想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2129


141#
發表於 11-9-20 12:09 |只看該作者
dorcas_y 發表於 11-9-20 00:11
見到妳好開心,我找過妳個名唔見妳以為妳冇再上來,我都一樣想三個月後try,好希望我地再同期過版,係呢妳身體 ...
我都好開心見到妳而家冇事了!!希望我地可以齊齊過版,我而家一路keep住睇中醫,同埋換下傢俬,為下一次做好準備先,我相信上次一定係因為未準備好迎接BB返來,所以BB唔來!!

一齊加油呀^^妳有冇睇中醫呀?
dorcas_y 該用戶已被刪除

142#
發表於 11-9-20 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2129


143#
發表於 11-9-20 16:19 |只看該作者
dorcas_y 發表於 11-9-20 15:37
回覆 sallycmc 的帖子

我有睇中醫, 不過手術後只係睇過一次, 因為之前請得太多sick leave了, 等十月再睇~ ...
我都想做下運動,而家我都冇乜特別整咩補品食,只係keep住日日飲中藥,我成日都瞓得唔好,我估睡眠係好大影響,希望過一排會好D啦!!


男爵府

積分: 5436


144#
發表於 11-9-20 16:54 |只看該作者
回覆 sallycmc 的帖子

中醫都話我腎虛,要調理好先好有b,我都係瞓唔到的人。


大宅

積分: 2129


145#
發表於 11-9-21 10:58 |只看該作者
yipsoso 發表於 11-9-20 16:54
回覆 sallycmc 的帖子

中醫都話我腎虛,要調理好先好有b,我都係瞓唔到的人。 ...
我諗瞓唔到一定好大影響呢!!唉..真係唔知幾時先ok!!希望飲1-2個月可以好D啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo