跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1971


1621#
發表於 10-4-26 23:21 |只看該作者
係呀!好好玩的!我地都去過好多次了!因為bb一歲前都唔駛俾錢,所以我次次都係買家姐飛,咁就可能入去玩,仲玩全日都可以添!

原帖由 carrie0106 於 10-4-26 10:20 發表
星期六同nicole去咗朋友仔喺西寶城個playtown攪既生日會, 去完覺得嗰到幾好, 地方夠大, 又乾淨, 值得推介一下, 詳情參閱以下web

http://www.playtown.com.hk/


大宅

積分: 1971


1622#
發表於 10-4-26 23:29 |只看該作者
祝諾諾同晴晴生日快樂!時間過得好快呀!咁又一年了!


大宅

積分: 1971


1623#
發表於 10-4-26 23:31 |只看該作者
熙媽,
好好休息啦!唔好成日顧住上bk呀!


大宅

積分: 1971


1624#
發表於 10-4-26 23:31 |只看該作者
點解都仲未有人答我,你地之前post d相(bb出世時)出來做咩呀?


大宅

積分: 4442


1625#
發表於 10-4-27 08:08 |只看該作者
早晨喇,咁多位媽媽。

謙謙媽,瞓醒一覺,心情好d未呀?


大宅

積分: 4035


1626#
發表於 10-4-27 09:39 |只看該作者
其實冇咩特別嫁只係整張相嚟開心吓...
原帖由 Chingchingming 於 10-4-26 23:31 發表
點解都仲未有人答我,你地之前post d相(bb出世時)出來做咩呀?


男爵府

積分: 6650

好媽媽勳章


1627#
發表於 10-4-27 10:04 |只看該作者
謙謙媽,

早呀, 今日好返啲未呀....明天會更好, 你個啲情況我偶爾間都會發生...
原帖由 leung-baby 於 10-4-26 16:18 發表
sorry,今日好'興', 轉唔到個tune去覆post, 只可以睇......各位姊妹sorry!
][img]


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1628#
發表於 10-4-27 11:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1629#
發表於 10-4-27 11:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1630#
發表於 10-4-27 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3621

畀面勳章


1631#
發表於 10-4-27 11:13 |只看該作者


原帖由 獅子bb 於 10-4-27 11:07 發表



佢咁細個已經識gup女,又識得含情脈脈咁mei 目傳情,所以我最唔駛擔心的就係mj 的性取向囉 !!!


大宅

積分: 4035


1632#
發表於 10-4-27 11:31 |只看該作者
移家唔嬲lu, 好彩尋晚個C6煮埋飯洗埋碗, 仲喺我沖涼既時候氹埋Nicole瞓, 我只係洗奶樽跟住就瞓, 不過我怕傳染比nicole所以尋晚我瞓廳...
原帖由 獅子bb 於 10-4-27 11:10 發表



hey....你仲嬲,你應該開心都黎唔切啦 !! 證明你c6 大女細女都咁錫囉 !!! 見少一個都唔得呀 !!!


大宅

積分: 3621

畀面勳章


1633#
發表於 10-4-27 11:41 |只看該作者
唔好意思, 咁多位MAMI, 請容許我呻下, 唔係關於BB, 係開於我自己同朋友既關係...

我好唔開心, 我最好的朋友 (佢係未結婚未有小朋友的) 完全唔明白我(佢話同我溝通唔到無話提喎, 我已經盡量係佢面前唔提起bb, 但係....), 而且離我越嚟越遠....呢段友情係由我大肚開始慢慢消失 (當時每當我提起咩唔舒服, 99點對我, 個c6點對我, 佢就會幫佢哋講說話, 當時我好唔like, 覺得佢無係我立場睇, 我可能語氣差咗...就係咁,久而久之, 佢就無再過問我bb的野), 但係我生完之後及做番野, 我有搵佢, 有同佢講sorry, 有同佢講我好珍惜呢段友情, 但係我覺得佢已經唔同以前, 好似兩個世界咁, 呢d係咪就叫做大家踏入唔同既階段, 所以身邊就會出現唔同既朋友呢...真係好唔開心, 本來一個知心既朋友, 而家變成普通到不得了既朋友... (我真係好想保留呢段咁真貴既友情 )


男爵府

積分: 6650

好媽媽勳章


1634#
發表於 10-4-27 11:45 |只看該作者
喂喂,

咁未好囉, 你HB咁細心(煮埋飯洗埋碗, 仲喺我沖涼既時候氹埋Nicole瞓), 如果你覺得HB有少少缺點都唔緊要喇, 做人係唔會完美架嘛!

原帖由 carrie0106 於 10-4-27 11:31 發表
移家唔嬲lu, 好彩尋晚個C6煮埋飯洗埋碗, 仲喺我沖涼既時候氹埋Nicole瞓, 我只係洗奶樽跟住就瞓, 不過我怕傳染比nicole所以尋晚我瞓廳...
][img]


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1635#
發表於 10-4-27 11:53 |只看該作者
呢d哥哥仔真係好難搵, 我勸你唔好再動不動動肝火, 唔好郁d就死佬前死佬後嘞, 唔係的話, 可能哥哥仔會比人搶咗的, 到時你會後悔莫及, 唔係嚇你, 係勸你咋....小心不聽老人言, 吃虧在眼前呀!!

可能你仲後身啦, 比較火, 但都要學下平心靜氣!!

原帖由 carrie0106 於 10-4-27 11:31 發表
移家唔嬲lu, 好彩尋晚個C6煮埋飯洗埋碗, 仲喺我沖涼既時候氹埋Nicole瞓, 我只係洗奶樽跟住就瞓, 不過我怕傳染比nicole所以尋晚我瞓廳...


大宅

積分: 4035


1636#
發表於 10-4-27 12:07 |只看該作者
如果哥哥仔真係比人搶咗就慘啦, 我估冇人可以忍到我啲小姐脾氣
原帖由 cloudybobo 於 10-4-27 11:53 發表
呢d哥哥仔真係好難搵, 我勸你唔好再動不動動肝火, 唔好郁d就死佬前死佬後嘞, 唔係的話, 可能哥哥仔會比人搶咗的, 到時你會後悔莫及, 唔係嚇你, 係勸你咋....小心不聽老人言, 吃虧在眼前呀!!

可能你仲後身啦, 比較火 ...


大宅

積分: 4035


1637#
發表於 10-4-27 12:07 |只看該作者
但係有時真係好激氣, 可能我EQ低, 唔識control自己!
原帖由 Okaya 於 10-4-27 11:45 發表
喂喂,

咁未好囉, 你HB咁細心(煮埋飯洗埋碗, 仲喺我沖涼既時候氹埋Nicole瞓), 如果你覺得HB有少少缺點都唔緊要喇, 做人係唔會完美架嘛!


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1638#
發表於 10-4-27 12:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1639#
發表於 10-4-27 12:50 |只看該作者
今日仲未見leung-baby同埋cacathepanda打咭喎, 發生咩事???


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1640#
發表於 10-4-27 12:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo