跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 3681


1801#
發表於 05-11-25 11:54 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 3681


1802#
發表於 05-11-25 11:58 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5364


1803#
發表於 05-11-25 12:03 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

藍媽>>唔好灰心la,第1輪係講分數,兄弟姊妹分同宗教分既人都佔左好多,考唔到都唔出奇 妳可以去小學雜談樹揾下d叩門信,我記得見過類似既topic,加油ar千期唔好灰心ar


禁止發言

積分: 3681


1804#
發表於 05-11-25 12:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16163


1805#
發表於 05-11-25 12:09 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

lunch


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1806#
發表於 05-11-25 12:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Ling>> rec'd yr flower la, thank you.

Dear all>> Thank you for all your support.

Emerson has both 感冒&喉嚨發炎...he is getting better, at least no high fever last night, however, he doesn't want to eat & drink, this is the most I worry a lot.

In fact, taking care of Emerson for these few days made me very tried --- exhausted as I cannot sleep well!
    


男爵府

積分: 5364


1807#
發表於 05-11-25 12:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

藍媽>>希望cc係叩門時ok la,妳都唔好太擔心,我會同羲羲一齊幫cc祈禱


大宅

積分: 2545


1808#
發表於 05-11-25 12:42 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車:
1127我會帶埋個姪女去....自行去
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


伯爵府

積分: 17542


1809#
發表於 05-11-25 12:46 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

熱鬧呀
tamme 寫道:
車車:
1127我會帶埋個姪女去....


伯爵府

積分: 17542


1810#
發表於 05-11-25 12:56 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

聖誕燈飾有得影啦


大宅

積分: 2545


1811#
發表於 05-11-25 12:57 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

好正wa
karencircle 寫道:
聖誕燈飾有得影啦
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


伯爵府

積分: 17542


1812#
發表於 05-11-25 12:58 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

lunch la


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1813#
發表於 05-11-25 14:14 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

OO ~
妳頭痛好d 未 :-| 有無食藥呀 ? 如果都仲係痛, 不如請假睇大夫跟住一陣接左yiyi 就直接返屋企休息啦.
希望妳快d 好


伯爵府

積分: 17542


1814#
發表於 05-11-25 15:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

丁丁,
依家無咁痛啦...重有少少醃醃下咁....
今晚我放假呀....yiyi會返99樹過夜....我約左人慶生晨....
所以晏D都重痛我會食藥保住個"HAPPY" Friday :mrgreen:


侯爵府

積分: 20954


1815#
發表於 05-11-25 15:20 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

好呀, 又多個小朋友一齊玩
karencircle 寫道:
熱鬧呀 [quote]
tamme 寫道:
車車:
1127我會帶埋個姪女去....
[/quote]


侯爵府

積分: 20954


1816#
發表於 05-11-25 15:22 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

丁丁 >> 妳係唔係今晚去澳門 定係聽日呀 ,
一路順風, 影多 D 相比我地睇呀


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1817#
發表於 05-11-25 15:26 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

weeee. happy friday
我次次一頭痛, 但如果果晚約左人happy, 我一見到d 朋友跟住個頭就即刻唔痛. 真神奇
我估妳都會同我一樣. 呵呵 ~~~

karencircle 寫道:
丁丁,
依家無咁痛啦...重有少少醃醃下咁....
今晚我放假呀....yiyi會返99樹過夜....我約左人慶生晨....
所以晏D都重痛我會食藥保住個"HAPPY" Friday :mrgreen:


侯爵府

積分: 20954


1818#
發表於 05-11-25 15:26 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

OO >> 難得今晚放假, 一定要好好保重身體.... 去 Happy 呀 ,
比 d 野妳睇下, 睇過會唔會醒神 d .....
[size=medium]日本飛行船劇團 ~~《雪姑七友》


伯爵府

積分: 17542


1819#
發表於 05-11-25 15:37 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車,
上次佢地套小飛俠我有同yiyi去睇呀....佢睇到鬼咁high添....
今次話比佢聽實開心c佢....
多謝報料呀


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1820#
發表於 05-11-25 15:40 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車 ~
我今晚去澳門啊. 妳地星期日玩得開心d . 都要影多d 相返來俾我睇呀. 我真係好想去妳地度呀 :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo