自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


男爵府

積分: 9260


161#
發表於 14-11-26 23:47 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我老公都試過叫我唔好返工,原因工人唔掂,一蟹不如一蟹,我跟讀書又跟到死,又要shift, 佢叫我賣左層樓,買層唔洗供嘅,就算佢冇工做都頂得住,我當然唔肯啦,做家務我情願返工,工作又唔算辛苦,鐵飯碗,高薪厚職,睬佢都傻,佢根本唔想女權當道


子爵府

積分: 10522

畀面勳章


162#
發表於 14-11-26 23:52 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我老公唔俾我返工,原因是大。 男。 人


男爵府

積分: 8990

畀面勳章


163#
發表於 14-11-26 23:53 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

可返可唔返 佢話由我決定 但我感覺佢想我出去返工多 只係我唔捨得個囡咁細比第二個湊


禁止訪問

積分: 24499


164#
發表於 14-11-27 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19784


165#
發表於 14-11-27 06:21 |只看該作者
自己搵唔多又叫老婆唔好做其實真係盞搞
優悠在澳洲


大宅

積分: 4858


166#
發表於 14-11-27 10:32 |只看該作者
我未結婚,但有同男友傾過呢個話題

如果買左樓,我就要返工幫輕佢供樓

如果生左bb,我就要返工幫bb儲多個錢

以前返freelance工作時間好彈性,人工唔算高但輕鬆無壓力
同佢拍拖之後就要我搵份全職做,又要最好就佢放銀行假陪佢去街,又要覺得我返工唔辛苦佢返工就辛苦,所以佢認為家務我要負責多d....

我返夜更/輪更既工,又俾佢詐型

目前泥講,唯有好彩我未嫁

其實我想婚後可以生bb做ftm
但對佢泥講就好似變做佢既包袱加重佢負擔既罪人咁

未結婚未生仔,已經幫我諗埋生完後我要去返工,bb交俾6299湊


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


167#
發表於 14-11-27 10:34 |只看該作者

引用:Quote:alphabetagamma 發表於 14-11-26 15:

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
我似你所言的case 1, 但我們住得好簡單, 開日本車仔.

我個樣又係超殘, 勁吾掂.
自己得閒去按摩做spa,自己對自己要好點

人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


琥珀宮

積分: 169637


168#
發表於 14-11-27 10:40 |只看該作者

引用:我未結婚,但有同男友傾過呢個話題如果買左

原帖由 nicoocin 於 14-11-27 發表
我未結婚,但有同男友傾過呢個話題

如果買左樓,我就要返工幫輕佢供樓
大家對婚姻生活睇法憧憬完全不同,應認真考慮是否理想伴侶,無謂浪費大家時間,或者勉強結婚婚後互相麻怨!




子爵府

積分: 13873


169#
發表於 14-11-27 10:41 |只看該作者
我自己偏愛工作, C6亦支持. 當然, 放工後又要睇仔女既功課的確係辛苦, 但我寧願儲多個錢, 希望為將來作好啲既準備.


珊瑚宮

積分: 118281


170#
發表於 14-11-27 10:54 |只看該作者

引用:身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm,+就算要返

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同 ...
如果為敎仔放棄工作,老公一定阻止,一嚟佢覺得學習靠自覺,唔係靠人陪;二則佢反對當仔女係事業咁精益求精,有時覺得我插手幫忙太多,會提我倒底邊個讀書




珊瑚宮

積分: 118281


171#
發表於 14-11-27 10:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nicoocin+於+14-11-27+發表我

原帖由 木土土 於 14-11-27 發表
大家對婚姻生活睇法憧憬完全不同,應認真考慮是否理想伴侶,無謂浪費大家時間,或者勉強結婚婚後互相麻怨! ...
同意。




大宅

積分: 4858


172#
發表於 14-11-27 10:59 |只看該作者
木土土 發表於 14-11-27 10:40
大家對婚姻生活睇法憧憬完全不同,應認真考慮是否理想伴侶,無謂浪費大家時間,或者勉強結婚婚後互相麻怨! ...
如果真係會結婚,當然唔怕同佢一齊捱啦

始終愛情都要睇現實既需要既,唔係人人都有褔氣嫁入豪門做少奶奶啦。


子爵府

積分: 13767


173#
發表於 14-11-27 11:02 |只看該作者
絕對想我番工......................
雖然佢份人工照到有餘, 但佢覺得我讀咁多書, 我份工個package又唔錯, 唔做好可惜.......................

當然唔晒做係幾正, 但自己賺錢, 某程度上自由度大d, 起碼買樣野唔洗問過c6.

我想像到如果我唔做野, 一定比佢嚴密監察.


大宅

積分: 4858


174#
發表於 14-11-27 11:21 |只看該作者
hcd 發表於 14-11-26 17:33
你老公講出我心中的model answer!!!!!

如果我C6這樣說, 我就會好心甘情願咁繼續返工.
其實我都係咁諗,雖然生活艱難無辨法至少c6有個心係對自己好,咁諗我唔覺得幼稚
我覺得係一個希望/推動力,去一齊共建幸褔


琥珀宮

積分: 169637


175#
發表於 14-11-27 11:23 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+14-11-27+10:40+大家

原帖由 nicoocin 於 14-11-27 發表
如果真係會結婚,當然唔怕同佢一齊捱啦

始終愛情都要睇現實既需要既,唔係人人都有褔氣嫁入豪門做少奶奶啦 ...
有現實需要,一齊捱,女人要返工無問題,但生仔邊個湊家務煮飯點安排呢d都要有共識,唔好睇少呢d分歧!




禁止訪問

積分: 15491


176#
發表於 14-11-27 11:27 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44844


177#
發表於 14-11-27 11:27 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

C6鍾意我返工 女人返工會少d亂諗野 又多d錢買花帶 無問題呀


象牙宮

積分: 227969

2024年龍年勳章


178#
發表於 14-11-27 11:28 |只看該作者

引用:我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。原因:

原帖由 steppenwolf 於 14-11-26 發表
我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。

原因:佢驚我識第二個。。。



男爵府

積分: 9641


179#
發表於 14-11-27 11:34 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

c6叫我唔好返工,專心揍小朋友,所以我冇再做野




水晶宮

積分: 63617

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


180#
發表於 14-11-27 11:35 |只看該作者
好多年前,佢有講過,佢好想養我,唔洗我做野。
但人大了.....明知冇可能既野, 大家都面對現實(無論係佢並係我) 。

莫講話唔做野, 停工一年半載都冇可能。


Childhood is journey, not a race.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo