Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?
GB,
請問你之前係咪睇過吉叔, 睇咗幾耐呢? 如果已睇咗一段日子, 咁身體應該調理得幾好而係, 點解仲會肝屈腎陰虛?
我五月小產後一直都有睇吉叔, 都飲了好幾個月藥. 但我都諗住今次M來轉看王醫師. 希望可以即刻開工, 唔駛再調理一排啦. 我好心急呀
[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10716;23/st/20041020/e/Wedding/k/1d7b/event.png[/image][/img]