Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
JC, canau :
晴晴邊有咁叻呀, 佢正餐都係我地餵架, 餵到大半就要自己but, but到天一半地一半, 唔俾佢but就發老皮
mevlinma & banana ma呢排都無浦頭, 唔知佢地lun池唔lun池呢 ?
jojo, pakpakmami :
荷花d野出名貴, 所以我都好少去果度買野
pakpakmami :
你囝既豬仔身形真係好正呀, 真係好想mit佢 & 咬佢呀
晴晴都未試過咁豬仔架, only得塊面咋
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P