自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


141#
發表於 12-10-30 13:48 |只看該作者

引用:Quote:錯愛係可憐!但生仔係冇人逼到佢個bo

原帖由 heichunmum 於 12-10-30 發表
但你點解唔鬧個男人而鬧個女人?個男人無責任嗎?樓主姐姐都只係想有人愛,有個家,她的確天真、愚昧,蠢或 ...
你爲何對於我冇閙個男的而忿忿不平我對這對男女的感情發展詳情,他们 當初怎样愛得山崩地裂…我—廐不知(你呢?!)
我只對這女子作为母亲的行爲不恥:;pppp:

點評

CD_BB  yes!   對這女子作为母亲的行爲不恥!  發表於 12-10-30 13:57


侯爵府

積分: 21311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


142#
發表於 12-10-30 13:48 |只看該作者


侯爵府

積分: 20761

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 開心吸收勳章


143#
發表於 12-10-30 13:51 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

小朋友好慘!
爸爸媽媽有問題,唔係應該寄託哂所有野在個小朋友身上!希望長大後可以望下自己。




侯爵府

積分: 24626

畀面勳章


144#
發表於 12-10-30 13:52 |只看該作者
開解下你家姐, 雖然你家姐對親兒既舉動係唔啱, 但我覺得佢只係諗唔通, 同埋有壓力冇得宣洩, 唔好一味咁話佢


公爵府

積分: 26672

開心吸收勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


145#
發表於 12-10-30 13:53 |只看該作者
poor baby, 真係好慘
希望你呢位姨姨係可能既情況下都多一點照顧個小朋友


子爵府

積分: 10497

畀面勳章


146#
發表於 12-10-30 13:56 |只看該作者
本帖最後由 CD_BB 於 12-10-30 14:03 編輯
heichunmum 發表於 12-10-30 13:16
但你點解唔鬧個男人而鬧個女人?個男人無責任嗎?樓主姐姐都只係想有人愛,有個家,她的確天真、愚昧,蠢或 ...

傱樓主的形容佢只雇自己,不要說細路,連幫她帶孩子的年老媽媽都毫不關心(看面包個段就知la),我相信佢本身都係甘ge 人,樓主心裡有數la!

餓死bb 果位的她又何嘗不是自辯天真、愚昧,蠢---->果位法官講得好,父母照顧子女是天經地義的事!
如果18/22 的年輕就話姐,自私不想負責的人總搵很多借口, 感情失意呀,無男人呀所以導致自己不開心, 老老少少唔得閒理ga! 仲要継續上網搵真愛,依d 人係單親版好早己被鬧醒了! 我相信樓主,樓主媽媽己包容很久了...............


禁止訪問

積分: 67964


147#
發表於 12-10-30 14:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-10-30+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1055


148#
發表於 12-10-30 14:03 |只看該作者
回覆 林小虎 的帖子

那又為什麼要生呀....都不知怎麼說你姐


珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


149#
發表於 12-10-30 14:03 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受




子爵府

積分: 11392


150#
發表於 12-10-30 14:04 |只看該作者

引用:我都好想收養佢,我有個也是一歲多的女兒,

原帖由 林小虎 於 12-10-30 發表
我都好想收養佢,我有個也是一歲多的女兒,現在我亦懷孕十多週,我仍每天上娘家去幫忙照顧一下,因為我知道 ...
本來我都好同情你家姐,但睇埋尼段我覺得你家姐唔係人,唔識做人阿媽又唔識做人個女,尼個世界唔係個個欠左佢!如果下次佢再打個細路,應該大義滅親報警!




禁止訪問

積分: 67964


151#
發表於 12-10-30 14:05 |只看該作者

引用:Quote:heichunmum+發表於+12-10-30+13:16+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11392


152#
發表於 12-10-30 14:13 |只看該作者

引用:Quote:sumaggie101+發表於+12-10-30+12:0

原帖由 20462046 於 12-10-30 發表
本帖最後由 20462046 於 12-10-30 12:37 編輯
同意,樓主大住個肚流緊啡都上去幫手凑仔,買野買雙份,真係仁至義盡!自己生多個都大壓力,仲點幫人養仔?如果對夫婦有計劃去領養又唔同,佢家姐見個仔有人照顧,分分鐘同第二個網友生多個!




子爵府

積分: 13845


153#
發表於 12-10-30 14:20 |只看該作者


水晶宮

積分: 73574

BK Milk勳章


154#
發表於 12-10-30 14:24 |只看該作者

引用:我都好想收養佢,我有個也是一歲多的女兒,

原帖由 林小虎 於 12-10-30 發表
我都好想收養佢,我有個也是一歲多的女兒,現在我亦懷孕十多週,我仍每天上娘家去幫忙照顧一下,因為我知道 ...
你家姐咁冇人性
你媽媽身體吾好
其實遲D都會係你照顧個b
你有能力照顧多一個嗎?
你可以接bb回家照顧嗎?
如冇既話
佢睇黎吾想要個b
亦吾想負責任
不如送比有需要既夫婦
bb仲細好快適應
襯細個會多D人肯領養
比bb得到父母既愛
其實都係好事

不過如係我屋企人
就算窮都會養多個





子爵府

積分: 10743


155#
發表於 12-10-30 14:26 |只看該作者
幾分鐘的快樂,帶來幾十年的痛苦,何苦...


伯爵府

積分: 16671

畀面勳章


156#
發表於 12-10-30 14:33 |只看該作者
小朋友好慘呀


侯爵府

積分: 23665


157#
發表於 12-10-30 14:35 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

你外甥而家著幾多碼的衣服?我睇下我仔仔果啲啱啱啱佢。


伯爵府

積分: 19437


158#
發表於 12-10-30 14:46 |只看該作者
回覆 林小虎 的帖子

你家姐咁大個人真係唔低可憐, 佢唔係細啦麻, 仲可以咁嘅? 自己生出嚟唔好咁唔負責任LAW, 佢係慘, 不過個細路好無辜! 個小朋友好陰公!!


男爵府

積分: 8330


159#
發表於 12-10-30 14:47 |只看該作者
totally understand how your sister feels, but the little kid really is very 無辜! At the end of the day, it's your sister who gave birth to her son, how could she treat him like that!


大宅

積分: 3728


160#
發表於 12-10-30 14:54 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo