在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5962


1581#
發表於 04-6-1 13:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
亞仔今次係戒[size=large]奶咀
日間佢已戒了片,尚欠夜晚,其實我懶半夜起唔到身,叫佢去vv.


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1582#
發表於 04-6-1 13:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
Sorry.我係打錯字.. 因為個時講緊電話..

恭喜你仔仔成功戒[size=large]奶咀
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1583#
發表於 04-6-1 14:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
Your son has a new 'skin hair' look!

lokching,
my daughter always 攪野!
need to change the gathering date early? so that your children can infect the 'chicken pot' early.



JoJo,
I am not 懶訓豬. I like to call Kaylie is 懶訓豬 due to she likes 懶床.
canau


大宅

積分: 3479


1584#
發表於 04-6-1 14:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
相中係我個第二仔(未出世) ,講笑咋.....

噚晚睇睇相,又覺得佢BB時好得意bor....咪回味下先law :-P :-P (呢張係3個月度影既)

係囉,我地幾時又攪"lun池 gathering"姐... :-P


男爵府

積分: 7290


1585#
發表於 04-6-1 14:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
I can join "lun池 gathering" this week (except this Friday).
canau


男爵府

積分: 8348


1586#
發表於 04-6-1 14:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau, pakpakmami :
咩係"lun池" gathering呀 ??? 我個腦塞左呀, 諗唔到

JOJO :
恭喜晒啦, 就黎有人俾你駛啦
time table當然要整, 叫佢做完每一樣野, 係隔離"tick"

canau :
晴晴已經打左水痘針啦
唔好傳俾佢呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 2155


1587#
發表於 04-6-1 14:52 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC
恭喜哂喎! 仔仔終於戒奶咀喇,聽好多朋友講,都係個奶咀跌落廁所,之後就戒到架喇!我而家都同蕉仔試緊朝早戒片,時得時唔得咁囉!


男爵府

積分: 5962


1588#
發表於 04-6-1 15:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
lunch gathering 呀. :-P

canau,
係喎.你公司在七月會搬,把握時間,來多次啦.
我個仔在summer 要剪skin hair,佢好大汗架

蕉媽,
多謝哂.我想佢戒好耐la.


男爵府

積分: 8348


1589#
發表於 04-6-1 15:23 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc :
係wo, 個腦真係塞得好緊要呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 2155


1590#
發表於 04-6-1 15:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau
乜你未搬咩?如果lunch gathering,咁不如出黎食飯時,我先比本書你呀!我好懶呀,成日都唔的起心肝「抄」本書出黎呀!

lokching
愈睇我愈鐘意呀晴晴張大頭相呀


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1591#
發表於 04-6-1 17:08 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
差d 想恭喜你.. 不過你唔係想要女咩..

我都覺佢頭幾個月, 一歲前係最可愛, 仲任你舞.. 冇反抗.. 唔似而家咁, 會大叫, 有自已主見等..

lunch gathering, 今個星期唔得, 已約左人星期四/五食lunch呀..

蕉媽,
你係未想抱走晴晴返去同蕉仔做伴呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1592#
發表於 04-6-1 17:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽 :
你咁鐘意, 咁不如得閒你幫我揍下晴晴lor (揍完就真係唔方唔鐘意啦)
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1593#
發表於 04-6-1 17:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
shift 晴晴 to me lar! my daughter likes to play with her ah!
remember, you could hold my daughter ah! may be you both have the big eyes!
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1594#
發表於 04-6-2 09:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位早晨..

canau,
how is Kaylie today???

各位,
昨晚都唔係訓得好好.. 因為俊廷佢半夜要我起身同佢"R"痕.. 佢對腳星期日又比蚊針左幾野.. 又腫又痕.. 我要同佢搽薄荷膏同埋餵支奶比佢, 佢至訓到.. 但係今朝6:30am又起身.. 唉.. 好眼訓zzzzzzzzzzzzz
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1595#
發表於 04-6-2 09:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
shfit晴晴俾你, 我諗晴晴 & kaylie肯定好開心, 佢地2個一見如故

jojo :
你無同justin噴防蚊水咩 ? 同佢地去公園最好噴下呀

justin d新相好正, 我好鐘意佢幅簽名相, 佢畫圖畫都好定定wo
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1596#
發表於 04-6-2 09:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
New photo ah!

Justin did not recover? So long time wor!

Kaylie has more pots on her face and tummy. She did not "R"痕 so much.

I am same as you..... feel sleepy due to Kaylie woke up in the midnight.
canau


大宅

積分: 3479


1597#
發表於 04-6-2 11:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

早晨,各位!
依家先得閒上黎吹下水咋...

lokching,
你係唔係丫..."lun池"都唔知,唔好扮野bor ... :-P ,味就係JC講既lunch gathering囉.. :-P (又教識你多樣野啦,快d多謝,JC老師啦)

canau,
你幾時搬office丫???咁如果下星期先lunch gathering得唔得呢??(因jojo今個星期都唔得)

jojo,
你係唔係咁忙丫.....星期四同五都比你mark左啦.....咁下星期又如何丫 ,你話幾時好 :-P ,仲有justin真係好"淡定"丫....好羨慕丫 :-P

焦媽,
你知嗎,晴晴係我地呢個topic既大熱門呢架,個個都想mit佢架....我恨左好耐啦.......


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1598#
發表於 04-6-2 12:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
係舊患未愉, 新患又黎.. 係上星期日再比蚊針..唔好講啦.. 講起我有少少嬲.. 最衰係老公. 只係行個圈.. 返黎攪成咁.. :-x :-x

canau, lokching, PakPakMaMi,
多謝讚賞, 佢好鍾意畫畫家..我仲轉登去買一張Table & Chairs比佢添.. :-P :-P
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


1599#
發表於 04-6-2 12:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo 寫道:
canau, lokching, PakPakMaMi,
多謝讚賞, 佢好鍾意畫畫家..我仲轉登去買一張Table & Chairs比佢添.. :-P :-P


JoJo,
你就好啦,justin咁鐘意畫畫,第日一個係個好專心既人姐.....(睇佢咁肯坐定定)..而我個仔去playgroup,一到畫野就走開左丫.... :-(
另外,你張table & chair去邊度買架,有乜好介紹丫,因為我都想買丫,(除左吉x島個d丫,因為唔隱陣丫)


男爵府

積分: 8348


1600#
發表於 04-6-2 12:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
好羨慕你個justin咁淡定呀, 我晴晴成日周圍郁

Pakpakmami :
我個腦嚴重敝塞麻, 多謝你 & jc塞$入我袋呀

下星期"lun池" 我ok呀

晴晴上playgroup時同你個囝一樣呀, 人地畫野佢就走左去玩玩具, 就算坐係度都係搞呢搞路.....

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo