興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32869


161#
發表於 11-6-30 15:38 |只看該作者
今日真係埋數日喎~~


珍珠宮

積分: 32869


162#
發表於 11-6-30 15:40 |只看該作者
mamibbchu 馬灣果間?? 發表於 9 秒前

基x小學...等我問下先~~


珍珠宮

積分: 32869


163#
發表於 11-6-30 15:41 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-30 15:36
淨係水電煤已經可以劏俾3家人啦~~

個日睇新聞...姐姐見到d劏房, 都話unbelievable~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


164#
發表於 11-6-30 15:48 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-30 15:41
個日睇新聞...姐姐見到d劏房, 都話unbelievable~~
我姐姐見到雜誌影d棺材房,問係唔係大陸,佢都唔信喺香港~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


165#
發表於 11-6-30 15:49 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-30 15:41
個日睇新聞...姐姐見到d劏房, 都話unbelievable~~

我有個朋友都係住劏房, 其實我覺得形式大致上咪好似我地父母上一代啲包租公, 板間房一樣, 不過家下啲人比上一代享福, 唔使share廁所咋嘛~~

點評

mianyang_99  我反而諗起日本有d"酒店"都係咁....得個床位~~  發表於 11-6-30 15:59


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


166#
發表於 11-6-30 15:51 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-30 15:48
我姐姐見到雜誌影d棺材房,問係唔係大陸,佢都唔信喺香港~~

話佢知, 其實香港人好窮嫁, 所以叫佢同佢啲同鄉唔好再ask for 加人工喇~~

點評

mianyang_99  或者同d老細講...你唔加我人工, 我就要住劏房啦~~  發表於 11-6-30 16:04
fre124124  咁都得?  發表於 11-6-30 16:01


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


167#
發表於 11-6-30 16:01 |只看該作者
mianyang_99 我反而諗起日本有d"酒店"都係咁....得個床位~~ 發表於 23 秒前

係呀, 一個個好聽啲就話類似locker, 唔好聽就話似醫院或大酒店果d~~


珍珠宮

積分: 32869


168#
發表於 11-6-30 16:03 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-30 16:01
mianyang_99 我反而諗起日本有d"酒店"都係咁....得個床位~~ 發表於 23 秒前

係呀, 一個個好聽啲就話類 ...

都幾似喎~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


169#
發表於 11-6-30 16:21 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-30 15:51
話佢知, 其實香港人好窮嫁, 所以叫佢同佢啲同鄉唔好再ask for 加人工喇~~ ...
我成日都同佢講香港住屋好貴,d錢去晒供樓,太太同先生都好窮~~


珍珠宮

積分: 32869


170#
發表於 11-6-30 16:25 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-30 16:21
我成日都同佢講香港住屋好貴,d錢去晒供樓,太太同先生都好窮~~

佢一望rachel...就知你講大話啦~~

點評

fre124124  haha  發表於 11-6-30 16:30


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


171#
發表於 11-6-30 16:40 |只看該作者
頭先好攪笑,

有個EA 話我唔通知佢個COURSE唔需要搵人, 我心諗, 你咁緊張, 你唔識自己搵我架咩. 咁我個COURSE 7月頭開始, 我6月尾話佢知唔洗搵人..

宜家D人講野真奇怪!


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


172#
發表於 11-6-30 16:43 |只看該作者
我開始深深體會到,我SENIOR 真係睇錢大個天.. 我心諗D錢唔係你.. 洗唔洗咁緊張呀... 佢最攪笑話我做咩ORDER 咁少FILE ...天呀.. 我d細話你唔俾order ..我自己ordered 諗住有得用.. 你宜家過黎羅.. 仲話我~

我一入黎做幾日.. 己經有個同事話我知我senior 睇錢大過天...


珍珠宮

積分: 32869


173#
發表於 11-6-30 16:46 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-30 16:40
頭先好攪笑,

有個EA 話我唔通知佢個COURSE唔需要搵人, 我心諗, 你咁緊張, 你唔識自己搵我架咩. 咁我個COUR ...

你d同事都幾搞事喎~~


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


174#
發表於 11-6-30 16:55 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-30 16:46
你d同事都幾搞事喎~~

如果我唔係怕日後有事問佢.. 我都費鬼事理佢...


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


175#
發表於 11-6-30 16:59 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-30 16:55
如果我唔係怕日後有事問佢.. 我都費鬼事理佢...

跟著佢又講左d好奇怪既野...

咁我負責一個programme 要invite speaker to give a talk...照理咁緊係我地自己發invitation letter

佢話應該由佢地發, 因為呢d 係佢地個connection ,之前由佢地搵開 (我呢個programme 之前係佢地負責) 無理由要我地發.

其實係我有問題定佢有問題呢?

在我角度 仲好.. 唔洗我睇咁多野 ahahah 做少d ahaha


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


176#
發表於 11-6-30 17:14 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-30 16:25
佢一望rachel...就知你講大話啦~~
我幾窮都要俾rachel食嫁啦~~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


177#
發表於 11-6-30 17:16 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-30 16:59
跟著佢又講左d好奇怪既野...

咁我負責一個programme 要invite speaker to give a talk...照理咁緊係我地 ...
你呢樹所有人都有問題,d politics多到不得之了~~


珍珠宮

積分: 32869


178#
發表於 11-6-30 17:16 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-30 17:14
我幾窮都要俾rachel食嫁啦~~~

仲要食到肥肥白白~~


珍珠宮

積分: 32869


179#
發表於 11-6-30 17:17 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-30 17:16
你呢樹所有人都有問題,d politics多到不得之了~~

原來真係"學校"仲多politics, 仲多麻煩友~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


180#
發表於 11-6-30 17:28 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-30 17:17
原來真係"學校"仲多politics, 仲多麻煩友~~
人工高福利好又穩定,所以先咁得閒搞風搞雨~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo