樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 72641


141#
發表於 13-1-27 11:46 |只看該作者
回覆 ume 的帖子

咁應該係你身邊既人比較上進...上一代住公屋係環境問題....好景D都想搬...但新一代唔同....
有著數唔要係笨...明知住左好難叫佢走.....
早幾日見有個大學生情願打八千蚊既工去住公屋而不要做樓奴..成立左個會...都唔少人支持
當係真理....幾恐怖


點評

tantanmama  我都有睇果篇報道, 果個人滿口歪理 發表於 13-1-28 10:24


大宅

積分: 4697


142#
發表於 13-1-27 11:51 |只看該作者

引用:回覆+ume+的帖子 咁應該係你身邊既人比較

原帖由 luckybaby2011 於 13-01-27 發表
回覆 ume 的帖子

咁應該係你身邊既人比較上進...上一代住公屋係環境問題....好景D都想搬...但新一代唔同.. ...
大學生?香港社會嘅楝樑?




水晶宮

積分: 72641


143#
發表於 13-1-27 11:51 |只看該作者
回覆 lumijuli 的帖子

我好同意你既想法..
實在不能明白...租屋點解冇期限..
如果大家都可以享用過/到呢個福利..
好好為未來打併....儲下錢.....實在理想不過..
但現實係既得利益者(30%)太多..
佢地根本唔會放手...亦希望佢地既子女可以長享這福利...即使住唔到
起碼用綠表買居屋也省下不少錢....



水晶宮

積分: 72641


144#
發表於 13-1-27 11:53 |只看該作者
回覆 Lee師奶 的帖子

對...佢既想法係...不做樓奴...就要住有政府津貼的屋..仲成立左個會....
做份低人工既工幾年去等公屋..
不如用幾年去努力...


公爵府

積分: 29804


145#
發表於 13-1-27 17:26 |只看該作者

引用:回覆+ume+的帖子 咁應該係你身邊既人比較

原帖由 luckybaby2011 於 13-01-27 發表
回覆 ume 的帖子

咁應該係你身邊既人比較上進...上一代住公屋係環境問題....好景D都想搬...但新一代唔同.. ...
吓!真係好難理解這一代!



박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 1293


146#
發表於 13-1-28 00:39 |只看該作者
ume 發表於 13-1-26 18:07
這樣我就唔認同!我上車時無人講過話係低位喎!反而個個話點解咁貴都買,仲要買舊區買舊樓?問題只不過我真 ...
算啦,我費事浪費時間,
低位,我03年買O個時個個朋友都話有排趺丫.
但人總要有地方住,咁冇得排公屋唯有買啦.

今時今日,當年笑我既朋友,有O的排到公屋,
有O的仲租緊樓,到呢一該都仲講會趺返03價既大有人在.
樓主係邊類人,好明顯


大宅

積分: 1293


147#
發表於 13-1-28 00:44 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 13-1-27 11:53
回覆 Lee師奶 的帖子

對...佢既想法係...不做樓奴...就要住有政府津貼的屋..仲成立左個會....
所以香港係向下流中,
不論收入同人既質素.

收到稅單時真係好火
要養咁大班垃圾


公爵府

積分: 29804


148#
發表於 13-1-28 01:05 |只看該作者

引用:Quote:ume+發表於+13-1-26+18:07+這樣我就

原帖由 eddy0clng 於 13-01-28 發表
算啦,我費事浪費時間,
低位,我03年買O個時個個朋友都話有排趺丫.
但人總要有地方住,咁冇得排公屋唯有買啦.
無所謂啦,都係分享下啫!
況且,唔同人有唔同睇法,最緊要自己舒服啦!



박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


水晶宮

積分: 72641


149#
發表於 13-1-28 10:17 |只看該作者
回覆 eddy0clng 的帖子

雖然話競爭大左,但自甘下游既人,仲要係年青人大學生,找遍理由當真理,令人失望,未來簡直不敢想像。每次交完稅,我就有點火。


大宅

積分: 1293


150#
發表於 13-1-28 10:36 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 13-1-28 10:17
回覆 eddy0clng 的帖子

雖然話競爭大左,但自甘下游既人,仲要係年青人大學生,找遍理由當真理,令人失望 ...
而家學位太多,大學根本唔再係菁英,想當年我升唔到都係去TI,
而家的大學生,學都未讀完就伸請定公屋同的低層搶屋房屋福行。


子爵府

積分: 11375


151#
發表於 13-1-28 11:04 |只看該作者

引用:Quote:luckybaby2011+發表於+13-1-28+10:17

原帖由 eddy0clng 於 13-01-28 發表
而家學位太多,大學根本唔再係菁英,想當年我升唔到都係去TI,
而家的大學生,學都未讀完就伸請定公屋同的低 ...
其實高等教育普及化左,而公營出租房屋質素規劃配套都不斷改進中,個地位差距收窄左;所以大學生申請公屋呢個現象開始增加




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo