跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


1761#
發表於 09-11-19 21:35 |只看該作者
今晚呀仔chur左4OZ呀...平時佢3OZ都食唔哂架...
我估係6星期既猛長期緣故...
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


男爵府

積分: 7398


1762#
發表於 09-11-19 22:32 |只看該作者
b女我星期一返健康院打肺鏈, 11月30日才去c+打5合1和食輪狀. 我星期一返工, 所以都係c6+亞媽帶b女去打咋, 我都想去陪下b女, 但第一日返工, 重係新工添, 所以無法啦~ 希望b女唔好扭計啦~

原帖由 Fusby 於 09-11-19 21:05 發表


我個仔下星期一會去打針...希望佢瞓多d (好過扭計)...


男爵府

積分: 7398


1763#
發表於 09-11-19 22:43 |只看該作者
請問返咗工, 起公司泵奶的媽媽, 有咩要帶和注意呢?

因新工唔知環境, 所以作最壞打算係响洗手間泵, 一到lunch time就去泵, 除了奶泵, 泵奶樽, 冰種. 如公司係無雪櫃, 你估只係用冰種維持到放工, 可以嗎?


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1764#
發表於 09-11-19 23:02 |只看該作者
原帖由 彩媽 於 09-11-19 18:54 發表

似乎飯飯同亞細差不多大食喎~!亞細佢都係食6安。最少都頂到3個鐘多D。
我飯飯頂唔到3個鐘.....你6安人奶呀?


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1765#
發表於 09-11-19 23:03 |只看該作者
原帖由 hachaimami 於 09-11-19 21:02 發表


咁擦得,想當初你真不應該俾3安咁少俾佢....
想當初我比3安仲比醫生鬧.....醫生傻架.....唔比飽飯BB食....


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1766#
發表於 09-11-19 23:08 |只看該作者
原帖由 MY0909 於 09-11-19 22:43 發表
請問返咗工, 起公司泵奶的媽媽, 有咩要帶和注意呢?

因新工唔知環境, 所以作最壞打算係响洗手間泵, 一到lunch time就去泵, 除了奶泵, 泵奶樽, 冰種. 如公司係無雪櫃, 你估只係用冰種維持到放工, 可以嗎? ...
記住帶埋枝NIPPLE CREAM 呀...你好似唔係用MEDELA PURELAN....如果冇雪櫃, 咁個袋最好多D冰種迫住晒D奶樽咁囉, 感覺上 D 奶好似會 KEEP 凍D??? 試下一日睇下點先....


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1767#
發表於 09-11-19 23:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1768#
發表於 09-11-19 23:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1769#
發表於 09-11-19 23:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1770#
發表於 09-11-19 23:47 |只看該作者
原帖由 彩媽 於 09-11-19 23:33 發表

實在太勁啦~!
我唸個個媽媽泵奶時都係做下其他野, 唔係會好悶...望住泵奶的話好大壓力架....我LUNCH 時就一路食飯一路泵, 再上埋網同FUSBY CHAT, 順便睇埋雜誌, 多D野做下, 泵都泵得多D...之前返工食LUNCH係TOILET 泵, 我都帶本雜誌入去睇, 因為我發覺望住個泵泵, 少奶出D...


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1771#
發表於 09-11-19 23:49 |只看該作者
原帖由 彩媽 於 09-11-19 23:41 發表

2樣都係~奶粉起碼4個鐘~!
好勁喎, 捱到4個鐘, 我飯飯唔得呀...


大宅

積分: 2388


1772#
發表於 09-11-20 00:11 |只看該作者
BB食完奶掃到風但都會久不久嘔一兩啖奶,有時食完一餐嘔幾次,有無人知點解?


大宅

積分: 2388


1773#
發表於 09-11-20 00:14 |只看該作者
其實BB係咪會知道飽就唔食?我成日怕bb係食得多所以嘔


大宅

積分: 2388


1774#
發表於 09-11-20 00:15 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 09-11-19 21:35 發表
今晚呀仔chur左4OZ呀...平時佢3OZ都食唔哂架...
我估係6星期既猛長期緣故...


猛長期是什麼


別墅

積分: 854


1775#
發表於 09-11-20 00:17 |只看該作者
乳線塞左 again


10/09 2.87kg  06/10 3.74kg  24/10 4.70kg
03/11 5.24kg  08/12 6.50kg  12/01 7.22kg


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1776#
發表於 09-11-20 00:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4484

好媽媽勳章 畀面勳章


1777#
發表於 09-11-20 00:54 |只看該作者
原帖由 TallBBMa 於 09-11-20 00:14 發表
其實BB係咪會知道飽就唔食?我成日怕bb係食得多所以嘔

我個b次次嘔奶都係飽得滯都仲要食所以嘔


男爵府

積分: 5027

好媽媽勳章


1778#
發表於 09-11-20 00:54 |只看該作者
母乳版度有講架~
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=141185&extra=page%3D1&page=1

"新生兒頭幾個月裏,總有頻繁哺乳的時候,他將這樣的孩子昵稱爲“馬拉松運動員”。這是因爲他正在經歷一個“猛長期”。一般來說,“猛長期”出現在三個星期、六個星期、三個月和六個月左右。這時嬰兒所需要的養分比較多,他就通過頻繁吸吮來刺激母親製造更多的乳汁。在這種時候,堅持勤餵幾天,一旦乳汁分泌量達到寶寶的要求,他的吸吮自然會降低頻繁程度。"

原帖由 TallBBMa 於 09-11-20 00:15 發表


猛長期是什麼
參迎光臨我個Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/siumicmui


大宅

積分: 2388


1779#
發表於 09-11-20 01:26 |只看該作者
原帖由 daidaianna 於 09-11-20 00:54 發表

我個b次次嘔奶都係飽得滯都仲要食所以嘔



咁點知佢食得夠但仲要食定係真係餓?


大宅

積分: 2388


1780#
發表於 09-11-20 01:27 |只看該作者
原帖由 siumicmui 於 09-11-20 00:54 發表
母乳版度有講架~
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=141185&extra=page%3D1&page=1

"新生兒頭幾個月裏,總有頻繁哺乳的時候,他將這樣的孩子昵稱爲“馬拉松運動員”。這是因爲他正在經歷一個“猛長期” ...


猛長期just for 母乳?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo