立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7527
複式洋房
積分: 432
大宅
積分: 1628
積分: 7533
積分: 6174
洋房
積分: 64
積分: 477
NaughtyLuiLui 寫道: GB, 我之前都係睇過吉叔,但效果就真係 ... 之後轉左睇上環吳教授,佢話我肝屈腎陰虛,要我戒口,之後食左佢d藥,好快已經見效. 我之前除左m唔準,m痛(嚴重),胸脹,肚脹,m黎會肚瀉,d脾氣上上落落,有時好容易想喊(唔知點解),條腰好酸痛,個人好易攰,抵抗力差........而家諗真,又好似冇左呢d野. ,而家好似多左個好o既side effect,就係個胸大左同firm左,都好明顯
piglet_be 寫道: 請問睇王ec通常會等幾耐架?使唔使預約架? 我都曾經睇過吉叔3個月,而家無再睇啦!
Frog22222 寫道: 請問王ec可以係邊到睇呀?我都想試吓,使唔使自己煮藥架?同埋大約幾多$?
積分: 51
積分: 2293
積分: 2138
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy