想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2138


141#
發表於 05-11-16 14:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

各位,

王醫師d中藥真係好勁, 我因害喜太嚴重, 入左威記吊左三日鹽水, 但就check到小b已經有心跳啦, 好感動....我起醫院仲偷飲d安胎中藥tim......

你地加油.


男爵府

積分: 7533


142#
發表於 05-11-16 14:44 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,
你而家好d未呀?
要保重身體呀!

wa!check到小b已經有心跳啦, 好感動<----我諗你而家點辛苦都會開心架.

我起醫院仲偷飲d安胎中藥tim<----- 王醫師d藥真係好勁呀!
我今日day12,今朝睇完王醫師,佢比左d補藥我,我剛剛用排卵紙check過,好似就排卵,我諗都係呢一兩日,原本預計會係星期六左右,而家可能早左, 今晚月圓,我諗女色狼又要出動啦!


大宅

積分: 2138


143#
發表於 05-11-16 14:52 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui

係呀, 唔記得提你地, 食完中藥排卵日係早左, 我早左3-4日...記住把握時機.

而家好d, 本來諗住唔食止嘔藥, 但因害喜太勁, 連中藥都噴埋出來, 又食唔倒野, 唯有入院吊鹽水...昨日已出院, 今日死頂, 唔食d西藥....我為左個b, 點都要忍埋呢幾weeks.


男爵府

積分: 7533


144#
發表於 05-11-16 15:01 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,
我想像到你有幾辛苦,連中藥都噴埋出黎,你要多d休息,而家有冇瘦到呀?
為左bb,點辛苦都要忍,你有冇打電話比醫師問下有冇d乜野可以令你舒服d呀!
快d叫老公仔呵番!


男爵府

積分: 7527


145#
發表於 05-11-16 15:35 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

唔怪得哩排唔見你啦!!
你要小心保重身體呀!!


複式洋房

積分: 243


146#
發表於 05-11-16 16:57 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

Hi,

我想問


複式洋房

積分: 477


147#
發表於 05-11-16 17:26 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

你咁快egg day既 ! 我仲未呀, 我諗起碼要等多2.3日呀! 我尋晚先開始飲幫助排卵既中藥咋 ! 如果bingo, 你係咪可以早過我d知囉 !!

係喎, 今日十五喎 ! 咁你老公係咪........
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


148#
發表於 05-11-16 20:40 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

lanittp,
係呀!我地睇緊個中醫係粉嶺果個,佢診金收$50,每日藥$50,但如果用d貴重藥材,有可能會貴d.而家大概5日至7日藥收$280至$380度.
佢星期六收6pm,如果太遲,你可以比電話問下佢等唔等你.


男爵府

積分: 7533


149#
發表於 05-11-16 20:47 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
我諗我早你幾日去左覆診,所以早d食助排卵藥,甘就早左d排卵.今日醫師開左d勁藥比我,好似好多鹿茸,鹿膠等,有dd腥,飲完我d貓成日走黎嗦我個口,好攪笑. ?-( ?-(

今晚係15,我老公要返夜,不過佢係走唔出我o既魔掌


男爵府

積分: 7533


150#
發表於 05-11-16 20:48 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

keroppiyan,

pls check pm!


複式洋房

積分: 477


151#
發表於 05-11-17 18:26 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

唔係呀, 因為我M完一日又再嚟M (Emen話佢都係咁, 醫師都話無問題), 所以要食番3日收M藥, 所以係咪遲D先開始食助排卵藥囉. 我尋晚都有用David仔check過, 都未排 !!


<今晚係15,我老公要返夜,不過佢係走唔出我o既魔掌>
, 講到好似你"格硬嚟"咁, 真係比你笑死我 !!

你返去覆診嗰日, 王醫師既唔知樓上/樓下, 仲有無鑽地呀 ? 我星期六去, 已經係度鑽緊啦, 我真係"鄧"王醫師慘呀 ! 咁鬼嘈, 唔好話打脈呀, 連講嘢都差d聽唔到呀 !

:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


別墅

積分: 681


152#
發表於 05-11-17 19:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

引文:
YumiYumi,
你day12之後有冇補做,其實有時可能egg day之後一兩日都可以中架,唔緊要啦!好多sister次前都有種種原因諗住果個月唔得,心情放鬆左,最後竟然bingo左,可能你都係甘.
我冇check temp,因為我會好緊急,同埋我成日目訓醒就胡裡胡塗甘入左toilet,唔記得check,所以而且用david check 會輕鬆d.希望今個月一擊或幾擊即中啦!!!

NaughtyLuiLui,

最需我老公day 13 話好攰, 所以放咗佢一馬羅. 點呀你到egg day未呀, 加油呀, 我會支持你架, 我都唸住今個月唔得, 下個就會買david 試吓囉.


複式洋房

積分: 243


153#
發表於 05-11-17 20:58 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Hi Hi NaughtyLuiLui,

我今日去


男爵府

積分: 7527


154#
發表於 05-11-17 22:32 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,魚魚 &各位姊妹,

我都係今日去左睇啦!!我因為今個月仲未黎M個肚又唔妥&今朝驗左無咪去睇 ,諗住拿D通經藥食,快D完可以快D開工 ,點知佢話我肝屈腎陰虛 :-( :-( ,要調理好先可以開始有BB :-( :-( :-( ,雖然我唔知佢可唔可以幫到我,始終中醫既嘢都要睇夾唔夾既,但我覺得佢幾好人同好細心,至少肯聽你講嘢,同吉叔簡直兩種人

係呀!樓下仲鑽緊,好鬼嘈 ,不過王ec都仍然好細心咁睇症,真係值得一讚


伯爵府

積分: 18372


155#
發表於 05-11-17 23:34 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

how about the ec in Shatin Tai Wai? is it 東叔


男爵府

積分: 7533


156#
發表於 05-11-17 23:49 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,
王醫師真係好肯聽人講野,仲有問必答.
我之前睇果個中醫都話我肝屈腎陰虛,不過調理左3至4個月左右,真係成個人精神晒,d m又準又唔痛,而家睇王醫師都立即話可以試下做人仔,所以我諗你都要先調理好身體,之後先再積極做人仔.你要有恆心呀!唔好灰心呀!支持你呀!

魚魚,
王醫師樓下廖創興裝修呀!聽講佢好多年冇做,今年要大修,有排嘈!我睇果時好好彩,剛剛停左一陣,所以醫師同我傾得好詳細.但一落樓就........ 我登醫師辛苦.

Emen,
我用排卵紙check,昨日 day12,(上下都係深),今日再check,已經係上深下淺,好彩有check(因為我冇日日check temp),如果唔係,可能會諗住星期六(day15)先排卵而暫時停工,如果係甘,就可能會miss左.......
好彩你話你都早左排卵,如果唔係就一定要等多一個月啦!
Thanks!


男爵府

積分: 7533


157#
發表於 05-11-18 00:08 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

lanittp,
我自從今個月5號睇王醫療到而家,共13日,so far 都幾好.
如果你係肝濕脾弱,你要戒口呀.所有濕重o既食物都要停,例如:mango, 冬姑類,蝦蟹等.......(重有,你每次洗完頭要立即吹乾個頭,唔好比個頭入濕氣).另外如果你脾弱,可以用多d淮山去煲湯同粥,可以健脾架......
哈哈 ,我就快久病成醫啦!


複式洋房

積分: 432


158#
發表於 05-11-18 10:26 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

請問你之前係咪睇過吉叔, 睇咗幾耐呢? 如果已睇咗一段日子, 咁身體應該調理得幾好而係, 點解仲會肝屈腎陰虛?

我五月小產後一直都有睇吉叔, 都飲了好幾個月藥. 但我都諗住今次M來轉看王醫師. 希望可以即刻開工, 唔駛再調理一排啦. 我好心急呀
[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10716;23/st/20041020/e/Wedding/k/1d7b/event.png[/image][/img]


大宅

積分: 2138


159#
發表於 05-11-18 11:18 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Hi All,

好登你地緊張, 有望你地是但一個/ 多個可以起今個月跑出啦.

加油.

其實王太都好好人同都有d料, 如果等緊時, 米同王太傾下lor...話晒大家女人.


男爵府

積分: 7527


160#
發表於 05-11-18 11:32 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

好多謝你呀!!我一定會努力 不過最唔開心係D M仲未黎好煩&生狗BB無望咯:-(

係呀!你之前都係咁呀!!我一路都以為自己寒底,成日食埋好多熱氣嘢,唔知係唔係因為咁而引至?-( 尋日LUCH 仲食咖哩 ,睇病時俾EC發現左 ,佢話要我介晒所有煎炸燥熱嘢.
咁你個陣會有咩唔舒服呀??我就有M痛,M前會脾氣差,平時去小便都去得幾密.............

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo