立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10982
原帖由 daidaianna 於 09-11-18 15:08 發表 佢一手點拎兩個樽呀? 係咪左手前臂壓住左邊個樽, 左手再揸住右邊隻樽?
禁止訪問
積分: 3887
原帖由 彩媽 於 09-11-19 02:14 發表 如果用佢出世體重計,佢就真係重得少DD。但係佢2個月都重成3LBS都5錯。慢慢黎啦~!唯有少食多餐。
大宅
積分: 2178
原帖由 hachaimami 於 09-11-19 05:56 發表 呢幾日又拎重野返工 又胸痛 又半夜起身泵奶... 又要返工時鼠去泵奶... 連d同事都話我無以前活潑... 好攰呀 希望頂到去聖誕... 你地想頂到幾時... ...
複式洋房
積分: 133
侯爵府
積分: 21324
原帖由 彩媽 於 09-11-19 01:49 發表 我亞細早1-2WEEKS 已經加到180M.
原帖由 hachaimami 於 09-11-19 02:01 發表 主要係工人姐姐and99辛苦.. 我係打完當晚擔心才起身睇佢...
原帖由 hachaimami 於 09-11-19 02:02 發表 係... 佢可以改簿... 我地教書... 佢改一疊面不改容...好勁
原帖由 彩媽 於 09-11-19 15:00 發表 係呀~!睇你地D BB 食量~我就覺得亞細好大食啦~!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy