想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7527


161#
發表於 05-11-18 11:49 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

vanyor,

我睇左吉叔都有差不多半年啦,起初佢係話我宮寒,要我介晒所有寒涼嘢&瓜菜湯,咁就會容易有BB,但係飲左咁耐藥都唔覺有咩好左有咩差左......後尾覺得又遙遠又要睇佢面色,咁就放棄無睇啦.........

尋日去睇王ec,佢就話我肝屈腎陰虛,我當時都覺得好突然,跟住佢解釋d証狀俾我聽,我先明白..........佢話宮寒係會成日有好多水狀既分泌,而我係相反差不多係無架.

其實我都唔知自己夾唔夾佢,所以都會諗住試下睇下究竟邊個啱


複式洋房

積分: 432


162#
發表於 05-11-18 14:13 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

吉叔係人都話唔好食寒涼嘢架啦!

我都諗住轉去睇王醫師
[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10716;23/st/20041020/e/Wedding/k/1d7b/event.png[/image][/img]


男爵府

積分: 7527


163#
發表於 05-11-18 17:01 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

vanyor ,

係呀!我都覺得呀!!我問過王ec係唔係唔好飲瓜菜湯,佢話無所謂架,不過就唔好飲去濕嘢!!


大宅

積分: 1628


164#
發表於 05-11-18 17:35 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

各位王醫師fans,

我明天第二次睇王醫師, 岩岩今日m黎. 好野! 可以開始療程, 食左個幾月中葯, 終於可以由40多日先黎m, 縮短至大約30日. 機會率增加了.

祝各位今個月齊齊bingo, 到時封封利事仔多謝王醫師先.

希望廖創興靈靈聖聖, 唔好嘈亂巴閉, 上次嘈到我聽ec講野都係估下估下.


男爵府

積分: 7533


165#
發表於 05-11-18 20:25 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,
我之前都係睇過吉叔,但效果就真係 ...
之後轉左睇上環吳教授,佢話我肝屈腎陰虛,要我戒口,之後食左佢d藥,好快已經見效.
我之前除左m唔準,m痛(嚴重),胸脹,肚脹,m黎會肚瀉,d脾氣上上落落,有時好容易想喊(唔知點解),條腰好酸痛,個人好易攰,抵抗力差........而家諗真,又好似冇左呢d野.
,而家好似多左個好o既side effect,就係個胸大左同firm左,都好明顯


男爵府

積分: 6174


166#
發表於 05-11-19 01:01 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

請問睇王ec通常會等幾耐架?使唔使預約架?

我都曾經睇過吉叔3個月,而家無再睇啦!


洋房

積分: 64


167#
發表於 05-11-19 08:01 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

請問王ec可以係邊到睇呀?我都想試吓,使唔使自己煮藥架?同埋大約幾多$?


複式洋房

積分: 477


168#
發表於 05-11-19 13:17 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

啲side effect真係咁勁, 唔通你........ , 幾時開始架 ???

NaughtyLuiLui 寫道:
GB,
我之前都係睇過吉叔,但效果就真係 ...
之後轉左睇上環吳教授,佢話我肝屈腎陰虛,要我戒口,之後食左佢d藥,好快已經見效.
我之前除左m唔準,m痛(嚴重),胸脹,肚脹,m黎會肚瀉,d脾氣上上落落,有時好容易想喊(唔知點解),條腰好酸痛,個人好易攰,抵抗力差........而家諗真,又好似冇左呢d野.
,而家好似多左個好o既side effect,就係個胸大左同firm左,都好明顯
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


169#
發表於 05-11-19 13:26 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?


NaughtyLuiLui, GB,各sister

我有個問題呀, 你哋係咪都有用緊david仔check排卵架 ? 我唔知點解, 次次check到排卵嗰日(但體溫有跌), 都只係得"上深下淺",無你哋既"上下一樣深"/"下深上淺"出現既 ? ?-( ?-( 0
之後會變番剩得一條上線.
我成日都係度諗, 會唔會我排卵方面唔係咁好? 所以啲荷爾蒙比較弱呢 ?
你哋有無咁既情況出現呀 ???
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


170#
發表於 05-11-19 13:28 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

piglet_be,

我都係睇過幾次咋, 我每次要等唔超過一個鐘
我未試過預約呀 , 但我諗約咗好啲, 起碼預到時間嘛 !
piglet_be 寫道:
請問睇王ec通常會等幾耐架?使唔使預約架?

我都曾經睇過吉叔3個月,而家無再睇啦!
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


171#
發表於 05-11-19 13:33 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Frog22222,

王醫師係粉嶺.
唔使自己煲, 係藥粉嚟既, 用滾水沖可以架啦.
2日藥$130, 3日藥$180(已包$50診金), 每加一日藥$50
eg, 5日藥 = ($180+100)
Frog22222 寫道:
請問王ec可以係邊到睇呀?我都想試吓,使唔使自己煮藥架?同埋大約幾多$?
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


洋房

積分: 51


172#
發表於 05-11-19 13:40 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui:

您好! 我現在的心15, 16, 不知看大圍東叔還是看粉嶺王醫師, 今次又衰咗, 昨日m到, 好失望。 您有什麼意見呀?


男爵府

積分: 7533


173#
發表於 05-11-19 14:32 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

piglet_be,
王醫師佢冇得預約,不過你可以睇之前打電話上去問下有幾多人,然後叫王太幫你排隊先,留低電話比佢,等到差唔多先上去,甘就可以係附近行下,因為佢樓下裝修,好鬼嘈.


男爵府

積分: 7533


174#
發表於 05-11-19 14:37 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
其實係上個月已經好覺個胸勁左,仲要係個妹佢講,今個月食左王醫師d藥好似重大d, ,就算唔係bingo(都冇甘快啦!)都可以豐胸,有so呀!


男爵府

積分: 7533


175#
發表於 05-11-19 14:59 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

奇異果,
我好明白你果d15,16心情,因為我之前睇左d姊妹講話有個王醫師係自己屋企附近,但自己又睇緊另一個中醫師,又睇得ok,都唔知轉唔轉好,最後都你d m決定,因為m黎果日睇開個中醫close,所以就試下睇王醫師.
其實你可以諗下幾個因素先決定:
1.地點:因為睇中醫都要睇得比較密,要方便就腳比較好,如果唔係,就會好懶唔想再睇.
2.口碑
3.價錢:中醫雙對需要長時間調理,budget好緊要,要計清楚自己個能力,因為有d醫師可能開d好貴重o既藥材,收費又可能好高,到時唔比又唔得......
4.醫德:有d醫生諗住自己醫術高明,諗住d病人係黎求佢就態度不可一世,睇左佢都唔慌開心
5.細心度:對我地呢d想生bb o既女人黎講,會有好多問題,好多擔心,如果醫師能細心聆聽,同細心講解,個病人都會安心d.

唔記得你住邊區,如果你方便就可以試下王醫師,因為佢好似比東叔平d(我係睇post覺得,如果唔係,唔好閙我).
anyway,你要自己諗下啦!


男爵府

積分: 7533


176#
發表於 05-11-19 15:17 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
我都用緊david仔check,今個月係第2個月用,d result都好明顯,上個月check到係排卵前開始有一兩日上深下淺,跟住就上深下深,果日仲有d蛋白分泌,之後一日再check就上深下淺,再之後就上深下冇線.
今個月都係一樣,不過我今個月check果幾日先有check埋temp,上深下深個日就有drop至35.97,之後一日就升返去36.49,好似好normal.
你唔好用早上第一篤小便,好似唔係甘好,我係用第2篤,同埋我用隻杯裝住驗,冇甘容易過左條線,你係唔係一樣?
d result 好似過左一陣就會唔同,如果你d hormone唔夠勁,可能會快d消失..... ?-( ?-(
甘而家王醫師點同你講,例如把脈後有冇話你身體未夠理想生bb住,要再調理?如果冇就唔好甘擔心,可能david仔對你黎講未必太夾,放鬆d啦,今個月可能有好消息呢!!!


大宅

積分: 2293


177#
發表於 05-11-19 15:29 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

請問王醫師星期日係唔係唔開嫁?
我想去睇,因為有可能聽日


男爵府

積分: 7533


178#
發表於 05-11-19 16:18 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

superp7,
係呀,王醫師星期日唔開呀.不過你可以打電話比佢問下你如果聽日黎m可唔可以睇,有時佢如果有其他緊急症要睇,可能星期日都會睇,不過佢可能叫你星期一去睇都ok.


大宅

積分: 2138


179#
發表於 05-11-19 16:36 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,

通常我都好難用david有上下同深, 我只係有一個月星期日無野做無野做, 見上深下淺先每兩個鐘check 1次, 先有1支上下同深炸...之後支支都係上深下淺

又有一個月當我發現上深下淺+有像旦白分秘時, 去左照egg就見到d egg, 西醫話會即日排...

所以結論: 唔係人人都check到上下同深, 當發現分秘勁, 又有上深下淺時, egg會1-2 days 排出架啦, 通常排時左右肚子會戚住痛...

***睇王ec想唔使等, 最好weekday去, 但當然要就反自己啦...


洋房

積分: 51


180#
發表於 05-11-19 18:33 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui:

多謝您的寶貴意見! 我住沙田區, 兩個醫師都不是太遠, 最緊要邊個可以幫到我, 我不再是18, 22, 我真很擔心我無得生, 不知點算, 好徬徨。您知不知道他有冇幫到好想有BB的人bingo的經驗呀? 我很希望我們一齊得咗!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo