家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   29


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


161#
發表於 22-4-14 00:58 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-14 00:41
我鐘意分散風險,所以我肯定唔會只靠股息,亦唔會只買一隻。我連樓都唔會只買香港,我比較細膽,要平衡風 ...

我冇講過退休只靠收股息,股票都只係其中一部份。我同你想法好唔同,唔會隔山買牛,海外樓自己冇辦法管理,暫時唔會考慮。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


162#
發表於 22-4-14 01:03 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-14 00:40
如果你識得揀股,揀到息高又唔會蝕價既,的確好過樓,因為樓其實回報好低。

但樓係勝在唔駛考眼光,長遠 ...

你經歷過97 後樓價下跌,通街負資產嗎?點解你覺得樓價一定無止境升?我第一層樓係沙士之後買,當時買入價已比一手買入時下跌6成。你話買樓唔使考眼光,呢點我就唔太認同,幾時入市,買什麼樓,什麼地區,其實都係考眼光,直接影響升跌。


禁止訪問

積分: 12573


163#
發表於 22-4-14 01:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


164#
發表於 22-4-14 01:05 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-14 01:04
我見你話靠公積金,但而家又話唔係叫告收息,即係點?

每個人投資方法唔同,我同你當然唔同啦!我有你咁 ...

我嘅意思係,靠公積金嘅錢,已足夠退休,我從來冇話冇其他投資。


大宅

積分: 4478


165#
發表於 22-4-14 01:06 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-13 23:25
其實我覺得出租物業有d煩,之前層樓都係出租。而家計劃緊用阿女個名買,我做擔保人。
...
我有個好衰嘅諗法,咁樣買樓,唔驚層樓升到咁上下,“業主”按上按走佬咩?

(我無仔女,只係個腦諗埋d無謂嘢。不過真實生活見過忤逆仔女)


禁止訪問

積分: 12573


166#
發表於 22-4-14 01:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


167#
發表於 22-4-14 01:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


168#
發表於 22-4-14 01:12 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-14 01:06
我有個好衰嘅諗法,咁樣買樓,唔驚層樓升到咁上下,“業主”按上按走佬咩?

(我無仔女,只係個腦諗埋d無 ...

唔驚,因為幫仔女每人買一層樓,都係自己計劃之內。如果佢地唔乖,我第時百年歸老,佢哋一定唔會拎到我嘅錢。(哈哈,講到咁悲觀,唔係咁好)


大宅

積分: 4478


169#
發表於 22-4-14 01:15 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-14 01:12
唔驚,因為幫仔女每人買一層樓,都係自己計劃之內。如果佢地唔乖,我第時百年歸老,佢哋一定唔會拎到我嘅 ...
我真係見識過,私自賣咗層樓,收咗幾球走佬。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


170#
發表於 22-4-14 01:22 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-14 01:15
我真係見識過,私自賣咗層樓,收咗幾球走佬。

我唔係而家將副身家比晒仔女。如果佢地咁短視收幾球就走,就太愚蠢,事關我將來嘅錢都係留比仔女,前題係佢地孝順。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


171#
發表於 22-4-14 01:34 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-14 01:10
而家香港既業主有6成已經供滿,無可能會好似當年咁,當年好瘋狂,個個驚買唔切,借都要買。

所以而家既樓 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-14 01:37 編輯

我有幾年將層樓出租,當時每月供$9000 幾,收$14000租金,其實係好好,但又同時覺得出租係好煩。不過自己都有初步計劃,就係呢幾年幫仔女各買一間,大約做 6 成按揭,之後其中一間出租,另一間佢地2個住,第日佢地2個自己攪掂供樓。btw,佢哋仲讀緊書,未出身,呢個只係好初步嘅計劃。

Sorry,好似愈講愈離題,都係講返收息股。


大宅

積分: 4478


172#
發表於 22-4-14 01:46 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-14 01:34
本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-14 01:37 編輯

我有幾年將層樓出租,當時每月供$9000 幾,收$14000租金, ...
可唔可以講下沽空比率。我唔識睇日線圖,但會睇下沽空同買賣活唔活躍。


伯爵府

積分: 19602


173#
發表於 22-4-14 07:20 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-13 22:06
住院保係以每個分項去賠償,例如外科手術費,麻醉費,每分項都設最高保障額,但高端醫療就一條大數計。

...

For retirement, 一般住院保同高端醫療係咪二擇其一便可以?還是你係計劃兩樣都買,一邊claim 唔足claim 埋第二邊?
我開始諗退休後的保險開支想cap 喺10%內,term life 同危險疾巳經冇需要,但住院醫療到時可能係天價


禁止訪問

積分: 12573


174#
發表於 22-4-14 08:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


175#
發表於 22-4-14 08:14 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-14 08:06
點解我覺得你前面好似講到買樓收租唔好,但呢度你又話原來你都計劃咁做?
...

而家買樓收租係唔好呀,回報咁低。我上面只係講點計劃幫仔女上車,你係咪理解錯?


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


176#
發表於 22-4-14 08:26 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-14 07:20
For retirement, 一般住院保同高端醫療係咪二擇其一便可以?還是你係計劃兩樣都買,一邊claim 唔足claim ...

我反而覺得保障危疾好需要,住院冇太多擔心,touchwood 萬一有事仍可選擇公立醫院。自己想法係需要保險保大單,唔係保細單。我同你可能有d唔同,因為我將來退休應該仲可以享用政府醫療福利,因而家工作有收入,所以唔介意另外比錢買保險增加保障,但退休後反而未必另外花錢買,到時睇budget 再計劃。


伯爵府

積分: 19602


177#
發表於 22-4-14 08:29 |只看該作者
木土土 發表於 22-4-13 21:57
逆按揭等每月同銀行貸款,銀行有計利息,死後安排如下

姐係以層樓做collateral 向銀行每月借生活費,期間不用還本息,直到過身後遺產代理人先一次過晒比銀行?如果好命活到105歲銀行會肯借足40年?銀行有call loan的權利嗎例如樓價大跌層樓資不低債的情況下?


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


178#
發表於 22-4-14 08:35 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-14 01:46
可唔可以講下沽空比率。我唔識睇日線圖,但會睇下沽空同買賣活唔活躍。
...

如果每日沽空比率,股票 app 都有,不過呢d資料好基本,你亦唔知沽空完是否即日平倉。


禁止訪問

積分: 12573


179#
發表於 22-4-14 08:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


180#
發表於 22-4-14 08:42 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-14 08:38
咁我明啦!即係自己錢投資就唔好買樓,買俾仔女自住就好

我自己就無打算買定俾佢地,我只會將大單 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-14 08:44 編輯

真係冇辦法同你溝通到,見諒 ,可能我講嘅野好難理解

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo