跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 983


1661#
發表於 09-9-24 10:37 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-24 10:33 發表



我都係呀 ~~~ 由 9 點到家鎮, 佢郁左 5 次 lu ~~~ 哈哈!我數住呀 ~~~


勁喎...你真係有數喎...
我由9點到10.30 阿B都郁左6次啦 ^^


大宅

積分: 1139


1662#
發表於 09-9-24 10:41 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-24 10:33 發表



我都係呀 ~~~ 由 9 點到家鎮, 佢郁左 5 次 lu ~~~ 哈哈!我數住呀 ~~~


吓? 9點到而家先郁得5次? 我個仔一日郁唔停, 我冇認真咁數過佢, 但起碼一日過百次, 真係唔係誇張, 我仲以為咁樣係正常........ 我甚至覺得佢係唔需要休息, 我一開眼就feel到佢郁幾下, 我唔郁佢又唔郁, 我一轉身佢就郁...... 想問下其他媽咪bb一日平均郁得多唔多呢?


大宅

積分: 2522


1663#
發表於 09-9-24 10:42 |只看該作者
係會架, 有d重nut到m字頭, 不過之後一年到會生番ge

原帖由 gobby926 於 09-9-23 23:44 發表

掉好多頭髮--唔會掛~


大宅

積分: 2522


1664#
發表於 09-9-24 10:44 |只看該作者
請問有無mami填左惠氏但係無收過電話及禮品哩, 我mud都無收, 已經填左form成個月啦.


別墅

積分: 729


1665#
發表於 09-9-24 10:49 |只看該作者
B型Lin球菌既result出左喇, 我都係帶有呢隻菌呀, 私家開左一個禮拜抗生素俾我食, 同埋佢話作動果時要打支針......


禁止訪問

積分: 2556


1666#
發表於 09-9-24 10:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2522


1667#
發表於 09-9-24 10:50 |只看該作者
其實我都無數, 醫院又無叫我數wor, 不過數唔數都唔緊要, 我個係naughty b, 由朝yuk到半夜都得:lol :lol :lol , 好奇怪, 講開, 唔知點解我一路都係醫院做檢查, 未叫過我去健康院.

原帖由 TOBYYAN 於 09-9-24 10:33 發表



我都係呀 ~~~ 由 9 點到家鎮, 佢郁左 5 次 lu ~~~ 哈哈!我數住呀 ~~~


禁止訪問

積分: 2556


1668#
發表於 09-9-24 10:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2556


1669#
發表於 09-9-24 10:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2522


1670#
發表於 09-9-24 10:52 |只看該作者
佢地連個餐前bread都好好味, 最衰我屋企附近無, 所有唔係成日有得食.

原帖由 小金旦 於 09-9-24 10:28 發表
outback蟹餅, yummy!! 諗起都想食呀..........


別墅

積分: 983


1671#
發表於 09-9-24 10:53 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-9-24 10:49 發表
B型Lin球菌既result出左喇, 我都係帶有呢隻菌呀, 私家開左一個禮拜抗生素俾我食, 同埋佢話作動果時要打支針......


咁快可以check架啦? 唔係要36w先check得架咩??


大宅

積分: 1139


1672#
發表於 09-9-24 10:55 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-24 10:51 發表



可能仔會勁 d 掛, 同埋佢連續郁我地都 count 一次嫁咋!隔3-5分鐘之後再郁先再count 第 2 次!所以我覺得差唔多啦!如果郁一次就當一下既, 咁我個女都幾勁既!哈哈! ...


哦!! 明白!
咁我再留意下佢先!
今日真係好tired呀, 尋晚瞓得好差!


大宅

積分: 2522


1673#
發表於 09-9-24 10:55 |只看該作者
me 2, 有時郁到我有d唔係好舒服tim呀, 上次有個mami話可能係個胎燥熱wor

原帖由 hurley 於 09-9-24 10:41 發表


吓? 9點到而家先郁得5次? 我個仔一日郁唔停, 我冇認真咁數過佢, 但起碼一日過百次, 真係唔係誇張, 我仲以為咁樣係正常........ 我甚至覺得佢係唔需要休息, 我一開眼就feel到佢郁幾下, 我唔郁佢又唔郁, 我一轉身佢 ...


大宅

積分: 1139


1674#
發表於 09-9-24 10:56 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-24 10:52 發表



e .... 似乎 e隻菌都幾易中招喎!我要下個月16號先返 c+ 驗呀!成日都覺得到時36wk, 要知個 result 唔知等幾耐, 到時 d 藥都未食哂阿 b 就等唔切出世都幾麻煩!哈哈! ...


係啦!
唔知有冇徵召既呢, 我尋日去覆診又唔記得問醫生駛唔駛驗!


別墅

積分: 729


1675#
發表於 09-9-24 10:56 |只看該作者
我聽多數都話36周先check, 不過我同醫生講我上胎37周幾就出左世, 會唔會食唔切藥? 跟住上次33周覆診私家就主動話幫我check, 我又無問咁早check得唔得, 廢事好似挑戰個醫生咁, 佢叫我check就check lor, haha!!!

原帖由 ~JackCon~ 於 09-9-24 10:53 發表


咁快可以check架啦? 唔係要36w先check得架咩??


別墅

積分: 729


1676#
發表於 09-9-24 10:57 |只看該作者
係架, 我唔check都唔知自己有..........

原帖由 hurley 於 09-9-24 10:56 發表


係啦!
唔知有冇徵召既呢, 我尋日去覆診又唔記得問醫生駛唔駛驗!


大宅

積分: 1139


1677#
發表於 09-9-24 10:57 |只看該作者
原帖由 deborahk 於 09-9-24 10:55 發表
me 2, 有時郁到我有d唔係好舒服tim呀, 上次有個mami話可能係個胎燥熱wor


即係郁得多係因為個胎燥熱?
咁點搞呀?


別墅

積分: 729


1678#
發表於 09-9-24 10:58 |只看該作者
咁即係郁得太多就因為胎燥???

原帖由 deborahk 於 09-9-24 10:55 發表
me 2, 有時郁到我有d唔係好舒服tim呀, 上次有個mami話可能係個胎燥熱wor


大宅

積分: 1139


1679#
發表於 09-9-24 10:59 |只看該作者
嘩! 呢一下, 佢郁咗成分鐘都有, 係唔停, 而家仲未郁完....... 搞咩呀?


別墅

積分: 983


1680#
發表於 09-9-24 10:59 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-9-24 10:56 發表
我聽多數都話36周先check, 不過我同醫生講我上胎37周幾就出左世, 會唔會食唔切藥? 跟住上次33周覆診私家就主動話幫我check, 我又無問咁早check得唔得, 廢事好似挑戰個醫生咁, 佢叫我check就check lor, haha!!!

...


我都覺得早d check會好d...因為係既都可以早d食定藥麻...我上次31w去c+...佢話36w check...所以我打算呢緊睇c+再book會book 36w囉...

不過我都有d擔心阿b會唔會早左出世...咁到時就唔知點好啦...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo