在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1621#
發表於 04-6-4 10:52 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
Of course the delviery cost is very high, I order one log (around 4-5 VCD) for Justin... long time ago..But the Singapore 大眾has most update version.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


1622#
發表於 04-6-4 11:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

morning!
各位靚媽,
係唔係星期三去"lun池"姐????

jojo,
我睇到你張table & chairs啦....我個日係sogo見到我都想買丫,因為都覺得幾好丫,不過我隻衰佬話第日先買bor!所以無買到囉......不過sogo賣$149(一set) 呀,平過"荷瓜"bor


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1623#
發表於 04-6-4 11:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMii,
Sogo都有個張
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 5962


1624#
發表於 04-6-4 11:50 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,

check pm


男爵府

積分: 7290


1625#
發表於 04-6-4 12:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
I am OK on that day. (9 Jun 04)

PakPak's picture is younger and younger.
canau


男爵府

積分: 8348


1626#
發表於 04-6-4 12:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
係呀, wed"lun池"呀, 老地方麻

sogo咁平 ?? 搞到我又想去昅昅tim

你囝幅大頭相好抵打呀, 我好想咬佢隻手臂呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1627#
發表於 04-6-4 12:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
any things bought from Jusco ah?
canau


男爵府

積分: 8348


1628#
發表於 04-6-4 12:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
買左1個奶咀 & 開奶茶咋
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1629#
發表於 04-6-4 12:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[quote]
JoJo 寫道:
PakPakMaMii,
Sogo都有個張


大宅

積分: 3479


1630#
發表於 04-6-4 12:52 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,canau,
我見晴晴咁好肉....咁我咪換張pakpak既"連偶相"出黎襯返晴晴囉... ,呢張係6個月時影架....我真係好懷念佢既"連偶手臂"&"米之連"身形架嗎... :-P


男爵府

積分: 5962


1631#
發表於 04-6-4 14:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
我個仔從來都未試過"連偶手臂"&"米之連"身形,以前成比人話佢"un",其實佢都有中碼size. 莫耐何~~

lokching,
晴晴咁叻自己"but"飯食

我地9/6(wed)有幾多個蒲頭呀, JC, canau, jojo, pakpakmami, lokching.

M&M ma & 蕉媽 唔知佢來唔來呢.


男爵府

積分: 8348


1632#
發表於 04-6-4 14:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC, canau :
晴晴邊有咁叻呀, 佢正餐都係我地餵架, 餵到大半就要自己but, but到天一半地一半, 唔俾佢but就發老皮

mevlinma & banana ma呢排都無浦頭, 唔知佢地lun池唔lun池呢 ?

jojo, pakpakmami :
荷花d野出名貴, 所以我都好少去果度買野

pakpakmami :
你囝既豬仔身形真係好正呀, 真係好想mit佢 & 咬佢呀
晴晴都未試過咁豬仔架, only得塊面咋
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1633#
發表於 04-6-4 14:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
唔係唔信你, 而係想Clarify清楚呀. 因為呢隻
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1634#
發表於 04-6-4 14:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
算啦!但求無事無干就OK!
canau


大宅

積分: 3479


1635#
發表於 04-6-4 17:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,lokching,
以前既身形已經過左啦,依家想mit都無乜肉比你mit啦...所以要留返黎mit 晴晴....

jojo,
嘩...你d料散得咁快...到我想買咩無晒囉 ........hehe....不過講明先...因為我去之前係1/6係sogo既big sale 丫..依家唔知係唔係架...


大宅

積分: 2155


1636#
發表於 04-6-4 18:50 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC 寫道:
我地9/6(wed)有幾多個蒲頭呀, JC, canau, jojo, pakpakmami, lokching..


我地9/6(wed)有幾多個蒲頭呀, JC, canau, jojo, pakpakmami, lokching, 蕉媽

Canau~我個日拎埋份雜誌比你呀


男爵府

積分: 5962


1637#
發表於 04-6-4 19:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽 寫道:
我地9/6(wed)有幾多個蒲頭呀, JC, canau, jojo, pakpakmami, lokching, 蕉媽

lokching,
咁又麻煩你book 位啦, 腥橋
該用戶已被刪除

1638#
發表於 04-6-4 21:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8348


1639#
發表於 04-6-5 09:24 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
book位唔麻煩, 舉手之勞姐

pakpakmami :
sogo既big sales過左, 我諗依家未必有咁平lu
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1640#
發表於 04-6-5 11:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
JC :
book位唔麻煩, 舉手之勞姐

pakpakmami :
sogo既big sales過左, 我諗依家未必有咁平lu


lokching,
你今日long week???要返工既 .....
sogo big sales完左啦..不過唔知仲有無呢??我依家唸唸下都想買呀....好後悔個日無買呀 :-x ..如果我今晚有時間再去睇下先,如有就買,幫你留多套好唔好???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo