHA 發表於 8 秒前

劏房~~~~
淨係水電煤已經可以劏俾3家人啦~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo