自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1761#
發表於 04-11-20 18:17 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

konekobb, miffy:

哎呀~~~走咗雞添....見你地唔到....不過唔緊要, 一於下次努力.... :evil: :mrgreen:

另外: 我有問題想請教大家:

1) HMT moms 當中有冇天主教徒媽咪? 我想第日搬嚟HMT之後開始帶大彥去返主日教之再受洗, 其實我老公係 Catholics, 我地原可以俾大細彥因爸爸關係受洗, 但我又唔想, 我想等佢地自己接觸主先, 先再去受洗, 不過因為我自己唔係教徒, 所以唔係好知"定", 而我老公就係因為佢媽咪係佢先入埋教, 查實佢係超級唔虔誠個隻~~ 所以我地都係乜都唔知...

2) 請問有冇人知附近邊度有窗花做? 我想就咁響附近揾嘛~~不過揾唔到~~



子爵府

積分: 10600


1762#
發表於 04-11-20 23:13 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

嘩! 我仲懞懞吓! 搬咗入嚟都唔知添!

彥彥媽咪,
其實我都唔敢定, 你或者可以試吓去何文田邨睇吓有冇做窗花! 再唔係我諗出旺角就實有, 選擇仲多啲添!


別墅

積分: 513


1763#
發表於 04-11-21 15:16 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

彥彥媽咪:
我屋企d窗花起旺角做, 你唔駛去門市架, 佢地會上門度尺, 收幾佰蚊度尺連安裝費, 每隻窗花只要幾十蚊, 你打個電話去問下, 但係我唔見左個電話 (1083: 港龍铝窗工程咁上下, 位置起旺角砵籣街左右), 不過叫佢上門就一定要比度尺費, 師父會買埋d色版上離, 希望幫到你啦。
Wendysoft ^_^' 做媽咪真係好辛苦!


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1764#
發表於 04-11-21 15:21 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Wendysoft, cyrusmum

Thanks for the info ar..let me go to Mongkok asap to see see sin~~





伯爵府

積分: 17948


1765#
發表於 04-11-22 09:25 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Good morning
我搵佐兩日先知我地搬佐屋

Miffy
恭喜妳,成為何文田街坊,妳要想下整D防蚊設施,例如加沙窗 or 加多層沙窗curtain.

琳琳已經好番哂囉,thank you.

我又要去sweet 19 cafe 見下妳地呀 如果時間OK

彥彥媽
請問妳講既英華小學係米常誠街果間呀

Konekobb
妳已經上飛機囉,旅途愉快呀

Sandy
call me la, if recevied the goods. thanks.
pooh 磁貼欠6, 30, 35


子爵府

積分: 10311


1766#
發表於 04-11-22 11:53 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Good morning all,

好耐無上o黎o勒,近排很忙,兩個小朋友又輪流病,好鬼辛苦。

Tingwai,
恭喜晒,祝BB 女健康快樂。

cheungcheung,
琳琳好番晒就好o勒,stephanie 都好番o勒。

彥彥媽咪,
Welcome to HMT。我係天主徒,我係返太子道o既St. Teresea's Church,小朋友可以返主日學o架,詳情可以打去堂區問下。


禁止訪問

積分: 30006


1767#
發表於 04-11-22 15:41 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1768#
發表於 04-11-22 22:59 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

christa:

唔該哂...我想問吓係咪去邊個堂區係要睇居住地點架? 因為我老公好懶...都唔返教會嘅...所以我地乜都唔知.. 若係咁...我見到九華個邊都有教堂噃....咁我地去唔去得?

另外, 請問你知唔知依家若我想同大彥領洗(佢依家四歲半) 係咪唔可以自動因為爸爸嘅關係而成為教徒, 而要自己去返主日學先得架...唔好意思, 咁多問題...

cheungcheung:

我個個間英華小學係o係深水步, 近富昌村, 南昌西鐵站, 唔係何文田架...

:wink:


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1769#
發表於 04-11-22 23:47 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung

依家先發現你係"王國長老" 嘩...勁~!!!!! :mrgreen: :mrgreen:

同你行個禮先!! Salute!!


子爵府

積分: 10600


1770#
發表於 04-11-23 07:27 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

琴日收到Victoria信, 收咗思翰, 不過我揀英語+普通話班, 佢哋原來只得下午至有! 所以變咗下午班!


伯爵府

積分: 17948


1771#
發表於 04-11-23 09:19 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Hi good morning

Miffy
好呀,等妳地full time ma做召習人呀。

彥彥媽
我係琴晚榮升長老,好過隱。

啊,我以為係何文田果間呀。

Cryusmum
維記實收啦,新校,琳琳都得佐啦上午班(主流班),如果全部唔收傳,我就讀維記啦。

Christa
妳去佐邊呀,唔見妳幾日。Staphaine 好番恭喜呀
pooh 磁貼欠6, 30, 35


男爵府

積分: 6599


1772#
發表於 04-11-23 14:05 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

May I join in??

GloriaChung ....... 何文田牧愛街........卓希(Enoch)(仔) 19月 返幾個playgroups
Buzz.. Buzzz... Buzzing Bee Let kids read more 讓孩子多閱讀! CLICK HERE to find bookstores 去哪裡找書?? Mainland Book Indx A Mainland Book Indx B *PART 1 , PART 2* *星加坡童書收獲*由一名可笑、瘋狂、自大無比和幼稚到極名作家寫的公開信 我的回应-->P. 223 of HERE Steps to Post Image 1. Right click on the image you want to copy 2. Choose 內容 3. If the url shown in the 內容 pop-up menu is ended with 'jpg' or 'gif' (maybe other image formats will do too), it is an image url. 4. Copy the url 5. click 'IMG' of BK message menu bar, paste the url into the pop-up box 6. click 'ENTER' Then the image will be shown in your message.


大宅

積分: 2640


1773#
發表於 04-11-23 15:34 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

GloriaChung,
歡迎!!歡迎!!歡迎你!!!!!
卓希係邊度返playgroups 呀?
你係唔係全識媽咪呢?

cheungcheung,
我想話你知....琳琳好似你呀!!!!!



[/quote]何文田媽咪樂園 Member List:

cheungcheung.. 欣圖軒 ..........琳琳:23個月..........劍鳴(n1)
TingWai.............勞校隔兩座.....beebee:24個月,囡囡:剛出世....紹邦(n1)
CHITMIMI..........???................仔:11個月..............未返學
smarties ...........御龍居...........女:2歲,仔:6個半月...基督教中心幼稚園(n1)
12355..............近法國醫院.......???........................樂基(n1)
eveane.............俊民苑..................嘉嘉:14個月...........未返學
sandylam......... 寶雲閣..............湋圖:11個月............未返學
mcdull2003.......圓頂


大宅

積分: 1424


1774#
發表於 04-11-23 15:35 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cheungcheung,

你簡直就勁到’秘’, 成為一國之長老.

GloriaChung,

Welcome you.


伯爵府

積分: 17948


1775#
發表於 04-11-23 20:14 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

sandy
唔該哂,今日太匆忙啦

多謝,我最鐘意聽話似我,但如妳見過佢爸爸,簡直係一塊餅呀。:mrgreen:

mcdull2003
我係bk玩佐幾年啦

gloriachung
妳住邊樹呀,welcome
pooh 磁貼欠6, 30, 35


子爵府

積分: 10311


1776#
發表於 04-11-24 10:22 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

各位早晨,

彥彥媽咪,
係呀,你要去番自己屋企附近o既堂區先可以攪領洗的事宜,至於幾多歲前可以領洗就唔係好記得,唔知係三歲定五歲呢,我想你要打電話問下o勒,你最近應該係華仁個堂o勒。你細仔就一定可以,因我細女。都係19個月時才領洗。其實你唔需要太擔心佢o地信唔信,領洗只是第一步,大D佢o地一樣要返主日學,認識天主耶穌,到6、7歲要初領聖體,跟住到12歲就領堅振,才可成為一個真正的天主徒,o係咁多年佢o地會對天主有所認識,佢o地可選擇信或不信。所以我o地要幫佢o地行第一步,等佢進入天主o既大家庭。唔好意思,太長氣o勒,不過你有問題都可以提出一起討論。

cheungcheung,
你好勁呀,以後都要叫你一聲cheungcheung長老o勒,我真係拍馬都追唔上呀。仲要恭喜你victoria 收o左琳琳,真係叻女。

cyrusmum,
恭喜晒,Victoria 收o左cyrus, 咁讀唔讀下午班呀?


子爵府

積分: 10600


1777#
發表於 04-11-25 00:32 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

christa,
我都未知讀唔讀, 因為都想睇埋St. Catherine收唔收佢? 如果唔收, 唔知留番係樂基好定過Victoria好? 樂基返咗幾個月, 覺得佢幾好. 而Victoria就好似多啲未知數咁, 只係會比樂基出名, 但係九龍區就唔知會點, 但就點都多人識過樂基!


男爵府

積分: 5428


1778#
發表於 04-11-25 11:16 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cyrusmum>>>見你地話去hk interview, 仲以為你地送小朋友讀維園隔離果間tim, 正奇怪點解要咁山長水遠, 原來係何文田新校, 你地知唔知d老師係新聘還是舊校調過黎, 後者好似穩鎮d

Miffy/彥彥媽媽>>>我搬到何文田兩個月, 慢慢習慣了, 雖然無mud公共交通, 但出入尖沙咀都好方便, $20-30的士就到, 最好就係同囡囡上興趣班, 近好多. 希望你地都好快適應.


子爵府

積分: 10600


1779#
發表於 04-11-25 15:25 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

KristyMum,
其實暫時對何文田新校都仲未有乜認識, 只知佢係香港區幾好, 見係九龍開新校, 咪去試一試囉! 不過佢哋係11/12都有個家長日, 我諗到時可能會認識多啲啩! 不過可惜佢哋既英普班只得下午班, 所以我都唔知讀唔讀好!

啱啱收到根德園信, 收咗思翰讀上午班. 其實啲間都十五十六, 唔知好唔好!


男爵府

積分: 5428


1780#
發表於 04-11-25 17:15 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cyrusmum>>>恭喜你囝囝入到kentville呀! 花多眼亂??? 好過無得簡丫 我建議by elimination, 最唔想果間out左先, 交兩間留位費, 睇多幾個月, 囝囝大d, 你了解囝囝的能力多d, 又多幾個月了解間學校先做final decision.

Btw, kentville 係唔係混合班? 即一年上午, 一年下午上課.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo