時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   8


珍珠宮

積分: 32678


161#
發表於 18-11-24 00:23 |只看該作者
SillyU 發表於 18-11-24 00:22
陰濕。。。令我諗起。。。某人

測試員


侯爵府

積分: 20248


162#
發表於 18-11-24 00:29 |只看該作者
wantaima 發表於 18-11-24 00:23
測試員


Give me 5
永遠不要和白痴爭辯,因為他會把你的智商拉到和他同一水平,然後用豐富的經驗打敗你。


翡翠宮

積分: 81611


163#
發表於 18-11-24 00:37 |只看該作者
SillyU 發表於 18-11-24 00:11
東拉西扯確係掩飾自己詞窮嘅好方法, 又屎又尿又日本咁

你有本事唔認自己係中國人,咪唔係屎國一份子囉

我諗你唔提佢,佢都唔醒起自己住緊係屎國嘅土地上,外國人眼中佢都係屎國人


子爵府

積分: 14979


164#
發表於 18-11-24 00:37 |只看該作者
SillyU 發表於 18-11-24 00:11
東拉西扯確係掩飾自己詞窮嘅好方法, 又屎又尿又日本咁

你有本事唔認自己係中國人,咪唔係屎國一份子囉

似乎佢真係冇打算認


大宅

積分: 3084


165#
發表於 18-11-24 00:45 |只看該作者
SillyU 發表於 18-11-24 00:22
陰濕。。。令我諗起。。。某人

我剩係諗起成日話人陰濕果班人平時自己都陰陰濕濕,有修養有質素既人好少經常掛嘴邊話人聽襯乜唔好野都自動對號,其實咁做人幾辛苦日日都要反唔同國家好累,自問冇咁本事。


侯爵府

積分: 20248


166#
發表於 18-11-24 00:56 |只看該作者
本帖最後由 SillyU 於 18-11-24 00:58 編輯
Carhy 發表於 18-11-24 00:45
我剩係諗起成日話人陰濕果班人平時自己都陰陰濕濕,有修養有質素既人好少經常掛嘴邊話人聽襯乜唔好 ...

講起質素同修養 ,well,我淨係知道嗰啲低質素冇修養嗰啲,成日將呢兩個term擺喺口邊, 唔好誤會,唔係話緊你
你好地地做乜成日話自己冇本事呢?雖然我不能同意更多


唔好又扯開話題,宜家意大利佬鬧你屎國人,你係唔係中國人? 等到你天光你都唔答, 係咪做人太辛苦?

永遠不要和白痴爭辯,因為他會把你的智商拉到和他同一水平,然後用豐富的經驗打敗你。


大宅

積分: 3084


167#
發表於 18-11-24 01:06 |只看該作者
題外話,好想講下去買野其實係一種互惠互利,一個想要貨,一個想要錢咁,你唔想佢賺你錢,可以唔買既。
但幫襯人地講到施捨打救人咁會比人笑,你去街市買餸唔通講到打救賣魚賣菜既人咩,香港人去淘寶唔通又話去打救大陸咩。希望中國人爭氣,團結支持自己國家既名牌,多用國貨,資產都留返自己國家,唔係得把口轉頭又移民效忠別國。



侯爵府

積分: 20248


168#
發表於 18-11-24 01:24 |只看該作者
Carhy 發表於 18-11-24 01:06
題外話,好想講下去買野其實係一種互惠互利,一個想要貨,一個想要錢咁,你唔想佢賺你錢,可以唔買既。
但 ...


快啲坐上火箭上去,睇下搵唔搵得番個龍門

逃避問題又真係幾攰,可憐



永遠不要和白痴爭辯,因為他會把你的智商拉到和他同一水平,然後用豐富的經驗打敗你。


子爵府

積分: 14979


169#
發表於 18-11-24 01:30 |只看該作者
SillyU 發表於 18-11-24 01:24
快啲坐上火箭上去,睇下搵唔搵得番個龍門

逃避問題又真係幾攰,可憐

都話蛇咬都唔認


大宅

積分: 3084


170#
發表於 18-11-24 01:30 |只看該作者
SillyU 發表於 18-11-24 00:56
講起質素同修養 ,well,我淨係知道嗰啲低質素冇修養嗰啲,成日將呢兩個term擺喺口邊, 唔好誤會,唔係話 ...

麻煩你搵返意大利人鬧我係屎國人段文出黎先,我睇唔到佢鬧屎國人,我查唔到,你叫人點答你。



侯爵府

積分: 20248


171#
發表於 18-11-24 01:34 |只看該作者
小小馬奇朵 發表於 18-11-24 01:30
都話蛇咬都唔認


認自己做中國人都咁難,真係鄧佢辛苦

佢唔會答㗎啦,我哋都係早啲瞓啦,good night
永遠不要和白痴爭辯,因為他會把你的智商拉到和他同一水平,然後用豐富的經驗打敗你。


水晶宮

積分: 56331


172#
發表於 18-11-24 01:35 |只看該作者
Carhy 發表於 18-11-24 01:30
麻煩你搵返意大利人鬧我係屎國人段文出黎先,我睇唔到佢鬧屎國人,我查唔到,你叫人點答你。

本帖最後由 亞牛亞妹 於 18-11-24 01:43 編輯

Here u go!!



附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


珍珠宮

積分: 32678


173#
發表於 18-11-24 01:35 |只看該作者
SillyU 發表於 18-11-24 00:56
講起質素同修養 ,well,我淨係知道嗰啲低質素冇修養嗰啲,成日將呢兩個term擺喺口邊, 唔好誤會,唔係話 ...

我見到有人死撐得好累
佢比人當係屎都要死撐好可憐!


侯爵府

積分: 20248


174#
發表於 18-11-24 01:35 |只看該作者
Carhy 發表於 18-11-24 01:30
麻煩你搵返意大利人鬧我係屎國人段文出黎先,我睇唔到佢鬧屎國人,我查唔到,你叫人點答你。


既然認自己係中國人咁難, 咁你唔好答喇,快啲瞓覺啦
永遠不要和白痴爭辯,因為他會把你的智商拉到和他同一水平,然後用豐富的經驗打敗你。


侯爵府

積分: 20248


175#
發表於 18-11-24 01:39 |只看該作者
亞牛亞妹 發表於 18-11-24 01:35
Here u go!!


麻煩你翻譯埋畀嗰位會員, 我唔知佢係咩國籍, 怕佢唔明。


識寫中文,都唔一定係中國人㗎嘛
永遠不要和白痴爭辯,因為他會把你的智商拉到和他同一水平,然後用豐富的經驗打敗你。


複式洋房

積分: 136


176#
發表於 18-11-24 01:42 |只看該作者
又要威又要戴頭盔


子爵府

積分: 14979


177#
發表於 18-11-24 01:42 |只看該作者
可能填form去到國籍嗰欄
佢會填nil


水晶宮

積分: 56331


178#
發表於 18-11-24 01:44 |只看該作者
SillyU 發表於 18-11-24 01:39
麻煩你翻譯埋畀嗰位會員, 我唔知佢係咩國籍, 怕佢唔明。

換咗一張有中文的

點評

SillyU  :donutgood:  發表於 18-11-24 01:56


大宅

積分: 3084


179#
發表於 18-11-24 01:45 |只看該作者
SillyU 發表於 18-11-24 01:34
認自己做中國人都咁難,真係鄧佢辛苦

佢唔會答㗎啦,我哋都係早啲瞓啦,good night

大佬認屎唔係個個都想認,人地鬧屎我唔會對號,而走去認囉


大宅

積分: 3084


180#
發表於 18-11-24 01:52 |只看該作者
wantaima 發表於 18-11-24 01:35
我見到有人死撐得好累
佢比人當係屎都要死撐好可憐!

唔認屎原來唔得自己認屎國人仲講到好威,人地鬧你屎唔通你自己都覺得自己係屎。中國人唔好咁貶低自己好唔好。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo