跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 729


1681#
發表於 09-9-24 10:59 |只看該作者
係囉, 我自己最近就要去到tst啦..... 唔就腳!!!

原帖由 deborahk 於 09-9-24 10:52 發表
佢地連個餐前bread都好好味, 最衰我屋企附近無, 所有唔係成日有得食.


別墅

積分: 983


1682#
發表於 09-9-24 11:00 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-24 10:59 發表
嘩! 呢一下, 佢郁咗成分鐘都有, 係唔停, 而家仲未郁完....... 搞咩呀?


我都覺阿b有時郁好耐都唔停....


大宅

積分: 3899


1683#
發表於 09-9-24 11:01 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:33 發表


唉... d頭髮好唔掂, 兩個月巳長咗好多, 又好亂. 髮型師都係咁講, 個背面啲頭髮 hill 起哂. 我話完全 control 唔到啲 hair, 無眼睇. 新個髮型只係 cut 短1吋, 但唔好睇, 希望可以 keep 到生啦.

真係好掛住以 ...


我打算10月頭剪多次先生,驚生完有排唔出得街呀。不過我覺得以家由張洗頭椅到gut 起好難呀,因無咩位借力...


別墅

積分: 729


1684#
發表於 09-9-24 11:02 |只看該作者
不過呢種菌係陰道架, 如果開刀就無影響ge........

原帖由 ~JackCon~ 於 09-9-24 10:59 發表


我都覺得早d check會好d...因為係既都可以早d食定藥麻...我上次31w去c+...佢話36w check...所以我打算呢緊睇c+再book會book 36w囉...

不過我都有d擔心阿b會唔會早左出世...咁到時就唔知點好啦... ...


別墅

積分: 729


1685#
發表於 09-9-24 11:03 |只看該作者
係呀係呀, 上果下又驚用錯力扯親個肚, 唔知會唔會影響左BB個胎位喎........

原帖由 jojodic 於 09-9-24 11:01 發表


我打算10月頭剪多次先生,驚生完有排唔出得街呀。不過我覺得以家由張洗頭椅到gut 起好難呀,因無咩位借力...


大宅

積分: 2522


1686#
發表於 09-9-24 11:07 |只看該作者
我其實都唔係好知, 不過我本身都係燥底, 而家我地都8個月, 可以食涼野, 或者食番d涼野清吓熱lor, 我之前有fd講可以煲苦瓜黃豆排骨燙, 苦瓜去熱得黎又正氣, 黃豆就有豐富既蛋白質, 飲左對bb既skin好好wor, 講開, 我今個星期都煲先.

不過我上星期買左純芝麻粉, 諗住自己煲芝麻糊, 點知我媽話好燥架wor, 攪到我即刻放慢又唔整住.

原帖由 hurley 於 09-9-24 10:57 發表


即係郁得多係因為個胎燥熱?
咁點搞呀?


大宅

積分: 3899


1687#
發表於 09-9-24 11:08 |只看該作者
原帖由 deborahk 於 09-9-24 10:42 發表
係會架, 有d重nut到m字頭, 不過之後一年到會生番ge



唔好呀,我好多頭髪架,如果咁nut 法,執頭髮都有排煩呀....


大宅

積分: 2522


1688#
發表於 09-9-24 11:08 |只看該作者
:lol :lol :lol , 佢知媽咪講緊佢, 咪示威lor

原帖由 hurley 於 09-9-24 10:59 發表
嘩! 呢一下, 佢郁咗成分鐘都有, 係唔停, 而家仲未郁完....... 搞咩呀?


大宅

積分: 1032


1689#
發表於 09-9-24 11:13 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-24 10:41 發表


吓? 9點到而家先郁得5次? 我個仔一日郁唔停, 我冇認真咁數過佢, 但起碼一日過百次, 真係唔係誇張, 我仲以為咁樣係正常........ 我甚至覺得佢係唔需要休息, 我一開眼就feel到佢郁幾下, 我唔郁佢又唔郁, 我一轉身佢 ...


係啊。。。我成日懷疑佢唔使訓嘎,冇時停,有時仲踢到我好痛。我老公擺左部blackberry嚮我個肚度,俾佢一腳伸左落地


大宅

積分: 3899


1690#
發表於 09-9-24 11:14 |只看該作者
原帖由 deborahk 於 09-9-24 10:55 發表
me 2, 有時郁到我有d唔係好舒服tim呀, 上次有個mami話可能係個胎燥熱wor



個mami 係我呀 haha ,我知燥時個BB會郁多D因我上次睇中醫時醫師話架。不過我覺得又唔可以掉轉頭推測BB一郁得多就代表燥,因燥時你自己都會覺得好口乾,心情好煩,瞓都好差架。


大宅

積分: 2419


1691#
發表於 09-9-24 11:15 |只看該作者
係唔係如果我已經係打算開刀就可以唔check?

原帖由 小金旦 於 09-9-24 11:02 發表
不過呢種菌係陰道架, 如果開刀就無影響ge........


大宅

積分: 2522


1692#
發表於 09-9-24 11:17 |只看該作者
多咪好lor, 有quota, nut左都唔覺, 如果頭髮薄, nut都見到頭yuk就難睇c.

原帖由 jojodic 於 09-9-24 11:08 發表


唔好呀,我好多頭髪架,如果咁nut 法,執頭髮都有排煩呀....


大宅

積分: 3487


1693#
發表於 09-9-24 11:17 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-24 10:41 發表


吓? 9點到而家先郁得5次? 我個仔一日郁唔停, 我冇認真咁數過佢, 但起碼一日過百次, 真係唔係誇張, 我仲以為咁樣係正常........ 我甚至覺得佢係唔需要休息, 我一開眼就feel到佢郁幾下, 我唔郁佢又唔郁, 我一轉身佢 ...


睇書話個個BB都唔同, 有D文靜有D活潑~
我個就每日固定時間, 下數都日日差唔多, 佢個鐘好準下, 希望將來都咁乖~


大宅

積分: 2419


1694#
發表於 09-9-24 11:18 |只看該作者
書仔講BB其實90%係訓緊的~不過訓緊都可以踢者~~hahahaha
原帖由 mrstamky 於 09-9-24 11:13 發表


係啊。。。我成日懷疑佢唔使訓嘎,冇時停,有時仲踢到我好痛。我老公擺左部blackberry嚮我個肚度,俾佢一腳伸左落地


大宅

積分: 4922


1695#
發表於 09-9-24 11:18 |只看該作者
原帖由 hobby 於 09-9-23 11:17 PM 發表
我都入咗FB啦, my name is Cathy Lee


你張相系點架?


大宅

積分: 4922


1696#
發表於 09-9-24 11:20 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-23 11:40 PM 發表
我淨係好想可以染番黑個頭。。。依家兩截色好肉酸


我都想啊。。但系又要等小B出咗細先得。。


大宅

積分: 1032


1697#
發表於 09-9-24 11:21 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-24 11:14 發表


個mami 係我呀 haha ,我知燥時個BB會郁多D因我上次睇中醫時醫師話架。不過我覺得又唔可以掉轉頭推測BB一郁得多就代表燥,因燥時你自己都會覺得好口乾,心情好煩,瞓都好差架。 ...


huh...我一晚(上床後計)要飲成500ml水,跟住成日要落床去廁所(可能一晚5,6次),訓得勁差,3,4點訓著,8,9點就醒。。。其實由有左開始就訓得唔好,e+越來越差,好驚訓得唔好bb唔長肉


大宅

積分: 4922


1698#
發表於 09-9-24 11:22 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-24 09:42 AM 發表
BABIE_S : ...你都無 add 我既 .... 我係 fb 都係toby 呀, toby cheng, 張相同 e 張都係一樣嫁咋!

haha..sorry sorry~ arm arm add 咗啦~ 你accept la~。。。呵呵


大宅

積分: 4922


1699#
發表於 09-9-24 11:23 |只看該作者
原帖由 deborahk 於 09-9-24 10:20 AM 發表
去outback, 好好味.


我都系咁lum...但系邊間分店好D架?


大宅

積分: 1139


1700#
發表於 09-9-24 11:25 |只看該作者
原帖由 deborahk 於 09-9-24 11:08 發表
:lol :lol :lol , 佢知媽咪講緊佢, 咪示威lor


有可能嫁, 佢真係好八卦, 有時我send sms俾daddy, 佢都係郁唔停, 唔知係巧合定咩, 係咪我响度諗咩佢都知呢? 但其實佢應該好多嘢都唔明嫁喎.......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo