在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8348


1661#
發表於 04-6-7 11:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma :
點解咁架, 咁仲搞唔搞得成呀 ?

vc :
係咩 ? 我老人痴呆呀
得閒多d上黎chat啦, 你係邊樹返工架 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1662#
發表於 04-6-7 11:08 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

morning....

melvinma,
咩庶咁唔"合皮"姐.....wed(9/6)出黎吐下苦水啦....唔好唔開心啦....

jojo,lokching,
我上星期weekend無去到sogo丫......所以咩無睇到table & chairs,不過今晚可能可能...會去昅下...再返黎報告啦.

vc,
你(9/6wed.)出唔出黎一齊lun池丫.....1:00pm????


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1663#
發表於 04-6-7 11:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我一定裝, 仲會話埋比佢知, 等佢知訂呀..

canau,
Thanks for your blessing, 希望唔會嘔血啦

melvinma,
點解咁家..... 你咁好人都會比人講.. 而家攪得成嗎.. 6月9日出黎再傾呀..

vc,
係.. 我都失左憶呀.. 多d 上黎傾呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 4167


1664#
發表於 04-6-7 11:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakma, 係個星期吾得啦! sat咪同你講左今個星期會陪我老媽去買野... 下次啦!!  


大宅

積分: 3479


1665#
發表於 04-6-7 11:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


vc,
oh...係噃!我老人家無記性丫嗎...唔好怪我啦...


男爵府

積分: 7290


1666#
發表於 04-6-7 11:37 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
what happen? sorry that i did not update the news.

JoJo,
please let me know if you need further info.

vc,
welcome.
canau


男爵府

積分: 5962


1667#
發表於 04-6-7 13:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
你攪乜呀,在心聲果邊做"頭條"咁激,果邊有D好麻煩既人(我個人感覺), wed出來呻下la.

JoJo,
咁你有無備課

lokching,
唔該哂.


男爵府

積分: 7290


1668#
發表於 04-6-7 14:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
非常同意,所以我只看不感搭咀.
我看了melvinma留言,沒有什麼特別,不知是否那位媽媽激動左!
想問下妳囝囝肯唔肯食晚飯,我囡囡晚飯吃得小,只喜歡吃魚及飲湯,不肯吃菜及豆(由今天四月開始).
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1669#
發表於 04-6-7 15:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
你係講我有冇諗定教佢乜呀..我一早已整好個工作時間表.. 佢黎到咪照教佢囉.. 仲有我收晒風知道d 印印有d 係一布走天涯 (一塊布抺
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1670#
發表於 04-6-7 15:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc, canau, melvinma :
我都覺得bk呢排好多人now交, 我覺得係來者不善, 有心搞事, 所以我都唔會搭咀

canau :
晴晴呢幾個月都係唔係好肯食粥, 試過煮通粉, 麵, 都興趣不大, 好耐以前都食一碗滿既粥, 依家食到大半我已心滿已足啦, 有時佢唔肯食粥, 我唯有俾奶佢食, 佢又飲晒wo, 真係無佢孚 :-(
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1671#
發表於 04-6-7 15:52 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
晴晴會否出牙呢. 因為俊廷而家出緊4隻臼齒啦..我發現佢一出牙個排我會好慘, 因為佢半夜會喊醒家.. :-( :-(
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


1672#
發表於 04-6-7 16:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
有些人還用不同身份撩交....
試下煮'林'D飯給晴晴,可能她巳吃到'悶'晒!
可以試下:字母粉,上海麵,魚蓉麵(麵鋪及超市有售)
canau


大宅

積分: 3479


1673#
發表於 04-6-7 16:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
其實晴晴鐘意飲奶咪比佢飲奶囉,佢唔想食其他野,我唸真係有機會出牙,不過我個仔之前都試過唔想食野架啦,但個個都話唔駛迫佢地! 不過又係bor,過一排胃口又好返d囉,見到咩都想食.....

lokching,canau,
點解BK友要"嗌交"既 ,因為我都無留意其他topic,所以咩都唔知丫.... 唉!好拾添 :-P


男爵府

積分: 8348


1674#
發表於 04-6-7 16:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
我諗佢係食到悶, 但字母粉 & 上海麵都煮過, 佢都麻麻, 我覺得佢好似厭食 :-(

jojo :
我覺得唔關出牙事, 我睇過唔覺佢有牙出緊
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


1675#
發表於 04-6-7 16:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
總之正餐佢就唔願食, 垃什野就停唔到口, 你話死唔死 :-(

真係唔知點解d人會嗌交架, 可能心理變態
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1676#
發表於 04-6-7 17:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
有時見到怪話題就去八下

lokching,
唔好俾咁多垃什野佢食,等佢明白依時用膳.(雖然我都知有難度).肚餓就俾生果及麥皮佢食.有些媽媽話食左司各脫橙味魚肝油會開胃些,妳又試下.(我囡囡無開胃到! :-( )
canau


男爵府

積分: 8348


1677#
發表於 04-6-7 17:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
我都好少俾垃什野佢食架啦....
魚肝油有俾呀, 但唔見佢開胃wor :-(
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


1678#
發表於 04-6-7 21:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
無計,慢慢來.
canau


男爵府

積分: 5962


1679#
發表於 04-6-7 22:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
我個仔通常都係病至無胃口,佢而家仲成日叫食糖,其實我只係比kawaii既vitamin c 比佢當糖食,有時一訓醒就叫食糖.
我有時煮麥片,通粉,米粉,佢仲好喜歡食肉,餐餐都話要肉肉,有時都會話唔食菜架,我唔理佢照put埋落d飯到要佢食.
不過每個小朋友久唔久都會厭食一排架啦.
我今日見到有mama話食左司各脫之後亞仔開胃左喎.

我個仔上星期睇醫生磅重,都仲唔過30磅呀,不過我覺得佢高左少少.

我都係只睇不會留言,話一個唔小心比佢睇中左就有排煩.佢地d詞鋒好銳利,掂不得.


男爵府

積分: 5962


1680#
發表於 04-6-7 22:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
咁你都好醒,佢地真係好求其.我朋友講,佢家姐個工人連壞雞蛋都唔識分,照煎比佢個姨甥女食,好在個細既食落有異味無食到,但個工人就照食,真係唔知佢有無肚痛. :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo